Verpleegkundige worden

Gestart door sharitah, 14/03/2013 | 16:40 uur

KapiteinRob

Citaat van: onderofficier op 04/05/2013 | 09:22 uur
Volgens mij is het de afspraak om géén namen te noemen....(indien deze niet in nieuws zijn / op een website worden genoemd)


Inderdaad. Genoemde naam is derhalve door mij verwijderd.

Rob
Forumbeheerder

onderofficier

Volgens mij is het de afspraak om géén namen te noemen....(indien deze niet in nieuws zijn / op een website worden genoemd)
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

sharitah

#4
Beste Luuk,

Ook mijn balletje is gaan rollen, inderdaad via dhr ******.
Ik moet nog afvallen voor ik gekeurd mag gaan worden. Dus ik ga waarschijnlijk pas augustus/oktober gekeurd worden!
Wat goed dat je 12 augustus al kan beginnen!
Ga je 12 juni ook een dag varen?

mvg

123luuk123

#3
Dag Sharitah,

Ik heb via de website contact gehad via mail met Dhr. ******, ben toen uitgenodigd voor een gesprek in Den Haag en zo is het balletje gaan rollen. Ik mag hoe het er nu naar uitziet 12 augustus beginnen.

Mocht je vragen hebben hoor ik het wel.

mvg

onderofficier

Citaat van: sharitah op 14/03/2013 | 16:40 uur
Hallo allemaal,

Ik ben in december afgestudeerd voor mijn verpleegkundige niveau 4.
Nu ben ik me aan het oriënteren en kwam ik een leuke vacature als onderofficier tegen bij de marine.

Wat houd het precies in en is er een ook een fysieke toelatingstest. Ik weet dat je voor de marine zelf een test moet doen van 2 minuten met rennen en dergelijke. Is dat voor deze vacature ook=
Wat zijn precies je taken=

Ik hoor het graag!
Alvast bedankt!!  ;)

Voor alle krijgsmachtdelen (dus KL, KLu, KM en Kmar) is er één fysieke test  deze bestaat uit een fietstest en een krachtmeting. En deze is voor elke functie.  Het is wel zo dat er per functie andere eisen zijn.   

Voor het korps mariniers, KCT en LMB zijn er daar voor / naast ook andere fysieke testen.   

Waarom ga je niet naar de infodag van de marine? http://werkenbijdefensie.nl/opendagen/infodag-van-de-koninklijke-marine-293462.html
je moet je wel in schrijven......
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

sharitah

Hallo allemaal,

Ik ben in december afgestudeerd voor mijn verpleegkundige niveau 4.
Nu ben ik me aan het oriënteren en kwam ik een leuke vacature als onderofficier tegen bij de marine.

Wat houd het precies in en is er een ook een fysieke toelatingstest. Ik weet dat je voor de marine zelf een test moet doen van 2 minuten met rennen en dergelijke. Is dat voor deze vacature ook=
Wat zijn precies je taken=

Ik hoor het graag!
Alvast bedankt!!  ;)