KLu Open Dagen 2004

Gestart door DJdeRidder, 02/09/2003 | 16:39 uur

Maverick

Citaat van: DJdeRidder op 17/09/2003 | 17:36 uur
Citaat van: De modelbouwer op 17/09/2003 | 17:00 uur
Volgens mij is van de NH-90 geen operationeel toestel, maar het prototype is ook niet niets, de demo die ik hem vorig jaar heb zien doen was een hele mooie!

Ja, maar het probleem is dat er op het prototype een civiel nummertje staat. Baggerkist dus...  :P  :o

Die Tiger is wel cool. Doet me wel een beetje aan de AH-1 Cobra denken, stoere heli is dat!

De Tiger is idd een prachtkist. Maar ik vind em ietsjes te smal. De Ah-1z Cobra is wat dat betreft mooier. Maar van mij mogen ze allebei komen. De Cobra en de Tiger. Op onderstaand plaatje kan je goed zien hoe smal de tiger is. uiteraard heeft dat ook weer zijn voordelen!!
*Security is having no border to far too defend, it takes an F-15K Strike Eagle*

DJdeRidder

Citaat van: De modelbouwer op 17/09/2003 | 17:00 uur
Volgens mij is van de NH-90 geen operationeel toestel, maar het prototype is ook niet niets, de demo die ik hem vorig jaar heb zien doen was een hele mooie!

Ja, maar het probleem is dat er op het prototype een civiel nummertje staat. Baggerkist dus...  :P  :o

Die Tiger is wel cool. Doet me wel een beetje aan de AH-1 Cobra denken, stoere heli is dat!
----------
An airshow a day, keeps the doctor away!

Kleintje Pils

Volgens mij is van de NH-90 geen operationeel toestel, maar het prototype is ook niet niets, de demo die ik hem vorig jaar heb zien doen was een hele mooie!
Mzzls Remco

Maverick

Citaat van: DJdeRidder op 17/09/2003 | 07:50 uur
Of de eerste operationele NH-90... Kan dat al eigenlijk?

volgens mij wel. Ik dacht dat Duitsland de eerste al binnen heeft.

Trouwens wat vinden jullie van de Tiger. Duitsland zou deze (Frankrijk ook) dit jaar geleverd krijgen. Er is een kans dat ze er wel eentje naar volkel sturen. Dat zou wel mooi zijn als ze dt deden!!!
*Security is having no border to far too defend, it takes an F-15K Strike Eagle*

DJdeRidder

Of de eerste operationele NH-90... Kan dat al eigenlijk?
----------
An airshow a day, keeps the doctor away!

Maverick

Voor mij een Seaking, maakt niet uit van welke nationaliteit, als het maar geen belgische is.
*Security is having no border to far too defend, it takes an F-15K Strike Eagle*

Venz

Doe mij dan maar een Italiaanse... liefst ook met deze markings  8)


DJdeRidder

Citaat van: Maverick op 15/09/2003 | 15:53 uur
ja dat vind ik ook wel een goede. Liefst een Engelse dan. Ja toch de engelsen gebruiken toch nog steeds Seakings??

haha, ik denk dat ze zeker 10 verschillende Seakings hebben, dus dat moet wel lukken  :D

En voor degenen die een Belgische Seaking willen zien, die moeten maar een keer naar Koksijde Airshow! (En nou ophouden met zeuren voor Belgische Seakings  ;D)
----------
An airshow a day, keeps the doctor away!

Maverick

ja dat vind ik ook wel een goede. Liefst een Engelse dan. Ja toch de engelsen gebruiken toch nog steeds Seakings??
*Security is having no border to far too defend, it takes an F-15K Strike Eagle*

Kleintje Pils

Oww ja en waarom zag ik hem dan voor het eerst in m'n leven op Cambrai afgelopen zomer??? Van mij mag ie wel komen...
Mzzls Remco

DJdeRidder

Citaat van: FlyingTiger op 14/09/2003 | 21:52 uur
Heey misschien hier nog een suggestie, misschien een nog 1 of andere seaking uit belgie, duitsland ofzo ???, lijkt me ook nog wel een keertje leuk om te zien op een open dag.

Doe dan maar een Duitse inderdaad... Of een Deense, ook leuk. Die Belgen zien we vaak genoeg, je kan zo naar Koksijde en dan zie je er makkelijk 3 van de 5.
----------
An airshow a day, keeps the doctor away!

FlyingTiger

Heey misschien hier nog een suggestie, misschien een nog 1 of andere seaking uit belgie, duitsland ofzo ???, lijkt me ook nog wel een keertje leuk om te zien op een open dag.
<FlyingTiger> SaNdEr <FlyingTiger>

DJdeRidder

Citaat van: De modelbouwer op 14/09/2003 | 18:35 uur
eeej mensen voor we weer overgaan op het onderwerp van de topic,

Zullen we dan nu maar teruggaan naar het onderp... Wat willen jullie nog meer zien op de Open Dagen? (nog steeds alleen serieuze suggesties a.u.b.)
----------
An airshow a day, keeps the doctor away!

Kleintje Pils

eeej mensen voor we weer overgaan op het onderwerp van de topic, volgens mij is die chopper heel nederland over gegaan, ik zag em nl ook al richtin soesterberg gaan...
Mzzls Remco

FlyingTiger

Okeej alsje, tsjaa als die erbij stond had ik je hem gegeven maar hij stond er niet bij  ;) :P
<FlyingTiger> SaNdEr <FlyingTiger>