voorstellen

Gestart door Ears, 03/05/2004 | 16:04 uur

Jojo

Citaat van: robert op 21/05/2004 | 23:04 uur
Ik weet niet of je dat verhaal hebt gelezen op de site van de luchtmobiel?

http://www.luchtmobiel.nl/index.php?name=EZCMS&menu=1003&page_id=64

Ik zelf (ook al wil ik niet bij de luchtmobiel) vond dit wel leuk om te lezen. Ik zelf zou denk ik wel een beetje opzien tegen al die marsen, maar daar zal je wel mee leren leven.

Je moet als je het nog niet hebt gelezen zeker even doen ;)

Je moet er zeker mee leren leven, marssen is zowat de gehele dagtaak bij LMB, maar het went vanzelf, dus laat dat je niet weerhouden  ;)
"The man who makes no mistakes does not usually make anything"

RAnger87

Citaat van: robert op 21/05/2004 | 23:06 uur
http://www.luchtmobiel.nl/gerben_vonk/

dit is trouwens nog een foto album van de opleiding luchtmobliel

dit lijkt mij nou egt zo cool he!!

Robert

http://www.luchtmobiel.nl/gerben_vonk/

dit is trouwens nog een foto album van de opleiding luchtmobliel
Pain is temporary, glory lasts forever!

Robert

Ik weet niet of je dat verhaal hebt gelezen op de site van de luchtmobiel?

http://www.luchtmobiel.nl/index.php?name=EZCMS&menu=1003&page_id=64

Ik zelf (ook al wil ik niet bij de luchtmobiel) vond dit wel leuk om te lezen. Ik zelf zou denk ik wel een beetje opzien tegen al die marsen, maar daar zal je wel mee leren leven.

Je moet als je het nog niet hebt gelezen zeker even doen ;)
Pain is temporary, glory lasts forever!

RAnger87

Citaat van: robert op 21/05/2004 | 22:44 uur
Je moet natuurlijk gewoon doen wat je zelf het liefst wilt, Ik vroeg me het alleen maar af.

In ieder geval succes met het hele traject ;)

thanx zal het nodig hebben van wat ik ervan heb gehoord.

Robert

Je moet natuurlijk gewoon doen wat je zelf het liefst wilt, Ik vroeg me het alleen maar af.

In ieder geval succes met het hele traject ;)
Pain is temporary, glory lasts forever!

RAnger87

nou dat zit zo ik ben nog maar 16 en ik moet in die tijd ook wat te doen hebben. Plus hier kan ik alvast wat conditie opbouwen en bovendien als je de opleiding hebt gehaald ben je gegarandeerd van een baan bij de landmacht.  

Robert

Waarom ojkl, je kan dan toch beter gewoon gelijk een contract voor 2.5 jaar tekenen. Dan krijg je gelijk betaald.

Een vriend van mij die zit nu namelijk ook in de selectie voor luchtmobiel.
Pain is temporary, glory lasts forever!

RAnger87

Citaat van: robert op 21/05/2004 | 14:32 uur
ranger87 ga jij bij de luchtmobiel?
Zit jij al in de opleiding of doe je nog selectie.
nou laten we het zo zeggen ik WIL bij het luchtmobiel  ;D ik waarschijnlijk volgend jaar OJKL doen en dan hoop ik bij het luchtmobiel te kunnen. ken wel een paar kennissen die in het luchtmobiel zitten

Robert

ranger87 ga jij bij de luchtmobiel?
Zit jij al in de opleiding of doe je nog selectie.
Pain is temporary, glory lasts forever!

RAnger87

Citaat van: Neptune op 13/05/2004 | 11:49 uur
Dat is mooi. Ik ben goed in dat soort spelletjes ;)  8)

Weer een gerust stelling.  ;D
zie je bi jhet luchtmobiel dan maar he:P

Ears

#8
Dat is mooi. Ik ben goed in dat soort spelletjes ;)  8)

Weer een gerust stelling.  ;D


Mirror mirror on the wall. Who is the best of them all?
Dutch viper drivers, there is no doubt!
Thank you mirror. Roger out!

zzzzzmura

#7
Tja maar het word steeds meer een stoelendans en iedere keer verdwijnen er weer een paar stoeltjes ;) Wat een geruststelling he ;)
Mensen zijn Idioten,daarom houd ik zo van kinderen maar helaas zijn kinderen gedoemd om op te groeien tot idioten.

Robert

CitaatMaakt niet echt uit wat, als ik maar vlieg.  Zolang ik maar niet in zo'n bak als een C-130 en KDC-10 ofzo hoef te vliegen. Ik ga voor de wat kleinere apparaten. F-16, Apache, Cougar...of Chinook (jaja, ik weet het die is ook niet klein)

Je hoeft niet bang te zijn dat je gelijk op een C-130 of KDC-10 komt te vliegen. Daar zetten ze alleen de ervaren vliegers op. Als je solliciteerd voor vlieger dan kan je alleen worden geplaatst op de f-16, de apache, de cougar, de chinook.

Geruststelling he ;D
Pain is temporary, glory lasts forever!

-Jeroen-

Welkom op het forum Neptune namens het hele defensieforum team

:D
The civil war had ended, But  one man's battle with himself was just beginning

Big IE

Hoi Neptune, je kent mij beter als 'Big A' (KMARNS). Welkom op het forum. Ik zit hier ook nog niet zo lang op hoor.  :)

Leuk dat jij bij de KLu wilt gaan werken als vlieger. Ik werk al 24 jaar bij de KLu (als burger). Misschien komen we elkaar ooit nog wel eens tegen. Ik hoop niet beroepsmatig want dat zou betekenen dat jij een bezwaarschrift hebt ingediend  ;D

Veel plezier op het forum.

Jojo

Vanuit hier wordt je ook welkom geheten, veel succes met je opleiding!!   8)
"The man who makes no mistakes does not usually make anything"

Caspar

#2
Welkom 8).

Ears

#1
Hallo allemaal!

Laat ik me zelf even voorstellen:
Ik ben John Crielaard, uit Sleeuwijk. 20 Jaar
Enige maanden geleden heb ik me al aangemeld op dit forum. Dit mede omdat ik zelf hard bezig ben om mijn opleiding af te maken, MBO-4. Ik wil namelijk Piloot worden bij de luchtmacht.
Maakt niet echt uit wat, als ik maar vlieg. ;) Zolang ik maar niet in zo'n bak als een C-130 en KDC-10 ofzo hoef te vliegen. Ik ga voor de wat kleinere apparaten. F-16, Apache, Cougar...of Chinook (jaja, ik weet het die is ook niet klein)

Ook speel is zo nu en dan mee in de 29th Virtual Fighter Wing. Een groep virtuele (en echte) vliegers die voornamelijk de simulator Falcon 4.0 (met uitbreidingen zoals SP3 en BMS) spelen.
Ga ook eens kijken: http://www.29thvfw.com


Mirror mirror on the wall. Who is the best of them all?
Dutch viper drivers, there is no doubt!
Thank you mirror. Roger out!