Woestijn grond huren?!

Gestart door Jeffrey, 05/02/2004 | 17:39 uur

oud_zijde

Citaat van: Jeffrey op 06/02/2004 | 15:32 uur
Sorry ik zal ze geen handdoeken (Irakezen) meer noemen.

Maar waarom stoort het je?
omdat er een gebrek aan respect vanuit gaat?
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

Marvin

Citaat van: Jeffrey op 06/02/2004 | 15:32 uur
Sorry ik zal ze geen handdoeken (Irakezen) meer noemen.

als je het goed bekijkt zijn het ook meer theedoeken   ;D  - ik heb hier thuis zo'n ding, heeft mijn zoon eens uit Jordanië meegebracht van een van zijn vakanties.

ik heb zelf ooit eens enige tijd met de Engelsen mogen doorbrengen in een oude lege schoenfabriek in Skopje (Macedonië) - die als hoofdkwartier K-For fungeerde. die fabriek werd ook gewoon door NATO gehuurd van de eigenaresse. het is dus niet ongebruikelijk om huur te betalen voor gebouwen en/of terreinen. Van de toiletten in dat gebouw droom ik nog wel eens .... blerghh.  :-\
confused...? so am i....

Jeffrey

Ik word al kaaskop genoemd  ;)

Jojo

misschien omdat u waarschijnlijk ook graag met wat respect behandeld zou willen worden en geen kaaskop o.i.d. genoemd zou willen worden.  ;)
"The man who makes no mistakes does not usually make anything"

Jeffrey

Sorry ik zal ze geen handdoeken (Irakezen) meer noemen.

Maar waarom stoort het je?

oud_zijde

mjah als hij geen papieren heeft krijgt hij geen geld lijkt me een makkelijke deal :)

en kap alstublieft met dat 'handdoeken' het stoort me
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

-Jeroen-

ja dat is precies wat ik wou zeggen

Jeroen
The civil war had ended, But  one man's battle with himself was just beginning

Jeffrey

Zoals ik al zei Jeroen 8)

Door dat soor t onzin van de Regering springt er alleen maar een Dollar teken in de ogen van die handdoeken

-Jeroen-

het lijkt wel of dit soort dingen vaker voorkomen sinds de nederlandse regering dat schietincident wou afkopen met een zak vol geld.

jeroen
The civil war had ended, But  one man's battle with himself was just beginning

Jeffrey


kleine ellen

#11
Dat is ook wel zo, wil die vent ook niet goed praten ofzo.. tis zowieso een vreemd verhaal toch.. dus laten we discussie stoppen tussen ons dan he ;D.. andere meningen zijn welkom die van ons is duidelijk!!  ;D ;D
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

Jeffrey

Hier gaat het wel om de mensen die dat gedeelte van Irak moet beschermen,niet toeristen op vakantie...


kleine ellen

#9
Nee een woestijn is geen tuin, maar wij hebben hier ook geen woestijn  ;D ging alleen om ff een vb te geven .Als ik een stuk woestijn zou kopen.. wil ik ook niet dat iemand daar zomaar opgaat bivakeren... Tis ook een stom verhaal hoor, maar zoals we al zeggen. Mocht het echt zo zijn dan heb handdoekie er recht op.... snappie  :)
en idd andere handdoeken zullen nu ook wel dingen gaan proberen maar geen bewijs is geen geld.
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

Jeffrey

Hehehe,een stuk verlaten woestijn is niet hetzelfde als een achtertuin Elle.
Het is een overgenomen land en om daar millitairen te ''plaatsen'' moet je geen huur te hoeven betalen!

Vind het onzin,denk dat het wel een beetje te maken heeft met dat incident met die plunderaar,waarvan de familie (110 man ofso) een schdevergoeding heeft geeist en deze direct heeft gekregen,sorry dat ik het zeg,maar ik denk niet dat ze wakker liggen voor 1 familielid meer of minder...
Maar daardoor (denk ik) grijpen andere handdoeken ook hun kans 8)

kleine ellen

alles gaat om de papieren he  ;D
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

oud_zijde

volgens de conventies van geneve enzo moeten mensen naar hun spullekes terug kunnen keren, nix typisch Nederlands aan. De Amerikanen en de britten zullen hun bases ook niet op civiel eigendom plaatsen.

als daar ineens een militair kamp staat dan lijkt het me niet meer dan logisch dat je daar verhaal gaat halen.

als de grond daadwerkelijk van hem is (en hij niet gewoon een helder moment heeft gehad ergens in een teehuis) dan verdiend hij daar wat voor terug
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

kleine ellen

#5
dat is ook weer zo, waar zeikt die vent over.. maarja dat doet nog niets toe aan die handdoek zijn recht.. Ga als het oorlog is ook niet zomaar bij jou in je tuin liggen  ;) bijwijze van.. Ik zou het tenminste niet stoer vinden als er een heel bivakkamp in onze tuin geplaatst wordt... ;D
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

Jeffrey

Het is toch een ''overgenomen'''land,niet één of andere camping ofso!

Vraag me af of VS-VG ook huur betalen om over in Irak kampen op te zetten,vindt het een typisch Hollandse gedachte om huur te gaan betalen,het is ***piep*** geen vakantiepark ofzo.

Ze zouden eigenlijk blij moeten zijn dat het geen 2e hitler is die hun land heeft overgenomen.

oud_zijde

tja waarom ook eigenlijk niet?

als de man daadwerkelijk kan aantonen dat het zijn grond is en niet van de overheid (zaten ze niet op een treinstation en een voetbalstadion oid?) EN dat hij er daadwerkelijk inkomsten mee verliest dan zie ik niet in wat hier zo raar aan is.

de basis verplaatsen zal ook weer een smak geld kosten, maar eigenlijk is dit meer een probleem van de tijdelijke regering en niet van Nederland, als Nederland niet wenst te betalen en zijn shit terugtrekt wordt het land er niet beter op
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

kleine ellen

#2
haha ja idd wel dom.. Maarja als hij het aan kan tonen, heeft die handdoek  ;) wel recht op geld ore whatever... Niet zoveel geld ofcourse maar huur gheghe, hij heeft er recht op..
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

Jeffrey

Dit zou toch helemaal achterlijk zijn!

Hoorde op het nieuws vanochtend dat één of andere Handdoek (Irakees) heeft beweerd dat het stuk grond waar de Nederlandse millitairen zich bevinden zijn grond is! en eist 1,5 miljoen Dollar! ofzoiets...

Nou wil Nederland dit niet geven,maar ze willen eventueel wel huur gaan betalen! :o

Dit menen ze toch niet echt hè of wel!? >:(