Duitsland wil militairen in Afghanistan laten

Gestart door Ace1, 22/04/2013 | 23:35 uur

Ace1

Citaat van: SMI de Boer op 23/04/2013 | 06:15 uur
Ik kan wel een cursus SLA voor je regelen... Raak je me de volgende keer wel :)

Goh SMI de Boer ik wist niet dat je een groenten tuin hebt, kun je mij ook een cursus sla zaaien regelen?  8)

onderofficier

Citaat van: Oorlogsvis op 23/04/2013 | 10:26 uur
jij kan dus ook het voelen van pijn uitschakelen ?.....jij lult wel heel makkelijk he

Lichamelijke pijn is geen emotie.   

emotie is het laten zien / "voelen" (anders dan pijn voelen) van hoe je je  geestelijk voelt  verdrietig, bang, enz.
Door lichamelijke pijn te voelen kan je wel ge-emotioneerd voelen (andere manier van voelen)  / raken.

Als iemand mij iemand verdriet oid doet, kan dat mij pijn doen en ja dat kan ik uitschakelen, hopelijk jij ook anders zit je jankend op je werk.
Niet roepen dat je dat niet raakt: dan staat je hele emotie uit.....
Als ik mij been breek doet dat ook bij mij pijn, dat is een lichamelijke pijn; die is wat lastiger uit te schakelen maar wel mogelijk; zoals bij blaren....
Hoe denk je dat vele als voorbeeld de nijmeegse verdaagse uitlopen? Doormiddel van de pijn van de blaren en andere ongemakken uit te schakelen..

ps ik lul niet ik praat (netjes en beleefd houden)   

Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Ros

Eerst maar de verkiezingen in Duitsland afwachten.......de duitse MINDEF heeft makkelijk kletsen.

dudge

Citaat van: Ace1 op 22/04/2013 | 23:35 uur
Duitsland wil na 2014 600 tot 800 militairen in Afghanistan houden. Zij worden belast met de opleiding van militairen in dat land. Dat heeft minister Thomas de Maizière van Defensie donderdag gezegd.

Duitsland sluit eind 2014 de gevechtsmissie in Afghanistan af, maar is volgens De Maizière bereid onder voorwaarden nog ongeveer 2 jaar daarna de verantwoordelijkheid binnen de NAVO voor het noordelijk deel van het land te dragen. Daar voeren de Duitse strijdkrachten nu al het commando binnen de NAVO-missie.

http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/3428066/2013/04/18/Duitsland-wil-militairen-in-Afghanistan-laten.dhtml

Maar on-topic, het is een opvallend bericht. Hoeveel troepen en hoelang zullen er nog in Afghanistan blijven?
Ongeveer 2 jaar, dus dat zou een NATO commitment betekenen tot 2016. Ook de Amerikanen blijven nog een onbekende tijd met 'adviseurs'. De Britten gaan er in 2015 uit. Welke landen zitten er dan nog in 2016?

Oorlogsvis

Citaat van: onderofficier op 23/04/2013 | 06:24 uur
Missen is een emotie en emoties kan je uitschakelen
jij kan dus ook het voelen van pijn uitschakelen ?.....jij lult wel heel makkelijk he

onderofficier

Citaat van: Thomasen op 23/04/2013 | 01:08 uur

;D haha, ik heb je gemist.

Missen is een emotie en emoties kan je uitschakelen
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

SMI de Boer

Citaat van: Thomasen op 23/04/2013 | 01:08 uur

;D haha, ik heb je gemist.

Ik kan wel een cursus SLA voor je regelen... Raak je me de volgende keer wel :)
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

Mourning

Citaat van: SMI de Boer op 22/04/2013 | 23:38 uur
ja, zo kom je ook van je personeel af: Do it the German way

LOL!   :lol: :lol: :lol:
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

dudge

 
Citaat van: SMI de Boer op 22/04/2013 | 23:38 uur
ja, zo kom je ook van je personeel af: Do it the German way

;D haha, ik heb je gemist.

SMI de Boer

ja, zo kom je ook van je personeel af: Do it the German way
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

Ace1

Duitsland wil na 2014 600 tot 800 militairen in Afghanistan houden. Zij worden belast met de opleiding van militairen in dat land. Dat heeft minister Thomas de Maizière van Defensie donderdag gezegd.

Duitsland sluit eind 2014 de gevechtsmissie in Afghanistan af, maar is volgens De Maizière bereid onder voorwaarden nog ongeveer 2 jaar daarna de verantwoordelijkheid binnen de NAVO voor het noordelijk deel van het land te dragen. Daar voeren de Duitse strijdkrachten nu al het commando binnen de NAVO-missie.

http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/3428066/2013/04/18/Duitsland-wil-militairen-in-Afghanistan-laten.dhtml