Iran onthult nieuwe gevechtsvliegtuig

Gestart door Jah, 02/02/2013 | 08:41 uur


Flyguy

#41

Die kist doet me denken aan dit plaatje:

Coincidence? I think not! :lol:

Flyguy

Citaat van: Lex op 02/02/2013 | 16:29 uur
Inmiddels circuleren op Twitter allerlei berichten over deze nieuwe kist, w.o. het feit dat het instrumentarium afkomstig zou zijn uit een Cessna-182.
Zal dan wel een pre-1979 analoge cockpit zijn.  ;D

Citaat van: 5m@sh_1up op 02/02/2013 | 17:36 uur
Het instrumentarium van een glass cockpit Cessna 182 ziet er zelfs al heel wat ingewikkelder uit dan die plakplaatjes in die F-313.
;D

Ik voel me vele malen veiliger in een oude cessna dan in zo'n Iraanse frankensteinkist.

5m@sh_1up

Citaat van: Lex op 02/02/2013 | 16:29 uur
Inmiddels circuleren op Twitter allerlei berichten over deze nieuwe kist, w.o. het feit dat het instrumentarium afkomstig zou zijn uit een Cessna-182.

Het instrumentarium van een glass cockpit Cessna 182 ziet er zelfs al heel wat ingewikkelder uit dan die plakplaatjes in die F-313. Jammer dat je geen close up plaatjes ziet van de cockpit, kun je nóg meer lachen. Maar ik snap 't ook wel... Het zullen wel letterlijk plakplaatjes zijn.

5m@sh_1up

Citaat van: onderofficier op 02/02/2013 | 15:16 uur
In iedergeval in een andere wereld dan in een wereld dat achter de VS aan (moet) lopen......zoals jij dat graag ziet.  Dat is jouw wereld.
Ik heb het idee dat jij de VS verafgod. Alleen VS materiaal/materieel is goed..... :sick:  Prima mag je zelf weten maar dat is best eng.....  
Kom je nou alweer met VS gelul? Het gaat hier om bananenrepubliek Iran. Slik eens een keer dat pilletje maandelijks door.
Citaat
Lach maar.... wie het laatst lacht, lacht het best: jij bent de eerste die lacht......  :devil:  
Ik blijf lachen om die Iraniers, zolang zij met dit soort bullshit op internet komen en er harstikke serieus over doen!!! :D Jij mag ook lachen hoor.
Citaat
Waarom zet Iran zichzelf voor schut als het zelf defensie materiaal/materieel maakt,  ik vind dat je als land afhankelijk maakt van één land (wilt maken) (je) dat land zich voor schut zet.   Dat zijn/worden dan bananen republieken /  marionneten-landen.
Heb je uberhaupt dit topic wel gelezen, of haal je gewoon random quotes van mij aan om daarover te zeiken? Je ziet toch zelf ook wel dat het niet hun eigen materiaal is, maar gewoon oude teringzooi met wat plastic/schrootmetaal erop geplakt?
Citaat

En daar wordt stilletjes overheen gegaan.....maar als Iran het doet dan pist men bijna in hun broekvan het lachen.... :silent:
Misschien pis men nog wel eens in hun broek van angst.......

Ok... Het verschil tussen ons is dat ik gewoon wat verstand ervan hebt, jij totaal niet. Jij bent misschien onder de indruk van die Q/F-313, ik kijk er met een wat intelligentere blik naar en ik kan er hard om lachen.

onderofficier

Citaat van: Lex op 02/02/2013 | 16:29 uur
Inmiddels circuleren op Twitter allerlei berichten over deze nieuwe kist, w.o. het feit dat het instrumentarium afkomstig zou zijn uit een Cessna-182.

Twitter.....
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Lex

Inmiddels circuleren op Twitter allerlei berichten over deze nieuwe kist, w.o. het feit dat het instrumentarium afkomstig zou zijn uit een Cessna-182.

Lex

Citaat van: Ace1 op 02/02/2013 | 14:47 uur
Een dubbele posting Lex, dat heb ik in posting #25 al geplaatst.
Niet correct en iets te vlug gereageerd.  :P

Jouw posting (#25) is iets heel anders.
Als je had verwezen naar #18 dan zie je dat het gegeeltelijk klopt, maar dat in mijn verwijzing er een stuk aan is toegevoegd.   ;)

onderofficier

#34
Citaat van: 5m@sh_1up op 02/02/2013 | 12:24 uur
Hahahahaha, fucking grappig dit allemaal. Wat een bananenrepubliek. Zouden ze nou echt zélf niet door hebben hoezeer ze zichzelf voor schut zetten? In welke rare wereld leven zij?

In iedergeval in een andere wereld dan in een wereld dat achter de VS aan (moet) lopen......zoals jij dat graag ziet.  Dat is jouw wereld.
Ik heb het idee dat jij de VS verafgod. Alleen VS materiaal/materieel is goed..... :sick:  Prima mag je zelf weten maar dat is best eng.....  

Lach maar.... wie het laatst lacht, lacht het best: jij bent de eerste die lacht......  :devil:  

Waarom zet Iran zichzelf voor schut als het zelf defensie materiaal/materieel maakt,  ik vind dat je als land afhankelijk maakt van één land (wilt maken) (je) dat land zich voor schut zet.   Dat zijn/worden dan bananen republieken /  marionneten-landen.

Voor de verduidelijking: ik ben echt niet pro-Iraans.  Maar ik sta wel achter het beleid dat men niet van de VS /(Rusland) afhankelijk moet zijn.

Landen als India, Frankrijk, N-Korea enz zijn niet (geheel) afhankelijk van de VS (en Rusland) moet je ook niet willen.

Citaat van: Ace1 op 02/02/2013 | 11:49 uur
De verkoop van de JSF is ook begonnen met een  model van hout.

En daar wordt stilletjes overheen gegaan.....maar als Iran het doet dan pist men bijna in hun broekvan het lachen.... :silent:
Misschien pis men nog wel eens in hun broek van angst.......
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Ace1


Lex


Jah


5m@sh_1up

Ok nja, ik zie dit niet echt als serieus nieuws. Kijk, een Z-10 van de Chinezen is bijvoorbeeld veel interessanter. Dit, met dat Iran, is meer een onzintopic. Wel leuk om effe te lachen, maar hier serieus over lullen gaat natuurlijk nergens over.

Jah

Citaat van: 5m@sh_1up op 02/02/2013 | 12:24 uurJij gelooft het echt?

Wat geloof ik? Ik heb het enkel over wat de desbetreffende minister heeft gezegd. Ik vind het nog te vroeg om een oordeel te vellen.

5m@sh_1up

Hahahahaha, fucking grappig dit allemaal. Wat een bananenrepubliek. Zouden ze nou echt zélf niet door hebben hoezeer ze zichzelf voor schut zetten? In welke rare wereld leven zij?


Citaat van: Jah op 02/02/2013 | 11:57 uur
Dat het een mock-up is hadden ze volgens mij al toegeven. Die wordt slechts voor de presentatie gebruikt immers.

Jij gelooft het echt?