2 vragen

Gestart door Achilles, 15/06/2004 | 16:32 uur

zzzzzmura

Citaat van: airforce mum op 26/08/2004 | 20:07 uur
Waarom denk je dat ?

Ik dacht dat je de dienstplichtigen bedoelde in mijn reactie maar je stelde het algemeen zie ik nu in ;D
Mensen zijn Idioten,daarom houd ik zo van kinderen maar helaas zijn kinderen gedoemd om op te groeien tot idioten.

airforce mum

Waarom denk je dat ?

zzzzzmura

Citaat van: airforce mum op 26/08/2004 | 19:59 uur
Quote: Vraag niet wat jouw land voor jou kan doen, maar vraag wat je kan doen voor je land. End of Quote. J.F.Kennedy

Prachtige quote!!! Maar waarom gold dat alleen voor mannen dan??? ;)
Mensen zijn Idioten,daarom houd ik zo van kinderen maar helaas zijn kinderen gedoemd om op te groeien tot idioten.

airforce mum

Quote: Vraag niet wat jouw land voor jou kan doen, maar vraag wat je kan doen voor je land. End of Quote. J.F.Kennedy

zzzzzmura

Je vergeet er wel bij te vermelden  dat die jongens moesten of ze nu wouden of niet.

Het valt mij ook wel eens op dat er onder de jongere mensen op het forum veel eisen leven en daar heeft  Jac-Mirko wel gelijk in. Word eerst maar eens militair en ga dan eisen stellen.
Mensen zijn Idioten,daarom houd ik zo van kinderen maar helaas zijn kinderen gedoemd om op te groeien tot idioten.

Queen1980

Citaat van: Jac-Mirko Janssen op 23/08/2004 | 11:25 uur
Even voor de serieuse militair... Volgens mij komen er steeds meer van die piepers met allerlei wensen...

Wordt eerst eens militair en ga dan piepen of er rijbewijzen te halen zijn. Denk je makkelijk iets te krijgen?? Ga werken en verdien je rijbewijs!

Vandaar dat er steeds meer van die zeikerds komen bij Hare Majesteits!

Verder ben je vast heel vriendelijk  :). Tijdens de dienstplicht zijn er ook heel wat heren weg gegaan met het roze papiertje en meer. Toen werd daar ook niet over geklaagd  :)
Winners never quit, quitters never win !!

Jac-Mirko Janssen

Even voor de serieuse militair... Volgens mij komen er steeds meer van die piepers met allerlei wensen...

Wordt eerst eens militair en ga dan piepen of er rijbewijzen te halen zijn. Denk je makkelijk iets te krijgen?? Ga werken en verdien je rijbewijs!

Vandaar dat er steeds meer van die zeikerds komen bij Hare Majesteits!
Workin' on peace!

Piedt

Als je een functie doet waarbij je moet rijden, krijg je je B-rijbewijs en de rijbewijzen die nodig zijn voor welk voertuig je gaat rijden.

Jeffrey

Is dit ook zo als je tankbestuurder wilt worden?

Piedt

 ???  ???

Ik heb ook alles geprobeerd om hem te krijgen via de baas, maar heb niks gekregen.

Soms zijn er opleidingsplekken over en dan worden de mensen die hem echt nodig hebben er voor aangewezen. maar dat komt bij ons zelden voor.

Als je via defensie je vrachtwagenrijbewijs (voor in de burger) wilt halen, moet je al een rijbewijs B hebben, voordat je aan de opleiding mag beginnen.

bagema

wat betreft je rijbewijs die kun je ook halen als je die niet nodig hebt voor je functie alleen ze bieden je niet aan... je moet er zelf achteraan gaan, en als je zegt dat je na je diensttijd graag chauffeur (vrachtwagen) wil worden, zullen ze je wel helpen om je aan een rijbewijs te helpen...

Want ja, de landmacht helpt je ook aan werk/poging tot na je dienstijd (als je volledig heb tafgemaakt).. atans dat werd mij vertelt in Oirschot

Piedt

tip: Neem vloeibare zeep mee

Jeffrey

Citaat van: BENNEKES op 15/06/2004 | 21:45 uur
Laat allen niet je zeepje vallen ;)

Mwuhahahahahahaha  ;D

Achilles

hahaha je probeert me toch niet bang te maken he  :o

BENNEKES

Laat allen niet je zeepje vallen ;)
wat kost een blauwe ferrari

Achilles

Heb er geen moeite mee verder om samen te douchen met andere mensen wou t gewoon ff weten bedankt voor de info

Kaasboer

Ik wil na me opleiding V&V bij de OZD, daaar heb je helemaal geen privecy, gelukkig heb ik op een voetbalclub gezeten war je samen moest douchen dus ik ben wel wat gewend. Bij de keuring in de marine kazerne Amsterdam was er ook een gazemlijke douche, het was wel een beetje iritant dat er alleen koud water was, maarja dat kon me nix schelen, want na die fietstest is even afkoelen wel goed

RD

Ja, douchen is gezamenlijk er zijn soms wel aparte hokjes maar meestal grote douches.
Maar als je echt helemaal bent afgeknepen en zo snel mogelijk je mandje in wilt douche je desnoods met de hele compagnie als het moet.


DvdW

Wie zegt dat hij het erg vindt? Sommige vinden het szelfs leuk
The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

Jeffrey

Citaat van: calimero op 15/06/2004 | 16:43 uur
1) Je krijgt alleen een rijopleiding als je die nodig hebt voor je functie volgens mij. eerst was het zo dat als je tekende dat je in Duitsland gelegerd werdt, je dan wel gratis je rijbewijs kon halen, maar volgens mij is dat nu niet meer zo.

2) In de meeste gevallen wel. Zal wel een beetje liggen aan de kazerne waar je zit en hoe modern de legeringsgebouwen zijn. Maar als je daar problemen mee hebt krijg je t nog zwaar.
of bedoel je mannen en vrouwen bij elkaar ;D ;)... nee, helaas :'(

Is gewoon effe wennen denk ik,toen ik op voetballen ging had ik daar ook op hetr begin effe moeite mee,maar daarna interesseerde het me geen zak meer.

calimero

1) Je krijgt alleen een rijopleiding als je die nodig hebt voor je functie volgens mij. eerst was het zo dat als je tekende dat je in Duitsland gelegerd werdt, je dan wel gratis je rijbewijs kon halen, maar volgens mij is dat nu niet meer zo.

2) In de meeste gevallen wel. Zal wel een beetje liggen aan de kazerne waar je zit en hoe modern de legeringsgebouwen zijn. Maar als je daar problemen mee hebt krijg je t nog zwaar.

of bedoel je mannen en vrouwen bij elkaar ;D ;)... nee, helaas :'(
Impossible only takes some minutes longer.

Achilles

Hallo,

Ik ga hoogstwaarschijnlijk binnenkort bij de Landmacht werken (als ik de testen haal natuurlijk ;) ) maar heb een tweetal vragen (misschien domme vragen  :-[) die ik hoop dat een van jullie kan beantwoorden:

- Ik ben nog niet in het bezit van een rijbewijs, krijg je bij de Landmacht bij b.v. de infanterie rijlessen ?
- Is douchen bij de Landmacht gezamenlijk?

Bij voorbaat dank.