Heeft u een vraag?

Gestart door -Peter-, 08/01/2003 | 15:56 uur

kleine ellen

Ja ik had het gisteren ook, maar nu is dat balkje ook weg!
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

FlyingTiger

Ik dacht al, wat is dit denk het is nieuw ofzo weet je voor aan te melden maar toen zag ik nog niet van wie der online was en had het een paar keer achter elkaar gedaan, toen werd ik het zat :P ik naar een andere pagina gaan van deze site kreeg ik het weer haha, dus d8 al dit zal niet goed wezen :P

Laterzzz
Sander... :)
<FlyingTiger> SaNdEr <FlyingTiger>

-Peter-

gelukkig maar! Was een foutje van mij, er werd per ongeluk al doorgelinkt naar de nieuwe layout van volgend jaar :D
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

FlyingTiger

het is inderdaad weg  ;D ;D ;D :P :P :P
eindelijk werd helemala gek hahaha  8) ;D ;)

Laterzzz
Sander... :)
<FlyingTiger> SaNdEr <FlyingTiger>

zzzzzmura

Volgens mij is ie nu weg 8)
Mensen zijn Idioten,daarom houd ik zo van kinderen maar helaas zijn kinderen gedoemd om op te groeien tot idioten.

StrikeFalcon

Nee, dankje het is er niet meer  :D.

-Peter-

Ik heb even wat verandert, dus laat me even weten of het nou nog zo is  ;D
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

FlyingTiger

heey,
Met alles wat we openen hier op dit forum krijgen we dat bericht !!!

Laterzzz
Sander... :)
<FlyingTiger> SaNdEr <FlyingTiger>

-Peter-

Wanneer krijg je dit precies als ik vragen mag?
Want het heeft waarschijnlijk met de nieuwe layout te maken die momenteel gemaakt wordt... Maar het is niet de bedoeling dat daar nou al gebruik van gemaakt wordt...  ;D
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

zzzzzmura

Ja dat zou ik nu ook wel willen weten ??? :D
Mensen zijn Idioten,daarom houd ik zo van kinderen maar helaas zijn kinderen gedoemd om op te groeien tot idioten.

StrikeFalcon

Elke keer als ik op defensieforum kom of een topic open, krijg ik een balkje met daarop: verbinding maken met www.defensiefor... en daaronder staat dan Layout 2004 en gebruikersnaam + wachtwoord. Wat betekend dit??

-Peter-

Het is helemaal correct dat er momenteel al twee mensen aangesteld zijn als sub-beheerder. Het gaat hierbij om twee personen die al vanaf het begin van deze website aanwezig zijn. V.w.b. deze personen was er dus ook weinig te bespreken met de beheerders.

Zodra wij iemand besproken hebben laten we diegene ook gelijk weten wat de uitslag is geworden...

M.v.g.
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

DvdW

Even over die sub beheerders. Ik zie dat de meesten sub beheerder zijn geworden die erom vroegen maarre waarom ik niet? :'(
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

-Peter-

Hier hebben wij ook al aan gedacht, maar helaas levert dit nagenoeg geen extra vrije ruimte op. Dit omdat de berichten uit tekst bestaan, en dit weinig ruimte inneemt.

Zo neemt alle tekst van dit forum slechts 18 MB in gebruik, terwijl het aantal plaatjes momenteel ruim 50 MB in beslag neemt...

Maar in ieder geval bedankt voor het meedenken!
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

BENNEKES

Vraagje: jullie halen af en toe fotootjes weg om wat ruimte te creeeren. Maar jullie wissen nooit (of niet zichtbaar voor mij een) een topic die al een tijdje stil staat. er zijn topic's over wat er in het nieuws is geweest maar nu naar een paar weken echt wel achterhaald is. En waar iedereen ook wel een beetje over uitgelult is.  ;D

Idee: Wis alle topic's waar twee weken of langer niet op gereageert is en creeer ruimte. Toch? ;D.

met vr groet BENNEKES 8)
wat kost een blauwe ferrari