Vanavond op TV 23:17 - 00:25

Gestart door Airpower, 23/09/2003 | 16:48 uur

FlyingTiger

#54
Mijn vader wou zo'n dvd-recorder aanschaffen, maar dat ging helaas niet door door de hoge kosten van dat ding :(.
Ze zijn zo ongeveer van 300 tot 600 euro misschien nog wel goedkoper al of nog duurder maar tijdje geleden waren ze ongeveer nog zo.
Ik zou nog wel ffies wachten met ene dvd-recorder aan te schaffen er zijn nog maar ene paar merken in der verkoop als er wat meerder komen dan gooien ze denk de prijzen wel omlaag vooral de wat mindere merken.En dan gaan denk ook de betere merken wel wat stunten met prijzen :P

Laterzzz
Sander... :)
<FlyingTiger> SaNdEr <FlyingTiger>

Airpower

hahaha ja klopt mijn fout :-[..speler moet recorder zijn  :D
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

Venz

Misschien kan je dan beter een DVD recorder kopen, een DVD speler kan niet opnemen....  ;D

Airpower

ja dat kan wel hoor. Alleen zijn deze DVD spelers veel duurder omdat ze ook kunnen branden (opnemen), en dus niet alleen afspelen.
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

Maverick

het is idd wel handig als je een video recorder hebt dan.  ;)
Maar ik weet het niet zeker hoor, maar volgens mij kan je niet met een dvd speler films/docu's zomaar opnemen van de tv. Of heb ik het nou fout. Ik weet bijna niks van dvd spelers af, heb er wel een op de pc, maar die gebruik ik nooit.
*Security is having no border to far too defend, it takes an F-15K Strike Eagle*

FlyingTiger

Het is wel een goed ideetje ene 3 uurs band aan schaffen ;D
Maare we hebben geen video recorders meer, om het op te nemen  :P, ik heb er zelf wel 1 maar die doet het niet meer met opnemen haha ;).
Dus zit er over na te denken om over een tijdje een dvd-speler aan te schaffen

Laterzz
Sander... :)
<FlyingTiger> SaNdEr <FlyingTiger>

Maverick

Citaat van: FlyingTiger op 03/11/2003 | 19:04 uur
[quote author=Maverick
Sander, bedankt voor de info, helaas zijn het bijna altijd herhalingen van vorige uitzendingen. Ik heb ze al veel vaker gezien. En het begint me een beetje de keel uit te hangen. Ze moeten eens met nieuwe nog niet/nooit uitgezonden docu's komen. Natuurlijk zijn die oude ook interessant, zeker, alleen niet meer als je ze allemaal 5 keer gezien hebt.
Citaat


hej maverick, ik ben het inderdaad met je eens over de herhalingen, het zijn meestal tot bijna altijd herhalingen, maar omdat het bijna altijd sávonds laat is of overdag is zie ik het bijna nooit.
En ik had het ook gemeld voor de gene die der geintreseerd waren of het  nog niets wisten.

Laterzz
Sander... :)

Sander, het is idd vaak laat op tv, maar daarom heb ik 2 videobanden van 3 uur, zodat ik de band om 2300 aanzet, en dan staat het erop. De timer functie bij onze video recorder moet nog eff nagekeken worden. Dus de timer zetten gaat niet vandaar dat ik em dan om 2300 aan moet zetten.

Ik raad het je aan om ook een 3 uurs band te kopen.
*Security is having no border to far too defend, it takes an F-15K Strike Eagle*

FlyingTiger

#47
[quote author=Maverick
Sander, bedankt voor de info, helaas zijn het bijna altijd herhalingen van vorige uitzendingen. Ik heb ze al veel vaker gezien. En het begint me een beetje de keel uit te hangen. Ze moeten eens met nieuwe nog niet/nooit uitgezonden docu's komen. Natuurlijk zijn die oude ook interessant, zeker, alleen niet meer als je ze allemaal 5 keer gezien hebt.
Citaat


hej maverick, ik ben het inderdaad met je eens over de herhalingen, het zijn meestal tot bijna altijd herhalingen, maar omdat het bijna altijd sávonds laat is of overdag is zie ik het bijna nooit.
En ik had het ook gemeld voor de gene die der geintreseerd waren of het  nog niets wisten.

Laterzz
Sander... :)
<FlyingTiger> SaNdEr <FlyingTiger>

Maverick

Citaat van: Venz op 03/11/2003 | 17:25 uur
Maverick: vooral klagen bij Discovery over het aantal herhalingen, misschien dat ze het ooit eens doorkrijgen. Heb pas ook een mailtje gestuurd daarover, en over de brakke ondertiteling. Je krijg altijd netjes antwoord en ze lezen je mailtje ook nog.

Als er maar genoeg van die zevers zijn doen ze er misschien wel wat aan.  8)

Laat ze maar eens Aviation Week houden met veel nieuwe docu's ipv. elke keer dat k$@#e Sharkweek of nog erger, Egypt week.   >:(


Juist Venz,

die Shark week kan me geen *** schelen.  Een aviation week zoals jij voorstelde zou idd super zijn.
Ik zal zeker binnenkort een mailtje sturen.
Als iedereen die al die herhalingen hekelt, nou ook eff een mailtje stuurt, dan zullen ze dat wel merken.

Ik had er zelf nog niet aan gedacht om een mailtje te sturen. Bedankt Venz
*Security is having no border to far too defend, it takes an F-15K Strike Eagle*

Venz

Maverick: vooral klagen bij Discovery over het aantal herhalingen, misschien dat ze het ooit eens doorkrijgen. Heb pas ook een mailtje gestuurd daarover, en over de brakke ondertiteling. Je krijg altijd netjes antwoord en ze lezen je mailtje ook nog.

Als er maar genoeg van die zevers zijn doen ze er misschien wel wat aan.  8)

Laat ze maar eens Aviation Week houden met veel nieuwe docu's ipv. elke keer dat k$@#e Sharkweek of nog erger, Egypt week.   >:(

Maverick

Citaat van: FlyingTiger op 31/10/2003 | 14:07 uur
Zow voor de gene die het nog niet weten, is er vanavond weer op Discoverey EXTREEM MACHINE'S, wat weer over vliegtuigen gaat.
Van 00.00 tot 01.00
Dus denk ik meld het weer ff voor de gene die het nog niet wisten en der geintreseerd in zijn om te te zien.

laterzzz
sander... :)


Sander, bedankt voor de info, helaas zijn het bijna altijd herhalingen van vorige uitzendingen. Ik heb ze al veel vaker gezien. En het begint me een beetje de keel uit te hangen. Ze moeten eens met nieuwe nog niet/nooit uitgezonden docu's komen. Natuurlijk zijn die oude ook interessant, zeker, alleen niet meer als je ze allemaal 5 keer gezien hebt.
*Security is having no border to far too defend, it takes an F-15K Strike Eagle*

FlyingTiger

#43
Zow voor de gene die het nog niet weten, is er vanavond weer op Discoverey EXTREEM MACHINE'S, wat weer over vliegtuigen gaat.
Van 00.00 tot 01.00
Dus denk ik meld het weer ff voor de gene die het nog niet wisten en der geintreseerd in zijn om te te zien.

laterzzz
sander... :)
<FlyingTiger> SaNdEr <FlyingTiger>

Kleintje Pils

Oke, aangezien ik dan waarschijnlijk een wat minder budget heb, ik ga voor de EOS-300D (als ik dat al niet eerder verteld heb ::))
Mzzls Remco

Venz

Canon EOS 10D als het aan mij ligt.

Kleintje Pils

Enne wat voor digi word dat?
Mzzls Remco