'VS waren op de hoogte van vliegtuigaanslagen Al-Qaeda'

Gestart door Jojo, 02/04/2004 | 15:43 uur

demian


Robert

Pain is temporary, glory lasts forever!

demian

het zou zo kunnen hoor want de oorlogs-industrie van de u-s is sins de aanslagen op volletoeren er zijn dus mensen die er erg veel aan verdienen(vriendjes van bush) maar ja ik weet het niet zeker
dus ik zech niet dat het zo is want ik weet het niet zeker >:( >:( >:( :( ???

oud_zijde

It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

demian

relax jongens we zijn hier om te praten en niet om te ruzien

demian17jaar

Jeffrey

Citaat van: robert op 21/04/2004 | 16:10 uur
CitaatTja en Amerikanen denken nu eenmaal dat ze de good guys zijn ze hebben iets te veel naar John Wayne films zitten kijken

misschien heeft jeffrey ook wat teveel van die films gekeken 8)

geeft niet hoor jongen
hahaha

Ik kijk niet echt naar zulk soort films :P

Jeffrey


zzzzzmura

Citaat van: Jeffrey op 21/04/2004 | 16:10 uur
Citaat van: robert op 21/04/2004 | 16:00 uur
CitaatDemain nu is het wel goenoeg hè,alles wat maar met Amerika te maken heeft wordt door jou negatief bekeken

hahaha jeffrey, op een forum mag je toch je mening uiten. Volgens mij ben jij ook niet een van de objectiefste. Mister Pro America ;D

Ik ben niet tegen Amerika!
Maar ik geef toe dat ze ook flinke fouten kunnen maken!

Ja Vietnam bv goed voor een complexje
Mensen zijn Idioten,daarom houd ik zo van kinderen maar helaas zijn kinderen gedoemd om op te groeien tot idioten.

Robert

CitaatTja en Amerikanen denken nu eenmaal dat ze de good guys zijn ze hebben iets te veel naar John Wayne films zitten kijken

misschien heeft jeffrey ook wat teveel van die films gekeken 8)

geeft niet hoor jongen
hahaha
Pain is temporary, glory lasts forever!

Jeffrey

Citaat van: robert op 21/04/2004 | 16:00 uur
CitaatDemain nu is het wel goenoeg hè,alles wat maar met Amerika te maken heeft wordt door jou negatief bekeken

hahaha jeffrey, op een forum mag je toch je mening uiten. Volgens mij ben jij ook niet een van de objectiefste. Mister Pro America ;D

Ik ben niet tegen Amerika!
Maar ik geef toe dat ze ook flinke fouten kunnen maken!

zzzzzmura

Tja en Amerikanen denken nu eenmaal dat ze de good guys zijn ze hebben iets te veel naar John Wayne films zitten kijken ;D
Mensen zijn Idioten,daarom houd ik zo van kinderen maar helaas zijn kinderen gedoemd om op te groeien tot idioten.

Robert

CitaatDemain nu is het wel goenoeg hè,alles wat maar met Amerika te maken heeft wordt door jou negatief bekeken

hahaha jeffrey, op een forum mag je toch je mening uiten. Volgens mij ben jij ook niet een van de objectiefste. Mister Pro America ;D
Pain is temporary, glory lasts forever!

Jeffrey

Citaat van: demian op 21/04/2004 | 13:47 uur
mischien hadden ze het wel expres genegeerd want ze vallen toch graag landen binnen.er zijn vast luitjes die er mee verdienen.
of niet?amerika in ieder geval niet (ik bedoel de precies wat jij zij.)

nog maals sorry voor mijn negative gedrag.

demian ;)

Dat bedoel ik nou,slaat helemaal nergens op!

zzzzzmura

Das nou democratie Demian,gewoon kunnen zeggen waar het op staat het is daadwerkelijk de enige vrijheid die je hebt,maak er gebruik van en laat je de mond niet snoeren door een ander ;)
Mensen zijn Idioten,daarom houd ik zo van kinderen maar helaas zijn kinderen gedoemd om op te groeien tot idioten.

demian

mischien hadden ze het wel expres genegeerd want ze vallen toch graag landen binnen.
er zijn vast luitjes die er mee verdienen.
of niet?amerika in ieder geval niet (ik bedoel de precies wat jij zij.)

nog maals sorry voor mijn negative gedrag.

demian ;)

demian

je hebt gelijk jeffrey ik zal me koest houden sorry

Jeffrey

Citaat van: demian op 19/04/2004 | 16:30 uur
mischien hadden ze het wel expres genegeerd want ze vallen toch graag landen binnen.
er zijn vast luitjes die er mee verdienen.
of niet?america in ieder geval niet.

Demain nu is het wel goenoeg hè,alles wat maar met Amerika te maken heeft wordt door jou negatief bekeken >:(

Hiermee laat je blijken dat je niet al te slim over dingen nadenkt,World Trade Center zitten een tich aantal bedrijven,de economie in de VS is na de aanslag sterk gedaalt!
Maar goed,alles wat met Amerika te maken heeft komt bij jou je strot uit dat weten we nou wel,maar hou dat dan effe binnen want je vervuilt hiermee alleen maar het forum!

demian

mischien hadden ze het wel expres genegeerd want ze vallen toch graag landen binnen.
er zijn vast luitjes die er mee verdienen.
of niet?america in ieder geval niet.

Jojo

Uitgegeven: 2 april 2004

LONDEN - Hoge Amerikaanse functionarissen wisten van al-Qaeda's plannen de Verenigde Staten aan te vallen met vliegtuigen, maanden voordat de aanslagen van 11 september 2001 plaatsvonden. Dat heeft een voormalige vertaalster van de FBI gezegd. Ze heeft documenten waaruit dat blijkt, overhandigd aan de commissie die de terreurdreiging onderzoekt.

De vertaalster, Sibel Edmonds, sprak in Washington met de Britse krant The Independent, die het interview vrijdag publiceerde. Ze vertelde dat ze in een drie uur durend besloten gesprek met de onderzoekscommissie informatie verschafte die binnen de FBI circuleerde in het voorjaar en de zomer van 2001. Daaruit kon worden opgemaakt dat een aanval met behulp van vliegtuigen over enkele maanden gepleegd zou worden en dat de terroristen op hun plaats waren.

De bewering van de nationale veiligheidsadviseur Condoleezza Rice dat zulke informatie er niet was, is volgens Edmonds "een grove leugen''. Intussen heeft de regering-Bush justitie gevraagd de vertaalster het zwijgen op te leggen. Een rechtbank heeft haar daarop verboden over de staatsgeheimen te spreken.

Edmonds vertelde de krant dat ze de commissie gedetailleerde informatie had verschaft over specifieke onderzoeksrapporten, data en welke managers verantwoordelijk waren voor welk onderzoek. "Er was ook algemene informatie over het tijdschema en methoden die zouden worden gebruikt, maar niet specifiek over hoe en waar precies. Er waren andere steden die werden genoemd. Grote steden met wolkenkrabbers'', aldus Edmonds.

De 33-jarige Edmonds is een Turks-Amerikaanse die Azerbeidzjaans, Farsi, Turks en Engels spreekt. De FBI nam haar op 13 september 2001 aan om documenten en afgeluisterde telefoongesprekken te vertalen. Door het werk met tweehonderd andere vertalers "krijg je ook een heleboel andere dingen te horen en te zien'', legde ze uit.

Wat de regering-Bush wist en wanneer staat centraal in het onderzoek van de commissie. Die hoort daarvoor openbaar of achter gesloten deuren regeringsfunctionarissen, medewerkers van de geheime diensten en geheime bronnen. De voormalig adviseur van het Witte Huis voor terreurbestrijding Richard Clarke beschuldigde de regering er onlangs van de terreurdreiging te hebben genegeerd.

[bron: ANP]
"The man who makes no mistakes does not usually make anything"