Foto van J-234

Gestart door wally, 11/11/2003 | 22:03 uur

Birdman

Dit wat um in 2002 tijdens het 315 jubileum in een shelter.

greets,
René
Phantoms Phorever!

wally

Heel mooi ;) die zocht ik

Deze kist staat nu in Hangaar 15 op twente
In 1995 is er een scheur in een bulkhead geconstateerd zo erg dat deze niet meer operationeel gebruikt wordt.

greetz wally

Kleintje Pils

Dit is de kist die in de wervingstent stond tijdens de Open Dagen op Twenthe dit jaar... het is geen mock-up, landingsgestel deed het, canopy ook, aangesloten op een generator.
Mzzls Remco

StrikeFalcon

Citaat van: FlyingTiger op 12/11/2003 | 14:18 uur
heeey,

Je moet ff op www.frisianmilviation.cjb.net kijken en dan naar Pictures gaan en dan bij dutch aircraft kijken en dan bij de F-16's kijken daar staat ie tussen.
Maar voor het laatst in 1995 gevlogen dat ken denk niet want op de staart staat een nieuwe paint erop met 2003 en die foto is ook gemaakt in 2003.

Laterzzz
Sander... :)

Het klopt dat het een foto van 2003 is, maar volgens mij kan deze niet meer vliegen. Er staat ook bij withdrawn from use. Het lijkt wel wat op een mock-up ofzo iets, want hij mist ook een deel van de achterkant.

FlyingTiger

heeey,

Je moet ff op www.frisianmilviation.cjb.net kijken en dan naar Pictures gaan en dan bij dutch aircraft kijken en dan bij de F-16's kijken daar staat ie tussen.
Maar voor het laatst in 1995 gevlogen dat ken denk niet want op de staart staat een nieuwe paint erop met 2003 en die foto is ook gemaakt in 2003.

Laterzzz
Sander... :)
<FlyingTiger> SaNdEr <FlyingTiger>

wally

Hallo, heeft er iemand op het net ergens een foto zien staan van de J-234.
Ik zoek er al een tijdje na, maar heb hem reeds nog niet gevonden.
Deze kist heeft zijn laatste vlucht gemaakt in 1995

groetjes wally:)