Nuclear Security Summit: NL op zijn kop & op slot

Gestart door jurrien visser (JuVi op Twitter), 31/10/2013 | 10:43 uur

dudge

Citaat van: Ros op 10/03/2014 | 21:39 uur
Er staan na de summit dus een aantal toestellen lang(er) aan de grond en kunnen er veel verlofuren worden opgenomen.

Hoe denk je dat dat bij politie e.d. zal gaan? Denk dat we de rest van het jaar nog wel naijlen van het gebeuren.

Ros

Citaat van: Nikehercules op 10/03/2014 | 19:52 uur
Roger, want die uren hadden de kisten anders niet gemaakt..?

Er staan na de summit dus een aantal toestellen lang(er) aan de grond en kunnen er veel verlofuren worden opgenomen.

bergd


Elzenga

Citaat van: Lex op 09/03/2014 | 21:22 uur
Laten we de 20k per vlieguur aanhouden.
48 uren x 2 f16 a 20k= afgerond naar boven reeds 20 miljoen, alleen aan kosten om de kisten airborne te hebben.
En dan de rest nog.
20 miljoen 2 miljoen.....toch?

jurrien visser (JuVi op Twitter)


bergd

Citaat van: Nikehercules op 10/03/2014 | 19:52 uur
Roger, want die uren hadden de kisten anders niet gemaakt..?

Niet binnen 48 uur iig.

Nikehercules

Citaat van: Lex op 09/03/2014 | 21:22 uur
Laten we de 20k per vlieguur aanhouden.
48 uren x 2 f16 a 20k= afgerond naar boven reeds 20 miljoen, alleen aan kosten om de kisten airborne te hebben.
En dan de rest nog.

Roger, want die uren hadden de kisten anders niet gemaakt..?

Fuse71

Duidelijk beeld weer, Met name de KM en de KLU hebben weer hun marketings apparaat op volle toeren draaien en dat zie je duidelijk terug in de folder.


dudge

Citaat van: Ros op 09/03/2014 | 23:03 uur
Beetje erg overtrokken reactie. Noem eens een bedreiging met een redelijke kans dat het kan gebeuren waarbij je F-16's in kan/moet zetten ?. Eveneens kan de vraag gesteld worden bij de bewaking voor de kust. Wat verwacht men eigenlijk ?. Dat de complete luchtmacht en vloot van Al Qaeda de aanval op Den Haag in gaat zetten ?.

Ik mis alleen nog een sub in de Hofvijver en duikers in het riool van Den Haag.

Grootheidswaanzin en pure geldverspilling van de regering  :annoyed:

Over subs en duikers worden geen uitspraken gedaan.
Ga er dus maar vanuit die ook die in stelling zijn  :lol:

Of het grootheidswaan is weet ik niet, kan ook onbekendheid/angst zijn.

Ros

Beetje erg overtrokken reactie. Noem eens een bedreiging met een redelijke kans dat het kan gebeuren waarbij je F-16's in kan/moet zetten ?. Eveneens kan de vraag gesteld worden bij de bewaking voor de kust. Wat verwacht men eigenlijk ?. Dat de complete luchtmacht en vloot van Al Qaeda de aanval op Den Haag in gaat zetten ?.

Ik mis alleen nog een sub in de Hofvijver en duikers in het riool van Den Haag.

Grootheidswaanzin en pure geldverspilling van de regering  :annoyed:

Lex

Citaat van: bergd op 09/03/2014 | 21:28 uur
Of zouden dit eisen zijn die bijvoorbeeld de amerikanen stellen?
Dat zou een mogelijkheid kunnen zijn. Maar de tijden zijn veranderd.
Het kan natuurlijk ook een overtrokken reactie van de NL overheid zijn.

bergd

Citaat van: Lex op 09/03/2014 | 21:22 uur
Laten we de 20k per vlieguur aanhouden.
48 uren x 2 f16 a 20k= afgerond naar boven reeds 20 miljoen, alleen aan kosten om de kisten airborne te hebben.
En dan de rest nog.

Idd veiligheid kost wat, daar zijn jij en ik het wel over eens denk ik. Maar had dit niet op een andere manier gekund. Gewoon paraat staan op de grond? Of zouden dit eisen zijn die bijvoorbeeld de amerikanen stellen?

Lex

Citaat van: bergd op 09/03/2014 | 21:14 uur
Apart ze hadden het op het Nos journaal van 20.00 uur over 30.000 euro aan vlieg kosten per uur.
Mijn mening: ik vind het allemaal wel erg overtrokken worden.... Maar goed wie ben ik ;-)
Laten we de 20k per vlieguur aanhouden.
48 uren x 2 f16 a 20k= afgerond naar boven reeds 20 miljoen, alleen aan kosten om de kisten airborne te hebben.
En dan de rest nog.

bergd

#62
Citaat van: Lex op 09/03/2014 | 21:00 uur
Veiligheid mag wat kosten.   :angel:

Apart ze hadden het op het Nos journaal van 20.00 uur over 31.000 euro aan vlieg kosten per uur voor de 2 F16's.
Mijn mening: ik vind het allemaal wel erg overtrokken worden.... Maar goed wie ben ik ;-)