KMA: lichting 2 februari 2004

Gestart door Haagswoussie, 27/10/2003 | 11:26 uur

Haagswoussie

nou, is er nu helemaal niemand? Ook niemand met een mogelijke aanstelling voor een latere lichting? werving staat op een laag pitje he, weining instroom, jammer.
fight to fly, fly to fight, fight to win!

Haagswoussie

Met zenuwachtig zijn doelde ik meer op het de anticipatie van het eindelijk beginnen met de opleiding, want je weet, met de huidige politiek is er maar weinig zeker bij defensie. De aanstelling is er, dus het ergste wat ze kunnen maken is mijn lichting verschuiven naar augustus. Daarnaast heb ik vooral veel zin om eindelijk een gooi naar die wing te doen. Ik hoor zoveel verhalen over de KMA en de EMVO op Woensdrecht, zit echt te trappelen om het nu zelf eens te ervaren om zo een eigen oordeel te kunnen geven. Sommige verhalen zijn namelijk nogal intimiderend, dus ik hoop deze te kunnen trotseren.

Ik heb hier nogal lang naartoe gewerkt, dus de spanning stijgt nu het er eindelijk (weer) op aankomt.

greets
fight to fly, fly to fight, fight to win!

Marvin

Citaat van: Haagswoussie op 27/10/2003 | 11:26 uur
groetjes, Een zenuwachtige aspirant leerling vlieger.

als ik jou was zou ik me vooral niet zenuwachtig maken.. het belangrijkste is dat je goed overweg kunt met je collega's die samen met jou opkomen...samen sta je altijd sterk..!

en verder.. probeer er een beetje plezier in te hebben, de opleiding is best wel leuk, en als je de eerste paar maanden een beetje goed doorkomt zal het allemaal best wel lukken....  ;D 8)

(ex KLu-docent KMA)
confused...? so am i....

Sanne

Zozo, nu al zenuwachtig... dat kan nog wat worden.  :P Hoe is die psychologische test dan gegaan? ;D
Vruuuuger, toen de kratten bier nog van hout waren zodat je door moest zuipen om de kachel aan te houden.

Haagswoussie

hallo mensen,

Jawel, er is alsnog een nieuwe lichting spijkerbroeken voor februari. Nu vroeg ik mij af of iemand van deze lichting toevallig rondhangt op dit forum. Als jij ook moet opkomen dan ben je waarschijnlijk vlieger. Wat ik zo hoor van mij 'contacten' gaat het hier om een zeer kleine vlieger only lichting -welgeteld 11 man. Deze info heb ik van iemand op de KMA, maar hij en ik kunnen het ook mis hebben, maar dat is naast het punt.

Wie moet er 2 februari samen met mij zich melden op kasteelplein 10 te Breda al aspirant vlieger of iets anders bij de Klu? Laat het me weten. Hoop dat ik wat reacties krijg!!!

groetjes, Een zenuwachtige aspirant leerling vlieger.
fight to fly, fly to fight, fight to win!