Militaire literatuur

Gestart door D819, 23/09/2003 | 13:39 uur

kleine ellen

Ben meer voor NAC  ;D ;D Ondanks zijn verliezen de gezelligste club van Nederland!! Verder is PSV ook mijn favo!! Ajax komt niet in t rijtje, sorry  ;)   :-\

maarja.... weer off topic praat van mij he, maar moest ff kwijt  ;D
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

Maverick

He calimero ea. geen slecht woord over de club der clubs: AJAX.

Ze hebben toch maar mooi eff die patatvreters laten zien hoe je moet voetballen!!!
*Security is having no border to far too defend, it takes an F-15K Strike Eagle*

kleine ellen

ow nooooitt aan gedacht  ;) ;) ;D
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

calimero

Citaat van: Maverick op 02/10/2003 | 15:02 uur
Citaat van: calimero op 02/10/2003 | 12:27 uur




de Luchtmobielers hebben vlak voor Afghanistan geoefend in de arena


ze moesten wennen aan slecht terrein






Met arena bedoel je toch dat oefenterrein waar de tanks van de KL met de duitsers oefenen. Dat is toch in duitsland??

uhm, nee, meer dat voetbal stadion in amsterdam waar ajax wel eens voetbalt ;)
Impossible only takes some minutes longer.

Maverick

Citaat van: calimero op 02/10/2003 | 12:27 uur




de Luchtmobielers hebben vlak voor Afghanistan geoefend in de arena


ze moesten wennen aan slecht terrein






Met arena bedoel je toch dat oefenterrein waar de tanks van de KL met de duitsers oefenen. Dat is toch in duitsland??
*Security is having no border to far too defend, it takes an F-15K Strike Eagle*

kleine ellen

Een soldaat staat om een uur 's nachts na een vrolijke avond, wat onvast op zijn benen met zijn arm om de lantarenpaal.Er komt een kapitein voorbij, die hem vraagt wat hij daar middenin de nacht uitvoert. "NNNoou kkkapitein, de heeeele stad draait om me heen, en nou wacht ik tot de kazarne voorbij komt en dan ssstapik naar binnen."

---------------------------------------------

Een belg komt thuis uit dienst en laat aan zijn moeder zien wat hij daar allemaal geleerd heeft. Hij pakt zijn pistool en schiet zo zijn naam in het plafond. Hij gaat naar buiten pakt een handgranaat haalt de pin eruit en gooit hem zo in het kippenhok. Met een grote knal de heleboel delucht in. Prachtig jongen zegt zijn moeder, alleen jammer dat je vader het niet meer kan zien. Hoezo vraagt hij. Die was net de kippen aan het voeren.

---------------------------------------------

Een militair wordt wegens straf, hij wedde te veel, overgeplaatst. Op zijn nieuwe kazerne meldt hij zich eerst bij zijn nieuwe commandant, die al op de hoogte was gesteld van de wedlust van de nieuwkomer. De commandant vraagt tijdens het eerste gesprek waarom hij zoveel wedde. "Gewoon, voor de lol", zegt de militair. "Ik wed met u voor honderd euro dat u een moedervlek op uw linkerbil hebt." De commandant wist heel zeker van niet en neemt gelijk de uitdaging aan. Hij staat op, laat zijn broek zakken, en inderdaad, geen vlekje te zien. De militair, eerlijk als hij is, geeft hem direct honderd euro. Even later gaat de telefoon van de commandant. Het is de vorige commandant
van de militair. Hij wilde weten of hij er al was. Glunderend vertelt de commandant dat de nieuwe militair er al is, en dat hij er zelfs al honderd euro aan heeft verdiend. Het is even stil aan de andere kant van de lijn... "Je hebt toch niet toevallig je broek laten zakken he?! Want hij heeft met ons gewed voor duizend euro dat hij je binnen vijf minuten in je blootje zou zetten!!"

Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

calimero

Door het bos lopen twee commando's. Op een gegeven moment vinden ze drie mijnen en ze besluiten die mee te nemen naar de sergeant. Onderweg terug zegt de een tegen de ander: "Wat doen we nu als er eentje afgaat?" Antwoordt de ander: "Dan zeggen gewoon dat we er maar twee gevonden hebben!"




de Luchtmobielers hebben vlak voor Afghanistan geoefend in de arena







ze moesten wennen aan slecht terrein




Loopt een soldaat met een bebloede biljartkeu de kazernepoort binnen.
De wacht ziet hem lopen en belt de Kmar.
5 minuten later wordt de jongen aagehouden door de Opper.
-Opperwachtmeester: "Halt! Wie daar?"
-Soldaat: "de soldaat Tinus, oppper"
-Opper: "Je snapt dat ik je aan kom houden ivm die keu"
"Wat heb je gedaan joh?"
-Soldaat: "Mijn schoonmoeder doodgeslagen"
-Opper: "Ow, 100 punten en... in hoeveel beurten?"
Impossible only takes some minutes longer.

calimero

Aan weerskanten van de Maas wordt er patrouille gelopen. Aan de ene kant loopt een Nederlandse soldaat, aan de andere kant een Belgische soldaat. Het is vroeg in de morgen en er staat nog wat mist op het water. De Nederlandse soldaat vraagt zich af bij welk onderdeel de Belgische soldaat zal zitten. Hij wil het met gebaren aan de Belg vragen. De Nederlander maakt een fladderend gebaar en roept: "Zit jebij de luchtmacht?" De Belg kijkt, maar geeft geen antwoord. De Nederlander maakt een zwemmend gebaar en roept: "Zit je bij de marine?" De Belg kijkt weer, maar geeft geen antwoord. De Nederlander denkt: "Hij zit dus niet bij de luchmacht en niet bij de marine. Dan zit hij zeker bij de landmacht. Misschien is ie wel bij de stoottroepen." De Nederlander maakt het gebaar met een vinger in een gat en roept: "Zit je bij de stoottroepen?" De Belg kijkt, maar zwijgt. "Misschien zit hij bij de verkenners." De Nederlander maakt een gebaar van een verrekijker en roept: "Zit je bij de verkenners? "Dan gooit de Belg zijn geweer op de grond en rent weg naar de kazerne. "Wat kom jij hier doen?" vraagt de commandant: "Jij moet patrouille lopen bij de Maas." "Ik ben gek, " zegt de Belg, "aan de overkant loopt een idiote Nederlanderdie zegt tegen mij: (vlieggebaar) als straks de mist gezakt is, (zwemgebaar) dan zwem ik naar de overkant, (vinger-in-gat-gebaar) en dan naai ik u (verrekijkergebaar) tot u zulke kleine ogen hebt."
Impossible only takes some minutes longer.

HERTOG jan

but the bard song will remain!!!!!!!

kleine ellen

haha ja precies, niks tegen ons volkie he  ;) maar idd mensuuh met militaire literatuur hier wezeuuhh!!
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

ParaCommando

#23
Citaat van: stebuurderbravo33 op 01/10/2003 | 20:45 uur
oh oh dat word oorlog ;D


zie je wel  ;D
ik heb er nog geen gepost en de reacties stromen al binnen  ;) :P

ParaCommando

#22
Citaat van: kleine ellen op 01/10/2003 | 20:40 uur
Vertel.........


nou........toch maar niet  ::) Anders krijg ik hier weer een hele hoop reakties enz.... :P
en het heeft dan ook al lang nix meer met Militaire Literatuur te maken  :)

(eigenlijk weetr ik er gewoon niet onmiddelijk een  ::)

HERTOG jan

but the bard song will remain!!!!!!!

kleine ellen

NIET eerst een goeie opzoeken he, eentje uit je hoofd  :P ;)
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

kleine ellen

Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!