demo's vd voorlichtingsavond

Gestart door chriz, 04/10/2003 | 11:44 uur

Sanne

Kijk maar in de GT van volgende week... Met foto en al. Met collega's van je van het 334.
Vruuuuger, toen de kratten bier nog van hout waren zodat je door moest zuipen om de kachel aan te houden.

Venz

OK... ben je dan dus nog niet tegengekomen.  ::)

Sanne

Citaat van: Venz op 05/10/2003 | 21:18 uur
Hey Sanne, wanneer kom jij nou op EHV stage lopen? Of loop je al rond op het Eindhovense?


Is nu mijn 6de week. Ben dus al bijna op de helft.

Zit daarnaast ook wel es op andere onderdelen voor het nieuwe intranet
Vruuuuger, toen de kratten bier nog van hout waren zodat je door moest zuipen om de kachel aan te houden.

Venz

Hey Sanne, wanneer kom jij nou op EHV stage lopen? Of loop je al rond op het Eindhovense?

Er is al een DVD te koop "Mensen met een missie" en er komt inderdaad ook een reeks DVD's uit met diverse onderdelen van de KLu. De voorinschrijving is geloof ik al begonnen. Zat een bon bij de vliegende hollander een maand of 2 geleden waar je mee kon intekenen.


Sanne

Ze worden erg mooi!!! Beloofd
Vruuuuger, toen de kratten bier nog van hout waren zodat je door moest zuipen om de kachel aan te houden.

chriz

Ok, dan maar even rustig afwachten.... ::)

Airpower

Ja klopt heb ik ergens gelezen. Ze zijn films/dvd's aan het maken en die kun je kopen, o.a. bij de lhshop dacht ik.
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

Sanne

Denk het wel, er worden films (dvd's) gemaakt van alle types en die komen medio december als het goed is 'op de markt'. Ga dan nog maar eens kijken op diverse sites of je er ergens wat van ziet.
Vruuuuger, toen de kratten bier nog van hout waren zodat je door moest zuipen om de kachel aan te houden.

chriz

Zijn de demo's die je bij de voorlichtingsavond te zien krijgt ook ergens te downloaden of te bestellen? (oa een echt mooie demo van een f16-piloot uit Hoogerheide en ook heel mooie Apache films) :o

Greetz Chris