Heeft u een vraag?

Gestart door -Peter-, 08/01/2003 | 15:56 uur

-Peter-

#43
De nieuwsbrief is afgelopen maand inderdaad helaas niet verzonden, dit i.v.m. een aantal andere werkzaamheden m.b.t. de website die voorrang moesten krijgen. Op de startpagina kunt u vanaf vandaag lezen wat de reden is, en wat er de komende maanden staat te gebeuren..

Tevens zal dit weekend de chat-box weer online gaan, zodat men hier ook weer gebruik van kan maken...

M.v.g.
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Demona

komt er nog een chatbox ???

Airpower

Deze maand is er nog niets verstuurd.
Als forum lid krijg je de nieuwsbrief automatisch toegezonden
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

Maverick

Ik ben al ruim een maand lid, maar ik heb de nieuwsbrief nog geen enkele keer ontvangen. Is er in de maand september gen brief verstuurd?
Leden zouden de brief automatisch toegestuurd krijgen staat er. KLopt dat ook, of moet je je toch nog aanmelden??
*Security is having no border to far too defend, it takes an F-15K Strike Eagle*

kleine ellen

ow okey THNX !!! Zal ik af en toe doen dan  :)
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

-Peter-

IN principe raakt je mailbox niet vol  ;D
Toch raden wij je wel aan deze af en toe te legen, omdat het forum hierdoor trager kan worden..

En dat is natuurlijk niet de bedoeling  ::)
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

kleine ellen

#37
Ik heb wel een vraag ja, hoe weet je wanneer je in- en outbox van je mail hier vol is!! Ik heb er nml heel wat berichtjes in staan, ik wil ze liever niet wissen, maar op den duur moet hij toch ook vol zijn en kan ik dus niks meer ontvangen! Wordt het dan aangegeven, als hij bijna vol is zou wel makkelijk zijn!? Of hoe gaat dat ??? ???
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

Caspar

Citaat van: Dennis op 13/09/2003 | 21:05 uur
Dus als ik op bv google een mooi foto vind mag ik em hier plaatsen mits ik een brovermelding erbij zet?

Zo ongeveer wel ja.

DvdW

#35
Dus als ik op bv google een mooi foto vind mag ik em hier plaatsen mits ik een brovermelding erbij zet?
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

Caspar

Citaat van: Dennis op 13/09/2003 | 20:49 uur
Je mag zeker geen plaatjes gewoon van internet hier gebruiken...

In welke zin bedoel je plaatjes? Gewoon in een bericht mag het wel mits je een bronvermelding doet.

DvdW

Je mag zeker geen plaatjes gewoon van internet hier gebruiken...
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

Airpower

Citaat van: Mourning op 03/09/2003 | 17:19 uur
He speaks the truth!!!  ;D ;D ;D (thx).

Regards,

Mourning 8)

Ofcourse I do!  ;D
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

Caspar

..............zucht.......... :'( ;D

Mourning

He speaks the truth!!!  ;D ;D ;D (thx).

Regards,

Mourning 8)
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

Mourning

Hmmm ... "effe checke"  ;).

Regards,

Mourning 8)
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).