Campeertrip opendagen Volkel!

Gestart door Birdman, 14/11/2003 | 20:48 uur

Kleintje Pils

Neem aan dat ik er onder val, maar ik kan niet, moet dan nog werken voor m'n werkperiode voor school, en m'n vrije dagen moet ik al opmaken aan de Engeland trip Rene.

Maar ik hoop wel de twee show dagen mee te maken en als d'r bijzondere statics komen ook een aankomst of vertrekdag... en dan een show dag schrappen

Mzzls Remco

DJdeRidder

Citaat van: Birdman op 14/11/2003 | 20:48 uur
Hey, ik heb het idee om met zoveel mogelijk vrienden en spotters (en geinteresseerden) naar een camping in Uden te gaan om daar te gaan camperen tijdens, voor en na de opendagen.

Ben je geinteresseerd en lijkt het je leuk? Mail me dan op renevink@hotmail.com
Hier reageren mag natuurlijk ook.

'k Moet vrijdag m'n eindexamenpapiertje op school halen, maar misschien dat ik wel van zaterdag tot maandag op de camping wil komen... (Donderdag ga ik sowieso ook al)

Val ik trouwens in dat geval onder 'vrienden', 'geinteresseerden' of 'spotters' ?  ;D Of mag het ook een combinatie van deze drie zijn?  :P
----------
An airshow a day, keeps the doctor away!

Birdman

Hey, ik heb het idee om met zoveel mogelijk vrienden en spotters (en geinteresseerden) naar een camping in Uden te gaan om daar te gaan camperen tijdens, voor en na de opendagen. Het is meer voor de gezelligheid, en voor sommigen (mijzelf incl.) de lage kosten. Ik ben van plan om met twee vrienden vanaf de dinsdag voor de opendagen er heen te gaan, tot de maandag of dinsdag erna.
Meer informatie zal nog volgen.

Ben je geinteresseerd en lijkt het je leuk? Mail me dan op renevink@hotmail.com
Hier reageren mag natuurlijk ook.

greets,
René
Phantoms Phorever!