Stel je hier voor, vragenlijst deel 2!!

Gestart door kleine ellen, 23/01/2004 | 13:38 uur

Ranger87

fuck jou lenoir:

jeffrey heeft helemaal gelijk lullen doe je maar in het onzintopic niet in dit topic. bovendien dit hele forum is geen reet meer aan er komen steeds vaker zie je in de laatste berichtenlijst:

onzintopic
onzintopic
onzintopic
onzintopic
onzintopic

en als er een tussen zit dan is het oftopic gezeik
nou je aan de regels of ga zeiken bij de beheerder

KapiteinRob

Citaat van: Jefferson op 25/03/2005 | 22:47 uur
Ik zeg waarop het staat, geen behoefte om dat op een overvriendelijke manier te melden aangezien jullie zelf allemaal volwassen zijn en toch vrolijk doorgaan met off-topic ge*** totdat een moderator (ofwel de nanny) jullie komt vertellen om on-topic te blijven, zeer kinderachtig...

Niemand heeft het hier over "overvriendelijkheid". De wijze waarop jij af en toe op dit forum je meent te moeten uiten zou voor de moderators reden moeten zijn jou eens te onderhouden over je taalgebruik en het gebrek aan respect voor je forumgenoten. Je zit ons wel uit te maken voor ongeregeld zooitje en ik heb je al eerder opmerkingen zien maken die getuigen van een hoog pubergehalte!

Kom liever met inhoudelijke reacties. Je mag best wijzen op het feit dat er off-topic gegaan wordt, maar je hoeft niet meteen iets te kwalificeren als onzin als het off-topic is. Dat slaat namelijk nergens op!

calimero

Impossible only takes some minutes longer.

Balic

Ik zeg waarop het staat, geen behoefte om dat op een overvriendelijke manier te melden aangezien jullie zelf allemaal volwassen zijn en toch vrolijk doorgaan met off-topic gelul totdat een moderator (ofwel de nanny) jullie komt vertellen om on-topic te blijven, zeer kinderachtig...

KapiteinRob

#72
Citaat van: Jefferson op 25/03/2005 | 21:57 uur
Jezus, waar is de oppas (moderators) voor dit zooitje ongeregeld!?

>!!!!!ONTOPIC!!!!!<. BULLSHIT (ofwel onzin) HOORT THUIS IN HET ONZINTOPIC!

Altijd prettig om een forumlid als Jefferson zichzelf middels bovenstaande reactie te zien positioneren als een volwassen en weldenkend iemand die de nadruk legt op de regels en zich daarbij vanzelfsprekend uitermate correct uit......

Balic

#71
Jezus, waar is de oppas (moderators) voor dit zooitje ongeregeld!?

>!!!!!ONTOPIC!!!!!<. BULLSHIT (ofwel onzin) HOORT THUIS IN HET ONZINTOPIC!

calimero

Dat klinkt wel heel ernstig Ros.
Dan is het maar goed dat ik je veel jonger had geschat.
Impossible only takes some minutes longer.

Ros

Citaat van: calimero op 25/03/2005 | 21:30 uur
Citaatoff-topic geblaat (zoals jij het noemt) staat niet per definitie gelijk aan onzin!

True.

CitaatEn het is niet al 51 maar pas 51.

Sorry  :-[
Maar ik ben wel al 21  ;D

Pas / Al........ maakt niet zoveel uit. Wijze woorden die het wat beter uitleggen." In ieder mens moet altijd een klein stukje kind achter blijven, als dat weg is ben je niet gelukkig meer, en is het einde nabij"

calimero

Citaatoff-topic geblaat (zoals jij het noemt) staat niet per definitie gelijk aan onzin!

True.

CitaatEn het is niet al 51 maar pas 51.

Sorry  :-[
Maar ik ben wel al 21  ;D
Impossible only takes some minutes longer.

Ros

Je kunt inderdaad alles wel uitbesteden tegenwoordig.

Lost in Space ?.

KapiteinRob

Citaat van: Ros op 25/03/2005 | 21:21 uur
Het is een biologisch en wetenschappelijk bewezen feit dat je "het" moet hebben gedaan om tot deze rijke oogst van twee dochters te komen. Het zegt niet dat het perse op een "gekke" plaats moet zijn geweest, vandaar mijn antwoord: nvt.  :).

En het is niet al 51 maar pas 51.

Ik wil natuurlijk niets op je prestaties afdingen, maar wetenschappelijk kun je het tegenwoordig ook anders regelen.....  ;)

En dan nu naar Lost kijken!

Ros

#65
Het is een biologisch en wetenschappelijk bewezen feit dat je "het" moet hebben gedaan om tot deze rijke oogst van twee dochters te komen. Het zegt niet dat het perse op een "gekke" plaats moet zijn geweest, vandaar mijn antwoord: nvt.  :).

En het is niet al 51 maar pas 51.

KapiteinRob

#64
Citaat van: calimero op 25/03/2005 | 21:06 uur
Overigens stond ik wel te kijken van Ros. Namelijk dat ie al 51 is  ;) en dat ie 2 dochters heeft, maar wel het volgende kan antwoorden:

Citaat17. Gekste plek waar je het ooit gedaan hebt: nvt

???

Het kan bij de KLu nu eenmaal niet gek genoeg, that's all!  ;D

Ik neem echter aan dat Ros er zelf verder op zal reageren als hij daar tenminste behoefte aan heeft. Ik vind sommige vragen (met name in het eerste blok dat je elders in kunt vullen) te ver gaan en heb dat dan ook niet ingevuld. Maar algemene vragen; niets mis mee. Van bepaalde personen is het leuk om iets meer te weten als je met ze discusieert.  :)

Ennuh..... off-topic geblaat (zoals jij het noemt) staat niet per definitie gelijk aan onzin!

calimero

Citaat van: Sophietje op 23/03/2005 | 22:59 uur
Denk je nou echt dat hij dat meent?? Nee joh loopt gewoon een beetje te klieren, hij is 21.

Nou, bedankt! Ik ben ook nog maar een 21 jarig studentje hoor  :-X


Citaat van: Lenoir op 25/03/2005 | 20:01 uur
Citaat van: Sophietje op 25/03/2005 | 19:57 uur
Op het grote jubileum-onzin-topic, kan je inderdaad lekker onzin uitkramen, om het daar maar eens over te hebben, (is op deze topic misschien niet handig van me) wat een onzin is dat, heeft niks meer met defensie te maken. Heb me ook al geergerd en helaas kon ik me niet inhouden.

Inderdaad is dat onzintopic iets ergelijks. Wat mij betreft verdwijnt dat linea recta naar de prullenbak. Heeft helemaal niets met dit forum te maken. Volgens mij zijn er zelfs froumgenoten die op die manier hun aantal postings omhoog willen stuwen....

Oops, off topic.......

Het onzin topic is toen bedacht om het vele off-topic geblaat in diverse andere serieuze topics tegen te gaan. En in het begin leek het niet zo te werken, maar nu we inmiddels bij deeltje 20 zijn heeft het zijn nut wel bewezen denk ik.

Ik vind het trouwens wel leuk om eens in dat onzin topic te lezen, hoewel ik mijn gezeik meestal op Fok! post.

Maar over off-topic gesproken, dit is toch een topic voor vragen lijstjes zodat we wat meer over elkaar te weten kunnen komen?

Overigens stond ik wel te kijken van Ros. Namelijk dat ie al 51 is  ;) en dat ie 2 dochters heeft, maar wel het volgende kan antwoorden:

Citaat17. Gekste plek waar je het ooit gedaan hebt: nvt

???
Impossible only takes some minutes longer.

KapiteinRob

#62
Citaat van: Ros op 25/03/2005 | 20:52 uur
Dan hebben we het over een onzin topic  :-\. Ik bedoel natuurlijk zo'n hooiberg van gedroogd gras. Dat spul waar koeien mee gevuld zijn.

Wist van deze Hooiberg niet dat ie bestaat (bestond).

Maar Ros, je kunt een leermoment als dit toch geen onzin noemen? Nu weet je tenminste dat een hooiberg niet alleen maar iets is om in te rollebollen of een speld in te zoeken, maar dat je 'm op Aruba (als-ie tenminste niet onlangs is verdampt of zo) kunt gebruiken als observatiepost en/of met een stevig vuurwapen vanaf dat bergje eventuele aanvallen van Chavez af kunt slaan of zijn straaljagers kunt neerhalen. Moet je natuurlijk wel eerst de rommel naar boven sjouwen......  ;)