KLu Open Dagen 2004

Gestart door DJdeRidder, 02/09/2003 | 16:39 uur

StrikeFalcon

Ik hoop eigenlijk dat de F-22 Raptor komt. Ik weet dat dat valse hoop is  :-[ , maar je weet maar nooit. Hij stond afgelopen jaar ook gepland om te komen op een air show in Duitsland, maar ik weet niet of die daar geweest is. Ik zou het echt gaaf vinden als we die te zien zullen krijgen.  :)

Maverick

Citaat van: FlyingTiger op 21/09/2003 | 18:32 uur
Citaat van: Maverick op 21/09/2003 | 16:01 uur
Laten ze ook maar een mock-up van de F-35 er neer zetten. Een echte zal zeker niet gaan, dus vraag ik er ook niet om.

Verder zouden ze ook een NAVO awacs kunnen vragen. De B-1 mag ook weer komen.
Een Jaguar zou ook stoer zijn.


laat die mock up maar zitten ;) over een paar jaar zien we der genoeg als goed is en dan zijn ze nog echt ook :P ;D ;)
Voor de rest is die awacs ook nog wel een leuke indd + de jaguars, maar ik hou me hart vast voor die B-1 denk haast cker dat die niet komt, maarjah wie niet waagt wint niet :P

laterzzz
Sander.... :)

je hebt gelijk over de jsf dat we em nog vaak zullen zien. Maar ik kan neit zo lang wachten op de F-35.   :)
*Security is having no border to far too defend, it takes an F-15K Strike Eagle*

FlyingTiger

Citaat van: Maverick op 21/09/2003 | 16:01 uur
Laten ze ook maar een mock-up van de F-35 er neer zetten. Een echte zal zeker niet gaan, dus vraag ik er ook niet om.

Verder zouden ze ook een NAVO awacs kunnen vragen. De B-1 mag ook weer komen.
Een Jaguar zou ook stoer zijn.


laat die mock up maar zitten ;) over een paar jaar zien we der genoeg als goed is en dan zijn ze nog echt ook :P ;D ;)
Voor de rest is die awacs ook nog wel een leuke indd + de jaguars, maar ik hou me hart vast voor die B-1 denk haast cker dat die niet komt, maarjah wie niet waagt wint niet :P

laterzzz
Sander.... :)
<FlyingTiger> SaNdEr <FlyingTiger>

Maverick

Laten ze ook maar een mock-up van de F-35 er neer zetten. Een echte zal zeker niet gaan, dus vraag ik er ook niet om.

Verder zouden ze ook een NAVO awacs kunnen vragen. De B-1 mag ook weer komen.
Een Jaguar zou ook stoer zijn.
*Security is having no border to far too defend, it takes an F-15K Strike Eagle*

DJdeRidder

----------
An airshow a day, keeps the doctor away!

DJdeRidder

Ow, ik zie net dat er 5 prototypes zijn. Drie Fransen die voor het eerst vlogen tussen 1995 en 1998.. Verder nog een Duitse (eerste vlucht: 1999) en een Italiaan (eerste vlucht: 2000). De Franse testvluchten vonden plaats vanaf Marignane, dit zal dan wel die testbasis zijn....
----------
An airshow a day, keeps the doctor away!

DJdeRidder

Citaat van: De modelbouwer op 19/09/2003 | 15:06 uur
Het prototype dat ik zag vorig jaar had als begin een F in de registratie, neem aan dat ie dus in Frankrijk geregistreerd staat.

Klopt. De NH-90 wordt gebouwd door Eurocopter France (43 %), Eurocopter Deutschland (24 %), Fokker (6 %) en Agusta (Italie - 27 %)... Testvluchten v.d. prototypes vinden volgens mij in Frankrijk plaats (Istres ofzo), op Koksijde heb ik in ieder geval ook al een Frans prototype gezien.....
----------
An airshow a day, keeps the doctor away!

Kleintje Pils

Het prototype dat ik zag vorig jaar had als begin een F in de registratie, neem aan dat ie dus in Frankrijk geregistreerd staat.
Mzzls Remco

FlyingTiger

Der waren geloof ik al 5 prototype's van de NH-90's, maar deze zijn geloof ik niet inbezit van nederland. Waar ze wel staan weet ik niet ? Ik denk in duitsland  of frankrijk, want hier worden ze geloof ik niet gemaakt alleen nederland doet er maar voor een klein deel aan mee. De eerste series zullen in 2004 uit komen in duitsland.
Noorwegen, Zweden en Finland krijgen als goed is ook de NH-90 maar wanneer weet ik niet.
Maarjah voor die vliegshow voor volgend jaar is de kans groter dat er een NH-90 komt en cker op de aankomende vliegshows in binnenland en buitenland denk ik
<FlyingTiger> SaNdEr <FlyingTiger>

FlyingTiger

In 2007 worden de nederlandse Westland Lynx-helikopters vervangen door 20 NH-90's.
Van de 20 krijgen er 14 een volledig missiesysteem, terwijl de rest het moet doen met voorzieningen voor de inbouw daarvan. Deze zes kunnen, al naar gelang de operationele omstandigheden, alsnog van missieapparatuur worden voorzien. :)
<FlyingTiger> SaNdEr <FlyingTiger>

Airpower

Citaat van: DJdeRidder op 18/09/2003 | 18:25 uur
Daar ging het toch over in dit topic...?  ::)

Ja klopt, maar ik haakte in op Maverick. Ik zal de volgende keer ff quoten, dan was het duidelijk geweest :).
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

DJdeRidder

CitaatJij denkt ook altijd gelijk deelnemers van shows...
Daar ging het toch over in dit topic...?  ::)

CitaatMaar ze waren toch aardig gelukt of niet?
Ja ze waren goed gelukt hoor... Wel jammer inderdaad van al die hekken en lintjes etc op Cambrai. Mogen ze op Volkel beter doen van mij hoor, over een maandje of 9...
----------
An airshow a day, keeps the doctor away!

Airpower

Citaat van: DJdeRidder op 18/09/2003 | 17:50 uur

Wat een Tiger heeft en een Apache niet is zeldzaamheid. Dus niet zeuren dat je Apaches wilt zien, die komen sowieso wel  ;)

Zo bedoelde ik het niet. Ik wil niet liever een Apache zien, maar ik vind het uiterlijk gewoon mooier van een Apache. Jij denkt ook altijd gelijk deelnemers van shows  :P

Citaat
Dit is trouwens ook misschien wel een leuke voor je cockpit foto collectie, of ben je daar al mee gestopt???  ;D

Hahaha ligt eraan. Als er weer zo'n show is waar 35mm echt teveel is om een kist die langs komt taxien wel ja  ;D Maar ze waren toch aardig gelukt of niet?  ;)
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

DJdeRidder

Citaat van: Airpower op 18/09/2003 | 16:44 uur
Indd een leuke heli..maar ik vind een Apache toch wat meer hebben.

Wat een Tiger heeft en een Apache niet is zeldzaamheid. Dus niet zeuren dat je Apaches wilt zien, die komen sowieso wel  ;)

Dit is trouwens ook misschien wel een leuke voor je cockpit foto collectie, of ben je daar al mee gestopt???  ;D
----------
An airshow a day, keeps the doctor away!

Airpower

Indd een leuke heli..maar ik vind een Apache toch wat meer hebben.
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com