Amerikaanse helikopter bij Fallujah neergestort

Gestart door -Peter-, 03/01/2004 | 09:29 uur

demian


Jeffrey

Citaat van: RAnger87 op 21/04/2004 | 17:17 uur
goh alweer een, sorry maar volgns mij lijkt zels afghanistan nu nog veiliger als irak. irak begint wel op somalie te lijken, alleen dan 100x zo groot

Afghanistan IS veel veiliger,die mensen daar wilde misschien ECHT bevrijd worden...

RAnger87

goh alweer een, sorry maar volgns mij lijkt zels afghanistan nu nog veiliger als irak. irak begint wel op somalie te lijken, alleen dan 100x zo groot

Jeffrey

Citaat van: demian op 21/04/2004 | 14:24 uur
het ligt lijkt mij niet aan de u.s om dat zij sommige gevaarlijke gebieden niet kunnen mijden ze zullen er altijd overheen moeten vliegen om bijvoor beeld de terroristen aan te pakken.
de nederlanders vliegen er gewoon omheen.
demian 17jaar

Hoe bedoel je???


demian

het ligt lijkt mij niet aan de u.s om dat zij sommige gevaarlijke gebieden niet kunnen mijden ze zullen er altijd overheen moeten vliegen om bijvoor beeld de terroristen aan te pakken.
de nederlanders vliegen er gewoon omheen.
demian 17jaar

demian

ag ja een abrams iz natuurlijk niet het makelijkste doelwit en die stonden de laatste dagen ook in de brand
het lijkt me dat er maar weinig rebellen zijn die dat kunnen.(ik hoop het) ???

demian

zolang dat de al-Qaeda zich er niet mee bemoeit blijven het wel knuppels.

Robert

CitaatPrecies,maar het zal ook liggen aan het type stinger en aan de kwaliteit en aan het onderhoud dat eraan gepleegd wordt..

En dat zijn nou precies de punten waar het in die landen aan schort. maarja hun zijn weer goed in andere dingen........ ::)
Pain is temporary, glory lasts forever!

Jeffrey

Citaat van: tentara71 op 19/04/2004 | 17:23 uur
Pffft! Als een Afghaanse Mudjahedien het kan leren, kan een Iraqi het ook leren.
Hoewel ik van het bevattingsvermogen van de gemiddelde Iraqi niet echt onder de indruk ben....

Precies,maar het zal ook liggen aan het type stinger en aan de kwaliteit en aan het onderhoud dat eraan gepleegd wordt..

MasterChief1971

Pffft! Als een Afghaanse Mudjahedien het kan leren, kan een Iraqi het ook leren.
Hoewel ik van het bevattingsvermogen van de gemiddelde Iraqi niet echt onder de indruk ben....
"Whosoever commands the sea, commands the trade; whosoever commands the trade of the world commands the riches of the world, and consequently the world itself"- Sir Walter Raleigh

Robert

af en toe als je die beelden ziet denk je echt dat het enorme "primitiefe " knuppels zijn, maar toch weten ze elkeer maar weer iets neer te schieten >:(
Pain is temporary, glory lasts forever!

Jeffrey

Als ze nou nog wisten hoe ze een stinger moeten bedienen ;D

demian

ag ja binnen kort hebben de rabellen ok nog stingers
dan vallen er meer. demian 17jaar


Mourning

Citaatze vallen wel uit de lucht he die heli's van de VS, Zou die dingen toch es laten nakijken...

Moet je niet springen van vreugde, joh?
Btw misschien vliegen de VS met iets meer heli's rond dan Nederland? Je zou eens moeten weten hoeveel helis er gewoon in vredestijd uit de lucht vallen.

Regards,

Mourning :)
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

oud_zijde

It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.