leeuwarden

Gestart door FlyingTiger, 22/10/2003 | 13:27 uur

Maverick

Citaat van: De modelbouwer op 26/10/2003 | 21:01 uur
Nou dat allang lijkt me een beetje vaag aangezien d'r op luchtmacht.nl staat dat ze afgelopen maandag zijn begonnen, aangezien ze alleen op maandag en dinsdag vliegen is het niet allang... Op Volkel zijn ze al wel een paar weken aan het avondvliegen, die zie ik hier thuis over komen op weg naar het noorden van het land.

ja ok, het was ietsjes overdreven. Maar ze zijn iig al begonnen en ze gaan ook nog wel eventjes door.
*Security is having no border to far too defend, it takes an F-15K Strike Eagle*

Kleintje Pils

Nou dat allang lijkt me een beetje vaag aangezien d'r op luchtmacht.nl staat dat ze afgelopen maandag zijn begonnen, aangezien ze alleen op maandag en dinsdag vliegen is het niet allang... Op Volkel zijn ze al wel een paar weken aan het avondvliegen, die zie ik hier thuis over komen op weg naar het noorden van het land.
Mzzls Remco

Maverick

ja ik heb het nagevraagd, en ze zijn inderdaad allang begonnen met nachtvluchten.
Die nvg's van hun zijn trouwens echt ongelooflijk goed.
Veel beter dan die van korps mariniers.
*Security is having no border to far too defend, it takes an F-15K Strike Eagle*

Maverick

#5
Ik zal het is navragen aan een piloot van het 323 SQN. Ik zie em binnenkort toch weer.

ohw en nog iets, teletekst uitzendingen veranderen minimaal elke dag en heel vaak nog sneller. Iets wat vanmorgen er stond, staat er hoogstwaarschijnlijk tot 2400 die dag nog en dan is het wel weg.
*Security is having no border to far too defend, it takes an F-15K Strike Eagle*

Kleintje Pils

ik heb het ook gezien op teletekst...
Mzzls Remco

FlyingTiger

heey.
Ik snapte niet wat je bedoelde met pagina 107 haha dus ging maar ff kijken en daarna snapte ik het ;D
ja het staat er niet meer maar ik zweer het dat het er vannochtend stond, want ik lieg niet :P
Dit was een serieuze post ;)
Maarjah wel vreemd dat ze het veranderd hebben want ken het nergens meer vinden van dat stukje :(.
Maarjah nu weetje het, of je wist het al dat ken ook nog :P, maar denk ik post het nog nog ff  ;)

Laterzz
Sander... :)
<FlyingTiger> SaNdEr <FlyingTiger>

Airpower

pagina 107??  ::)

Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

FlyingTiger

In de winter neemt de nachtvluchten op vliegbases leeuwarden flink toe, door de bezuinigen bij de Defensie.
Een groot deel van het nachtvliegen voert de luchtmacht nog in het buitenland uit !
Informatie van Nederland 2 teletekst pagina 107

Laterzz
Sander...
<FlyingTiger> SaNdEr <FlyingTiger>