informatie over luchtmacht

Gestart door jacksxx, 05/11/2003 | 08:28 uur

322sqnchris

Nou, je kunt je sollicitatie papieren dus aanvragen op 16 jaar en 9 maanden. Dan moet je nog een maand wachten op je papieren, dan nog een maand op de bevestiging en dan een maand later mag je aan PO1 beginnen dus, zo rond je 17e verjaardag heb je dan eindelijk je eerste testdag. Je kunt m wel afronden als je 17 bent, ook beginnen op de KMA dacht ik
Chris
Liever veel vliegen in je leven dan dat je leven voorbij vliegt. "Niet praten maar doen!"

Maverick

Citaat van: StrikeFalcon op 07/11/2003 | 22:14 uur
Stravers op de site van werken bij de luchtmacht staat duidelijk. De minimale leeftijd waarop je kan solliciteren is 16 jaar en 9 maanden. Dus ook al ben je nog geen 17, maar wel bijna dan kan je al een informatiepakket aanvragen.

idd, er staat dat je met 16 jaar en 9 maanden kan solliciteren. Maar in de praktijk kan dat niet. Je krijgt pas die sol. papieren als je bij een info avond bent geweest, en die uitnodiging voor die avond krijg je pas als je in de exmanklas zit en 17 jaar bent.

Gelukkig heb ik ze zover gekregen dat ik die papieren nu wel krijg, en ik heb zelfs 2 uitnodigingen voor dezelfde info avond gekregen.  ;D
*Security is having no border to far too defend, it takes an F-15K Strike Eagle*

StrikeFalcon

Stravers op de site van werken bij de luchtmacht staat duidelijk. De minimale leeftijd waarop je kan solliciteren is 16 jaar en 9 maanden. Dus ook al ben je nog geen 17, maar wel bijna dan kan je al een informatiepakket aanvragen.

JoeMann

#6
Citaat
Ik denk dat je je vergist. Het informatiepakket waar jij het over hebt is denk een andere.
Citaat

Als je nog geen 17 bent sturen ze niet altijd een informatie pakket! Soms wel maar soms ook niet, ze schrijven dan iets van: Je hebt de leeftijd van 17 nog niet bereikt  ??? Je moet niks zeggen als je het antwoord niet zeker weet  :-\

StrikeFalcon

Citaat van: FlyingTiger op 07/11/2003 | 14:30 uur
ik zou geen informatie pakket aan vragen!!!
het duurd best lang voor dat je bricht krijg, krijg je bericht hebben ze nog meer informatie nodig over je.
heb zelf ook namelijk een tijdje geleden een pakket aangevraagd heb 2 kere iets opnieuw moeten opsturen en en bleek nog niet voldoende geweeste te zijn.
Dus later had ik gebeld kreeg ik te horen dat je 17 moest zijn  :( terwijl ik dat al was !!!
en je moest 2 diploma's hebben ofzo en ik had er maar 1 dus ik snapte er niks van  ??? ??? ??? ??? ???
ik d8 bij me zelf je kan toch wel een pakketje opsturen als iemand er geintreseerd in is  ;D.
Raar boeltje daar :( :( :(

Laterzzz
Sander... :)

Ik denk dat je je vergist. Het informatiepakket waar jij het over hebt is denk een andere. Hij heeft informatie nodig over de luchtmacht zelf en niet over opleidingen en waar jij het over hebt gaat volgens mij over de opleidingen.

FlyingTiger

ik zou geen informatie pakket aan vragen!!!
het duurd best lang voor dat je bricht krijg, krijg je bericht hebben ze nog meer informatie nodig over je.
heb zelf ook namelijk een tijdje geleden een pakket aangevraagd heb 2 kere iets opnieuw moeten opsturen en en bleek nog niet voldoende geweeste te zijn.
Dus later had ik gebeld kreeg ik te horen dat je 17 moest zijn  :( terwijl ik dat al was !!!
en je moest 2 diploma's hebben ofzo en ik had er maar 1 dus ik snapte er niks van  ??? ??? ??? ??? ???
ik d8 bij me zelf je kan toch wel een pakketje opsturen als iemand er geintreseerd in is  ;D.
Raar boeltje daar :( :( :(

Laterzzz
Sander... :)
<FlyingTiger> SaNdEr <FlyingTiger>

Sanne

Als dat niet zou lukken (wat ik me niet voor kan stellen) dan kun je ook contact opnemen met een vliegbasis bij je in de buurt en naar de Staf Voorlichting vragen.
Vruuuuger, toen de kratten bier nog van hout waren zodat je door moest zuipen om de kachel aan te houden.

StrikeFalcon

Wat dacht je van www.luchtmacht.nl  ::). Daar kan je alle informatie vandaan halen die je nodig hebt denk ik. Ik moest namenlijk ook een werkstuk maken heb ook alles van die luchtmacht site en dat zijn wel meer dan 20 blz. En als je meer informatie wilt dat niet op de site staat kan je altijd een mailtje sturen naar defensie.voorlichting@co.dnet.mindef.nl. Je krijgt altijd wel een reactie terug alleen kan het wel een paar dagen duren  ;).

jacksxx

Ik heb een vraagje over waar ik informatie kan vinden over de luchtmacht voor een werkstuk van ongeveer 20 pag.?

B.V.D jacksxx