Het grote verjaardagen topic!

Gestart door Airpower, 16/09/2003 | 21:00 uur

kleine ellen

Jaah een super kadoo... en ik vond t concert ook super.. thnx schatjes  :-*
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

HERTOG jan

van 2 leden had je wel een mooi kadotje 8)
but the bard song will remain!!!!!!!

kleine ellen

En ik voel me perfect.. voel me ook 20  ;D ;D en lief dat jij er nog even aan denkt nu  :D was al helemaal verdrietig, dat iedereen mij vergeten was...
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

Mourning

#23
Oeps!!!  :o Nou ja, beter laat dan nooit .... VAN HARTE GEFELICITEERD!!! ;)

20 jaar ..... is oud??? So! :o  Als dat oud is dan snap ik wel waarom ze het de laatste jaren zo over de vergrijzing van de bevolking hebben ;D ;D ;D. Hehehe, je bent zo oud als jij jezelf maar voelt vind ik wel een goeie ;D

Later!

Mourning :)
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

kleine ellen

Ik ben nou al bijna een jaar forumlid hiero!! En mijn verjaardag vergeten jullie wel  :'( :'(  ben zwaar teleurgesteld.... Ikke ben ook al 20 geworden  ;D ;D oud he  ;)
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

Jojo

#21
Oei, Oei kunnen het weer niet bij houden :-[,

Jawel gisteren is dalerbravo33 19 jaar geworden alsnog gefeliciteerd
namens de gehele feestcommissie  :D ;) ;D

"The man who makes no mistakes does not usually make anything"

Jojo

#20
Hoera, ook gelijk al in het nieuwe jaar 2 verjaarders en wel;

Skywalker en BDer, een hele fijne verjaardag gewenst namens de algehele feest commissie!!  ;) :D  ;D

HIEP, HIEP, HIEP
                               HOERA ;)
"The man who makes no mistakes does not usually make anything"

Jojo

Corné, Demspec3112 gefeliciteerd met jullie verjaardag!!
en verder voor iedereen natuurlijk de beste wensen voor

2004

Grtn. Jajanneke :-*
"The man who makes no mistakes does not usually make anything"

Jojo

Dank u allen!!  :D

jojanneke ;D
"The man who makes no mistakes does not usually make anything"

Mourning

Nou dan kan ik niet achterblijven! :o Van harte gefeliciteerd en de beste wensen!!!  ::)

Regards,

Mourning 8)
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

zzzzzmura

Nou Jojo! jij bent degene die hier de verjaardagen bijhoudt en tot mijn grote verbazing zie ik op de kalender dat je zelf jarig bent vandaag.
Dus bij deze van Harte gefeliciteerd met je verjaardag ;) ;D ;D
Mensen zijn Idioten,daarom houd ik zo van kinderen maar helaas zijn kinderen gedoemd om op te groeien tot idioten.

Jojo

Oeps, we lopen alweer achter Caspar alsnog gefeliciteerd :-[ :-[ en Rocko een fijne verjaardag voor vandaag ::) ;D

Grtn. Jojan. ;D
"The man who makes no mistakes does not usually make anything"

zzzzzmura

Happy birthday tooooyouuuuuh ;)
Mensen zijn Idioten,daarom houd ik zo van kinderen maar helaas zijn kinderen gedoemd om op te groeien tot idioten.

Jojo

#13
Om het maar weer eens aan te wakkeren, gaat de verjaardags taart vandaag naar  Tentara71   ;)

Bij deze wil ik u dan ook van harte feliciteren met uw verjaardag!!!
Jojanneke  ;D  ;D
"The man who makes no mistakes does not usually make anything"

zzzzzmura

Mensen zijn Idioten,daarom houd ik zo van kinderen maar helaas zijn kinderen gedoemd om op te groeien tot idioten.