Vanavond op TV 23:17 - 00:25

Gestart door Airpower, 23/09/2003 | 16:48 uur

Venz

ik breng ze weg naar de Welzijnszorg winkel op de basis. Die sturen die zooi op naar een ontwikkelcentrale a'la kruidvat idee.

Nog effe en dan hoop ik over te stappen op Digitaal. Kan het echte werk gaan beginnen  8)

Airpower

Citaat van: Venz op 08/10/2003 | 15:05 uur

Ging mij meer om de fouten bij de ontwikkelcentrale, niet om de reflecties. Ik laat ze bij hun afdrukken en gelijk inscannen. Dat gaat helaas niet altijd even netjes. Daarom ben ik druk aan het sparen voor een digitale spiegelreflex. Kan ik lekker schieten en de foto's die ik op papier wil selecteren en laten afdrukken.

Waarom zeg je er niets van? Waar ik ze laat ontwikkelen worden ze bij zulke fouten nog een keer afgedrukt.
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

Venz

CitaatEn hij heeft de foto gemaakt voor je?
Nee, iemand anders  :) Hij zit aan de andere kant op de rand dingetjes uit te leggen.  ::)

CitaatOverigens heb ik geen digitale camera. Heb met m'n eigen cam gedaan, wat is dan wel het geheim??? Heb sinds een maand een polarisatie filter, die haalt de reflexties weg  
Ging mij meer om de fouten bij de ontwikkelcentrale, niet om de reflecties. Ik laat ze bij hun afdrukken en gelijk inscannen. Dat gaat helaas niet altijd even netjes. Daarom ben ik druk aan het sparen voor een digitale spiegelreflex. Kan ik lekker schieten en de foto's die ik op papier wil selecteren en laten afdrukken.

Airpower

#36
Citaat van: Venz op 07/10/2003 | 21:03 uur
Ik wou eigenlijk helemaal niet in die kist gaan zitten maarja...een aardige Fransman is zo uitzonderlijk dat ik toch maar beleefd effe ben gaan zitten in z'n Martin Baker  ;D


En hij heeft de foto gemaakt voor je?

Citaat
Op de Open Dagen op Twenthe had ik hetzelfde probleem als jou, toen had ik het filter nog niet:

Deze foto is gewoon wat overbelicht denk ik  ::)
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

Kleintje Pils

Heej ben jij dat??? Dan heb ik je dus wel gezien... ;D

Overigens heb ik geen digitale camera. Heb met m'n eigen cam gedaan, wat is dan wel het geheim??? Heb sinds een maand een polarisatie filter, die haalt de reflexties weg ;D

Op de Open Dagen op Twenthe had ik hetzelfde probleem als jou, toen had ik het filter nog niet:


Mzzls Remco

Venz

Sja, dat heb je met dat soort evenementen.  ::)
Vind jouw foto mooier uit de verf komen overigens. Toch maar hard gaan sparen voor een digitale camera, hoef ik ze niet meer door die ontwikkelcentrale te laten scannen. Ze hebben er weer eens een zooitje van gemaakt: zwarte rand aan één kant, donkere foto's enz. Op papier zien ze er toch beter uit  :-\

Deze heb je denk niet van die kist:

;D ;D ;D

Ik wou eigenlijk helemaal niet in die kist gaan zitten maarja...een aardige Fransman is zo uitzonderlijk dat ik toch maar beleefd effe ben gaan zitten in z'n Martin Baker  ;D


Kleintje Pils

Grappig om zo'n beetje dezelfde foto te zien ;D

Van Venz:


Van mijzelf:
Mzzls Remco

Venz

Thanks voor de foto! Zie je me angstig achterin zitten?  ;D

Zat wel aan de bakboord kant van de kist maarja...je moet wel heel goed kijken  :o

Foto's van die dag staan nu trouwens op mijn site.

FlyingTiger

heey hallo,
Ik heb gelezen dat morgenavond(dinsdag 07/10/03) om 00.00uur tot 01.00uur op discovery in het programma EXTREEM MACHINES over Super planes gaat ik weet niet of het over militaire vliegtuigen gaat, misschien is het de moeite waard om het te zien ik heb ook geen voorstukjes gezien dus ken niet beoordelen of het wat is.
Op woensdag middag(08/10/03) om 16.00uur tot 17.00 is er een herhaling!!!

Laterzz
Sander... :)
<FlyingTiger> SaNdEr <FlyingTiger>

Kleintje Pils

Mzzls Remco

Kleintje Pils

#29
Haha dat meen je niet, mazzelmafkees ;D Tuurlijk heb ik een foto van de Harvard en Beaver, bij aankomst stond ik bij de kop van de baan. De Harvard foto staat al op m'n site vanwege z'n schoonheid ;) De Beaver foto zal ik ff inscannnen...

Maarre als je bij vertrek in de Harvard zat dan heb ik je gezien, stond bij de J-010 toen ie aan het opstarten was. Heb toen ook op de Harvard gelet wie d'r inzaten. Heb hier echter geen foto van, Als het de B-118 was dan had ik d'r natuurlijk wel een foto van gemaakt ;D

Hmm had je trouwens niet ff kunnen zwaaien toen je in die Beaver zat, normaal gebeurt dat vaak als er mensen mee vliegen, we merkten al op dat jullie allemaal strak van angst vooruit aan het kijken waren ;D ;D ;D
Mzzls Remco

Venz

CitaatOver starfighters gesproken, deze heb ik gisteren gemaakt op Volkel

Toevallig ook nog een foto gemaakt van de Beaver en de Harvard die binnenkwamen? zo ja, laat es wat zien.

Ik zat bij aankomst in de Beaver en terug ben ik met de Harvard meegevlogen.  8)

Kleintje Pils

#27
Dus moet en zal ik ze nog een keer zien vliegen :-\

Rest van de foto's trouwens op m'n site.
Mzzls Remco

Marvin

Citaat van: oud_zijde op 28/09/2003 | 19:56 uur
zijn dat de allerlaatste f104's die nog in gebruik zijn?
correct, het zijn de laatste nog vliegende Starfighters
confused...? so am i....

D819

Citaat van: Cobra4 op 27/09/2003 | 20:52 uur
Citaat van: Reinaert op 26/09/2003 | 21:41 uur
Ahum...

Het inzetten van de Starfighters had alleen tot doel zoveel mogelijk verwarring en herrie te produceren, zodat de Mariniers zonder veel poeha de zaak tot een goed einde konden brengen.

Ik dacht altijd dat Mariniers zelf wel in staat waren om verwarring en herrie te produceren!  ;)

Maar, aan de andere kant, als je eenmaal een KLu feestje hebt meegemaakt dan zijn die gasten idd de beste optie!  ;D

Ach ja, de verhalen zijn legio.

Op Welschap was de schilder regelmatig bezig om weer eens glas te zetten, als er weer eens een piloot binnenkwam zonder zijn hoofddeksel af te zetten. Die werd dan vierkant door het raam naar buiten geflikkerd.

Bij de Marine zijn ze dan heel wat praktischer.
Rondje voor de hele tent ;)

Ach ja, bij de Klu leren ze dat ook nog wel ;)