opendagen foto's?

Gestart door vincentb, 29/09/2003 | 17:51 uur

Kleintje Pils

Citaat van: Venz op 04/10/2003 | 00:45 uur
Citaataantal klopt, ik stond aan de zijkant te kijken toen de foto werd gemaakt....    helemaal vooraaan staat de (toen) kol B.Droste, later BDL geworden.

Kwam zijn naam een tijdje terug ook nog ergens tegen, hij heeft ooit als jonge Tweede Luitenant ook een NF-5 in de prak gevlogen op Gilze-Rijen.  8)

Wel een leuke plaat trouwens...

CitaatHmm heb toevallig afgelopen vrijdag op Volkel 21 verschillende F-16's gezien van Nederland  Of spuiten ze d'r binnen een uur ene nieuw nummertje op en vliegen ze daarna de middag missie
Was dat tijdens het jubileum van 306 toevallig? Ik zoek nog een foto van de vertrekkende Harvard (B-64) van de Hist.Flt.
Ik zat toen nl. achterin  ::)


Jammer he dat ik toen geen foto gemaakt heb, je had ff een seintje moeten geven dan had ik er rekening mee gehouden ;D, die Beaver plaatjes zijn wel de moeite waard?
Mzzls Remco

DvdW

The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

D819

Citaat van: Birdman op 03/10/2003 | 23:17 uur
het is de manier waarop hij zijn ding zegt. De "toon", is zo satierisch/sarcastisch. Komt erg onvriendelijk en egoistisch over.

greets,
René

Jij houdt zeker niet van Monty Python en zo ?
Juist erg Brits die zwarte humor.  ;D

Op zee gebeurde het ook eens..
Een jager was kapioen "paaltje pikken". De boeg valt dan met een enorme dreun on een golfdal.
De eerste keer verschoot ik me te pletter....
Ergens achter in de hoek mompelde iemand...
"De ouwe laat zijn kunstgebit vallen..."

Bij de luchtmacht wordt blijkbaar meer gelachen dan bij de spotters die langs de kant staan te kijken..  ;D

Venz

Citaataantal klopt, ik stond aan de zijkant te kijken toen de foto werd gemaakt....    helemaal vooraaan staat de (toen) kol B.Droste, later BDL geworden.

Kwam zijn naam een tijdje terug ook nog ergens tegen, hij heeft ooit als jonge Tweede Luitenant ook een NF-5 in de prak gevlogen op Gilze-Rijen.  8)

Wel een leuke plaat trouwens...

CitaatHmm heb toevallig afgelopen vrijdag op Volkel 21 verschillende F-16's gezien van Nederland  Of spuiten ze d'r binnen een uur ene nieuw nummertje op en vliegen ze daarna de middag missie
Was dat tijdens het jubileum van 306 toevallig? Ik zoek nog een foto van de vertrekkende Harvard (B-64) van de Hist.Flt.
Ik zat toen nl. achterin  ::)

D819

#44
Citaat van: De modelbouwer op 03/10/2003 | 23:39 uur
En vaak is het onzin dat ie op "papier" neerzet Dennis :'(

Tja, als je iets niet begrijpt, lijkt het al gauw onzin.
Soms probeer ik mensen heel subtiel te bewegen maar eens op onderzoek te gaan.
Soms duurt het jaren voor je wat informatie los krijgt.
Maar als je een hint afdoet als onzin, dan slaan natuurlijk alle deuren dicht.  :o


Kleintje Pils

En vaak is het onzin dat ie op "papier" neerzet Dennis :'(
Mzzls Remco

Birdman

het is de manier waarop hij zijn ding zegt. De "toon", is zo satierisch/sarcastisch. Komt erg onvriendelijk en egoistisch over.

greets,
René
Phantoms Phorever!

DvdW

Hij stelt gewoon vragen. Hij is meestal realistisch en hijs in ieder geval eerlijk. Kun je van veel mensen niet zeggen.....
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

Birdman

#40
Heel goed! die foto, had je eigenlijk meteen na het eerste bericht van "Reineart" moeten plaatsen en hen direct uitl*llen!
En, gewichtig?? Lees mijn vorige bericht maar door, of tel eerst even tot 10 voor je nog een keer zoiets plaatst. Je denkt misschien wel dat je heel wat bent, maar als je nu eens wat socialer zou reageren dan houd iedere forum gebruiker er hopelijk een wat positiever gevoel op na. Trouwens, ben ik altijd al door gefascineerd: hier in de wijk zitten 's avonds geregeld randgroepjongeren. Zodra je ze ook maar aankijkt is het al verbale ruzie. Nu, ik bespeur dit gedrag ook bij jou, Reineart. Waarom is dit? Ik vermoed omdat je niet beter weet, het "bord voor je kop" principe.
Maar mijn advies aan jou is, reageer wat normaler. Je zweeft erg hoog, come down to earth.
Mijn advies aan alle anderen in het geval dat Reineart alsnog zo doorgaat; negeer hem.

greets,
René
Phantoms Phorever!

Kleintje Pils

Hadden ze geen mooier weer kunnen bestellen, is een beetje grijs zo ;D Verder valt het me op dat het allen single seaters zijn?
Mzzls Remco

kleine ellen

Nee hoor want ik had gelijk  :P :P
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

Kpl Ypma 42Tkbat

#37
toch maar even langs de pearle dan, Ellen?  :P

Marvin

#36
aantal klopt, ik stond aan de zijkant te kijken toen de foto werd gemaakt....   8)   helemaal vooraaan staat de (toen) kol B.Droste, later BDL geworden.   ;D
confused...? so am i....

kleine ellen

haha ik heb ze ook geteld, kwam eerst op 51 maar na nog keer tellen idd op 48  ;D ;D
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

Kleintje Pils

Mzzls Remco