EK 2004 Voorspellen, doe mee!

Gestart door Caspar, 05/05/2004 | 23:32 uur

RAnger87


Caspar

Hehe, eindelijk weer eentje erbij 8)

Mourning

I'm game!!! Volg het clubvoetbal "lichtjes" (alleen Nederland, FC Utrecht en AJAX in het bijzonder) en natuurlijk wel elke Oranje wedstrijd! ;) Maar ben zelf meer in basketball en dus de NBA thuis.

Regards,

Mourning ;)
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

Caspar

Ik dacht dat hier wel echte voetballiefhebbers rond zouden "lopen" :'(

kleine ellen

Kom op mensen meld je aan wij als defensieforum zijnde zullen ze op dat EK forum es een poepie laten ruiken ;D ;D ;D dusss maar hopen dat we beetje hoog eindigen gheghe..
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

kleine ellen

Zo ik heb me aangemeld en mijn voorspellingen staan dr op  ;D ;D ;D Nu maar es kijken wat me scoren wordt ben benieuwd..  8) 8)
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

Caspar

Het wachtwoord om mee te doen met de Defensieforum.nl League staat nu ook in de topic hierboven. Ik hoop dat er nog meer mensen mee gaan doen.

StrikeFalcon

Ik wil wel mee doen :). Ik ben zelf een erg fanatiek voetbal liefhebber. En ben de grootste fan van Oranje die er is ;D.

Caspar

#1
Ik weet niet of hier nog voetballiefhebbers zijn, ben zelf alleen te porren voor het nationale elftal, de rest boeit me niet zoveel.
Neem eens een kijkje op EK Voorspel , schrijf je in en doe mee met de EK 2004 Defensieforum League en voorspel de uitslagen.

Na inschrijving even meedoen met de Defensieforum.nl League mbv een wachtwoord die je hieronder ziet staan.

Let op, het is voor de lol, dus echt verstand van voebal is niet nodig.

Statistieken van de League: Klik hier

Het wachtwoord is: defensie2004