Spanningen in Kenia

Gestart door Ace1, 21/09/2013 | 18:09 uur

DvdW

Citaat van: Flyguy op 24/09/2013 | 21:32 uur
Als ze geen uitkering hebben zorgen ze wel op een andere manier voor problemen. Denk dat er maar zo'n 10.000 'goede' moslims rondlopen.
Je lijkt verdacht veel op iemand:
CitaatIk bedoel de 'evacuatie van de JodenMoslims', het uitroeien van het Joodse Islamitische volk

Dat zijn van die dingen die je zo makkelijk zegt. "Het Joodse Islamitische volk wordt uitgeroeid", dat kan ieder partijlid je vertellen: "Natuurlijk, staat toch in ons programma, we schakelen de Joden Moslims uit, uitroeien, natuurlijk, doen we, ha! Kleinigheidje".

En dan komen ze allemaal, alle 80 16 miljoen brave Duitsers Nederlanders, en iedereen heeft zijn eigen fatsoenlijke Joden Moslims. Men zegt: alle anderen zijn zwijnen, maar dit is een prima Jood Moslim.
Toespraak Himmler in Poznan (04-10-1943)
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

Elzenga

#49
Citaat van: Ton de Zwart op 24/09/2013 | 21:24 uur
@ Elzenga

Als jij van mening bent dat mijn "geloof", zoals je het noemt, niet klopt, dan nodig ik je uit om uit te leggen waarom het niet klopt. In overweging nemend de gebeurtenissen die zich op verschillende plaatsen in de wereld afspelen en zich afgespeeld hebben. Ga daar in je uitleg niet luchtig over heen.  Ja, we hebben het er eerder over gehad, idd, maar sindsdien zijn er honderden, zo niet duizenden mensen gedood uit naam van, en door de Islam.  Leg maar eens uit hoe vredelievend deze religie is, en hoe het allemaal wel mee zal gaan vallen.
Dat wil ik zeker doen.....maar eerdere ervaringen maken mij niet hoopvol dat ik je kan overtuigen..want ik denk dat je in het doemscenario "gelooft"..

Allereerst gaat dit doemscenario op de 1 of andere manier altijd uit van superioriteit van de islam...en zwakte van "het Westen"..onze "westerse wereld". Wij worden "overvallen"...invasie van...een golf...een tsunami...Wilders heeft er inmiddels verschillende termen voor. Wat wil nu...het tegendeel is eerder waar. "Het Westen" en waar wij voor staan overspoelt juist andere delen van de wereld...via allerlei kanalen..waaronder vroeger TV..tegenwoordig veelal internet. Dat trekt aan...willen met name jongere mensen daar ook..en daar zijn er nogal wat van daar..bevolkingen veelal jong. En daar komen bepaalde conservatieve stromingen tegen in opstand..al dan niet met geweld als andere vormen er niet zijn of daar geen ruimte voor is..vooral nu zichtbaar binnen islamitische landen..maar ook zeker aanwezig..zij het veelal minder openlijk..in verschillende christelijke landen...en ook in Israël is deze "botsing" en "strijd" gaande tussen progressief en conservatief.

Wat mij nu zo opvalt bij de aanhangers van dit doemscenario is...dat zij vaak ook erg kritisch staan tegenover onze "Westerse" samenleving en levenswijze...of onze democratie..onze vrijheden.

Dat even als eerste punt..meer volgt..

bergd

Citaat van: Flyguy op 24/09/2013 | 21:32 uur
Als ze geen uitkering hebben zorgen ze wel op een andere manier voor problemen. Denk dat er maar zo'n 10.000 'goede' moslims rondlopen.

Ik weet het niet, ik ken ze niet allemaal. Wat ik wel weet is dat er bij ons in de gezondheidszorg (waar ik werk)heel veel goeie artsen, verpleegkundigen, schoonmakers overige diensten van rond lopen.

Flyguy

Citaat van: bergd op 24/09/2013 | 21:29 uur
Je doet nou net of alle moslims uitkeringen halen, hoeveel Nederlanders in Aso wijken doen dat.
Punt 2 als zo was dan is de overheid hier de grote faal.
Als ze geen uitkering hebben zorgen ze wel op een andere manier voor problemen. Denk dat er maar zo'n 10.000 'goede' moslims rondlopen.

Flyguy

Overigens neemt het aantal moslims gelukkig gestaag af in Nederland: 944.000 in 2004 t.o.v. 800.000 in 2011.

bergd

Citaat van: Flyguy op 24/09/2013 | 21:22 uur
100 man max. tegen 900.000 nietsnutten die trouwer zijn aan een boek dan het land waar ze hun uitkering komen halen.

Je doet nou net of alle moslims uitkeringen halen, hoeveel Nederlanders in Aso wijken doen dat.
Punt 2 als zo was dan is de overheid hier de grote faal.


Ton de Zwart

@ Elzenga

Als jij van mening bent dat mijn "geloof", zoals je het noemt, niet klopt, dan nodig ik je uit om uit te leggen waarom het niet klopt. In overweging nemend de gebeurtenissen die zich op verschillende plaatsen in de wereld afspelen en zich afgespeeld hebben. Ga daar in je uitleg niet luchtig over heen.  Ja, we hebben het er eerder over gehad, idd, maar sindsdien zijn er honderden, zo niet duizenden mensen gedood uit naam van, en door de Islam.  Leg maar eens uit hoe vredelievend deze religie is, en hoe het allemaal wel mee zal gaan vallen.

Flyguy

Citaat van: bergd op 24/09/2013 | 21:06 uur
Ik vind dat je hier de Nederlandse moslims tekort doet die ook bij defensie werken en waarvan het grootste offer wordt gevraagd.
100 man max. tegen 900.000 nietsnutten die trouwer zijn aan een boek dan het land waar ze hun uitkering komen halen.

Ton de Zwart

Dat is een heel lastig punt om over te hebben.  Ik ga er van uit, dat deze militairen goed gescreend zijn en volstrekt loyaal.

Elzenga

Citaat van: Ton de Zwart op 24/09/2013 | 20:59 uur
Kom dan maar met een correcte analyse en een voorstel hoe volgens jou ons land (en de rest van West Europa) kan voorkomen dat we op den duur ten onder gaan aan de Islam.
hoe moet je iemand die ergens in "gelooft"..zoals ik dit doemscenario van jou betitel... uitleggen dat zijn "geloof" niet klopt? De analyse en voorstellen zijn hier al vaker de revue gepasseerd...maar als je ergens "in gelooft" helpen analyses e.d. meestal niet. Met alle respect overigens..want er zijn genoeg redenen dit te (gaan) geloven..

bergd

Citaat van: Ton de Zwart op 24/09/2013 | 20:59 uur
Kom dan maar met een correcte analyse en een voorstel hoe volgens jou ons land (en de rest van West Europa) kan voorkomen dat we op den duur ten onder gaan aan de Islam.

Ik vind dat je hier de Nederlandse moslims tekort doet die ook bij defensie werken en waarvan het grootste offer wordt gevraagd.

Ton de Zwart

Kom dan maar met een correcte analyse en een voorstel hoe volgens jou ons land (en de rest van West Europa) kan voorkomen dat we op den duur ten onder gaan aan de Islam.

Mourning

Citaat van: Ton de Zwart op 24/09/2013 | 20:29 uur
Het is weinig diplomatiek, en al helemaal niet politiek correct, wat oorlogsvis stelt. Er is ook geen woord Arabisch bij.  Maar hij heeft wel gelijk....

Vint jij, ik vind dat dus VEEL tekort door de bocht en ben het dus ook niet met jullie eens zonder dat ik daar meteen een suffe naieveling in ben voor wat betreft de problemen. Maar een m.i. foute analyse helpt niet met het oplossen van die problemen.
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

Ton de Zwart

Het is weinig diplomatiek, en al helemaal niet politiek correct, wat oorlogsvis stelt. Er is ook geen woord Arabisch bij.  Maar hij heeft wel gelijk....

Mourning

Citaat van: Oorlogsvis op 24/09/2013 | 14:54 uur
Ben dat ook met je eens, ze komen hier met zielige verhalen enzo..en krijgen uiteindelijk een paspoort hier. Gewoon de grenzen dicht voor moslims die hiernaar willen emigreren. Selecteren op afkomst, westerse mensen geen probleem, zuid-amerikanen idem...maar moslims moeten worden tegengehouden bij de grens.
Laten we eerlijk zijn ..ze haten ons en kijken op ons neer..ze moeten ons niet en wij hun niet..dus waarom komen ze in godsnaam hier naar toe ?

Wow! Holy f*ck! Het spijt me zeer, Oorlogsvis, maar jouw over-simplistische kijk, zoals ik het tenminste zie, op de problematiek en de mensen die hier als vluchteling worden opgenomen deel ik absoluur niet...
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).