Bush misleidde de wereld

Gestart door D819, 17/06/2004 | 22:10 uur

D819

Citaat van: Jeffrey op 20/06/2004 | 18:34 uur
Voorwaarts en Reineart,ullie gaan nu wel erg off-topic!

En dat kan zich sub-beheerder noemen  :-X

Je kan altijd solliciteren hoor!  ;D

We hadden het over misleiding..
Is erg on topic..
Alleen moet je dat natuurlijk wel in de juiste context zien.
Daarom heb ik bij de historische afdeling daar maar een topic over geopend.

Daar kan ik tenminste zelf met trollen afrekenen.  ;D


Jeffrey

Voorwaarts en Reineart,ullie gaan nu wel erg off-topic!

En dat kan zich sub-beheerder noemen  :-X

D819

Ach, zo'n verhaal doet het goed in de VS...  >:(

Ik herinner me nog zo'n verhaal van een kok op de koopvaardij, die de provisiekast bij moest houden, op een schip waar een groot deel van de bemanning moslim was.
Er verdwenen constant voorraden, en niemand had het gedaan.
De kok was een Brabander, en bedacht de simpele truuk om de kop van een varken boven de deur van de provisiekast te hangen.
Sindsdien werd er niets meer vermist.

Maar ja, ik heb het verhaal ook maar van zijn dochter, dus weet ik niet of het ook maar een broodje aap verhaal was.
Persoonlijk kan ik me niet voorstellen, dat iemand zich daar echt door laat weerhouden.

Ik zou het moeten vergelijken met het eten van wormen of zo.
Ieeeek zegt de Nederlander, maar schuift wel een zoute haring met smaak naar binnen. Buitenlanders kijken met walging naar zo'n tafereel...  :o

voorwaarts

How to end the war quickly if you have absolutely no respect for pigs!

Kijk niet vreemd op dat er binnenkort weer een scenario uit 1911 van Generaal John J. Pershing uit de kast wordt gehaald.

Vertaling van bron: http://www.snopes.com/rumors/pershing.htm

CitaatIn de Amerikaanse geschiedenis bestaat een hoofdstuk waar Islamitisch terrorisme erg snel werd gestopt. Het gebeurde op de Filipijnen rond 1911. Generaal John J. Pershing was commandant van het US-garnizoen. Er vonden verschillende wrede terroristische acties plaats, dus "Black Jack" gaf zijn soldaten de orders om er een aantal te vangen en ze een lesje te leren.

Eén belangrijk ding om vooraf te weten is dat Moslims een enorme hekel aan varkens(vlees) hebben. Sommige weigeren het te eten, andere willen het niet aanraken en vele willen niet eens iets te maken hebben met de bijproducten waar maar iets van een varken in zit. Voor hen betekent het eten of aanraken van een varken dat je 'onrein' bent en onmiddelijk wordt verbannen uit het paradijs. Die 72 maagden zien er opeens allemaal uit als Ariel Sharon.  

Vlak voor de eerste wereldoorlog werd de eenheid van Gen. "Black Jack" Pershing dus ook al lastig gevallen door een hardnekkige vorm van terrorisme. Nadat zijn troepen 50 extremisten gevangen hadden genomen liet hij hen een massagraf graven en bond ze elk aan een executiepaal. Vervolgens liet hij zijn mannen 2 varkens slachten in aangezicht van de inmiddels doodsbange terroristen. De soldaten doopte hun kogels in het varkensbloed en vet, executeerde 49 van hen en dumpte vervolgens de 49 slachtoffers in het graf en bedekte hen met het slachtafval, bloed en andere delen van de 2 varkens etc. Ze lieten de 50e man gaan en voor 42 jaar werden er -over de gehele wereld- geen terroristische aanslagen meer gepleegd door moslims.

D819

#48
Tja... Misschien moet ik toch maar eens beter uitleggen hoe het werkt... Vanuit het verzet in Brabant is er wel wat theorie doorgesijpeld naar mijn generatie..  ;D

Een voorbeeld zijn de "cellen".
Je hebt eigenlijk maar één contactpersoon, naar een andere "cel".
Je wilt zijn naam of achtergrond niet eens weten.

Nu kan je op die manier een heel aardige opzet maken.

We hebben 3 partijen..

Zwart.. De leiding
Rood.. Een van de strijdende partijen
Blauw... De andere strijdende partij.

A
B
C1 C10

D1-D2   D10-D11


Krijg je het door?  
C1 en C10 krijgen opdrachten van B, maar kennen elkaar niet.
Die opdrachten gaan door naar de D groepen.
Uiteindelijk lopen ze kans elkaar af te maken, wat de eigenlijke opzet van A is.
Dat is het risico van de cellen structuur.

Het is aannemelijk, dat de Marokkanen die in Spanje de aanslag hebben gepleegd, op zo'n manier gebruikt zijn. Ik wil hier zeker niet onder stoelen of banken schuiven dat zulke organisaties zeer waarschijnlijk ook met drugssmokkel betrokken zijn.
En dat ze in Spanje ook nog eens steun kunnen hebben gehad van de aanwezige fascistische groeperingen.
Aznar stevende regelrecht op een verkiezingsnederlaag af, en daarom moest de woede van de Spanjaarden opgewekt worden.
Jammer voor de daders, dat de gemiddelde Spanjaard er niet in getrapt is.

Vergelijk maar met de bomaanslagen in Israel.
Net voor de verkiezingen komen er bomaanslagen, en Israel maakt meteen maar weer eens weer een ruk naar rechts, wat dan weer nadelig is voor de Palestijnen.
Je zou toch bijna denken dat de Mossad zelf die bomaanslagen organiseert..  ??? ::)

voorwaarts

#47
- Een rede die ik kan verzinnen is dat Al Qaeda dit gebruikt om een shock effect te creeeren en hopen dat Amerikanen aan hun palen trekken als ze maar genoeg legubere acties op hun burgers uitvoeren. De geschiedenis leert je dat dit soort propaganda alleen maar je vijanden zullen verenigen. Anderzijds: de coalitie heeft temaken met een cultuur die 10 duizenden jaren ouder is als die van hun zelf. Elke vrijdag wordt er op het marktplein in Ryad nog amputaties en onthoofdingen uitgevoerd. Dit wordt in het midden-Oosten als een gedige rechtsgang gezien. Vaders doden hun kinderen om de 'familie-eer' te redden. Verraders wacht een gruwelijke dood. Krijgsgevangenen werden altijd even de ogen uitgestoken om ontsnappingen te voorkomen. Overwinnaars wilde hun volledige trophy aan het 'eigen' volk tonen en de hele vijandelijke troepenmacht gedurende een dagen lang durende slachtpartij in het openbaar onthoofden. Internet helpt ze om deze gewoonte weer een nieuw leven in te blazen. Al Quaeda weet dat westerlingen een zwakke maag hebben aangaande dit soort wreedheden tegen onschuldigen. Ze zullen hier dan -net als hun voorvaderen in het verleden- mee doorgaan tot de bezetter wreder wordt als zijzelf of dat de laatste bezetter is verdwenen.
- Een andere rede, ze willen de inlichtingen diensten overbelasten of afleiden. Hierdoor zijn er minder agenten die je eigenlijke doel kunnen ontdekken. Kortom misleiding. Van die verdwenen schepen, vrachtwagenladingen dynamiet, kunstmest, splijtstofstaven hoor je maar weinig. Misschien moet de echte klapper nog komen. We leven in een tijd dat de vijand geen Luchtmacht, Carrier groups of tankbrigades meer nodig heeft. Een paar Euro's, een goed plan, wat mannen die voor een 'heilige' zaak willen sterven kom je met geroofd materieel al een heel eind. Als het afleiding is gaan we binnenkort een heel ander gezicht van het Internationale terrorisme zien.

Persoonlijk kan ik me op dit moment niet voorstellen dat Al Quaeda zo dom is om juist nu dergelijke zieke acties uit te voeren. Hiermee maken ze die Bush regering alleen maar sterker.

CitaatIraqi television news director Salam al-Amir agreed, saying that there will probably be a backlash in occupied Iraq where foreign troops will be harsher with civilians.

"Innocent people are being sacrificed for the sake of politics," he said. "What will happen next? How are we going to benefit from this?"

Jordanian journalist Nur al-Din Shahadi said Washington will seize the latest incident to justify any future violence it will inflict in the Middle East under the guise of a war on terror.

"The United States is the only one to benefit from this incident," he said.

Another Jordanian, Kawkab Hanafna, said such killings were being carried out under the banner of Islam but they were prohibited in the religion.
bron: http://www.aljazeera.com/cgi-bin/news_service/middle_east_full_story.asp?service_id=2350

D819

Citaat van: voorwaarts op 19/06/2004 | 23:33 uur
Ja DE grote leider dumpt een lichaam die zijn organisatie heeft omgebracht.

Alsof je minister Dekker (VROM) op een vuilniswagen tegenkom. (een lege wel te verstaan)want naar de inhoudt wordt nog gezocht.

??? ???

waar gaat dit over? De tijd zal het ons leren

Tja, als je dan toch al terrorist bent, waarom zou je dan moeite doen om iemand te dumpen?

Waarom zou je moeite doen om zijn hoofd af te snijden, wat een hoop gedoe geeft. Ton de Zwart heeft dat al eens haarfijn uitgelegd.
Hoe die Arabische klootzakken zo iets met mensen uithalen.
Dat bij een executie men expres mensen langer laat lijden...
Maar waarom zouden terroristen een individue zo behandelen?
Het ergste wat de Amerikanen nu in het Midden Oosten zou kunnen overkomen, is een massale golf van geweldloos verzet.
laat Irak gewoon massaal het werk neerleggen, op straat gaan zitten bidden of voor mijn part kaarten.
Tot de Yanks weg gaan.

Je gaat dan geen mensen de kop af snijden.
Dat werkt alleen maar tegen je.
Daarom klopt er geen ene moer van!


Dus nogmaals..
Wat voor zin heeft het om een lichaam aan stukken te snijden?
En waarom zou je dan ook nog eens moeite doen, om het her en der te gaan verstoppen.

It really makes no sence at all!

voorwaarts

#45
Ja DE grote leider dumpt een lichaam die zijn organisatie heeft omgebracht.

Alsof je minister Dekker (VROM) op een vuilniswagen tegenkomt. (een lege wel te verstaan)want naar de inhoudt wordt nog gezocht.

??? ???

Johnson is er als de kip vandoor gegaan .... waar gaat dit over?

Citaat"South American 'Civilian' Contractors well experienced in disappearing opponents are now working for the US in Iraq. "I want to find these men," Podesta and Cabrera said of the Argentine Dirty War criminals he had identified as being mercenaries in Iraq.

It was not to be...They were killed, along with their Iraqi driver, in an automobile accident before reaching Baghdad.  

.........

"Blackwater USA has sent recruiters to Chile, Peru, Argentina, Colombia and Guatemala for one specific reason alone," said an intelligence officer in Kuwait who requested anonymity. All these countries experienced dirty wars, and they have military men well-trained in dealing with internal subversives.
bron: http://www.namibian.com.na/2004/June/columns/044C3F48B3.html

D819

Dit is ook weer zo typisch...

CitaatSaudi security forces have killed senior al Qaeda terrorist Abdulaziz al Muqrin shortly after his group beheaded the US hostage Paul Johnson. A senior Saudi security source said Muqrin was one of three militants killed in the capital, Riyadh, in a shootout. Muqrin had claimed responsibility for the beheading of Johnson and the killing of other Westerners in the kingdom.  



Saoedische veiligheidstroepen?
In die dictatuur zijn ze in staat om elke halve zool die ze niet aanstaat neer te knallen. Niet erg betrouwbare bron dus.


Maar het volgende is ook leuk....

Citaat
Saudis show slain al-Qaeda chief
Saudi TV has broadcast photos of what it says is the body of a slain al-Qaeda leader, killed by security forces hours after he beheaded a US hostage.
Abdul Aziz al-Muqrin and three other militants died in a shootout in Riyadh after dumping American Paul Johnson's body, Saudi officials said.

Er zijn dus 4 verdachten gedood, nadat ze het lichaam hadden gedumpt.

Hoe weten de autoriteiten dat dan?
Die 4 waren toch dood?
Vervolgens gaan ze op zoek naar het lichaam dat bij het hoofd hoort?

Raar verhaal!

Citaat
Speaking at a news conference in the United States, Mr Jubeir said Saudis were "outraged" by the acts of al-Qaeda.

The Saudi authorities were still searching for Johnson's body, he added.


En ze zijn nog steeds aan het zoeken...

??? ??? ???



voorwaarts

#43
Het filmpje komt eerdaags nog wel. Zal dit het perfecte filmje zijn waar Jeffery naar uitkeek?

"Zie je wel dit is de werkwijze van de terrorist!!" Tegen de tijd dat zelfs de fundamentalistische Moslim leiders zich afkeren van dit soort daden.

Om de verwarring compleet te maken: De Saudies hebben het lichaam van Johnson nog niet gevonden ....
??? ??? ???

Citaat"the evil nature of the enemy we face"
:-\ :-\

D819

Lees dit nog eens goed....


Citaat
US President George W Bush condemned Mr Johnson's murder, saying it "shows the evil nature of the enemy we face".



Hoe zit het eigenlijk met de beveiliging van burger medewerkers daar?
Normaal wonen die toch in een beveiligde compound?
Je gaat toch niet zo maar winkelen in een land wat in oorlog is?
Verder moeten we het verder ook maar geloven, dat de vrouw die de oproep deed om hem te laten leven, ook zijn vrouw was.
En weer geen krant of zo, we moeten het allemaal maar als zoete koek slikken. Het maken van een filmpje vinden ze niet eens meer nodig... De goegemeente slikt het toch wel.


D819

#41
Tja, die lui van Al Qaeda lijken wel erg debiel hè... ;)
En weer beginnen ze over dat oranje pak te zaniken...

GAAAAP....

CIA=AL QAEDA

-------

Bij nader inzien begrijp ik het...
Natuurlijk... Oranje is de kleur van Bilderberg.

"Ben ick van Duitschen bloet...."


voorwaarts

#40
Nog een slachtoffer, Paul Johnson is ook onthoofd. Eén van de daders is omgekomen toen hij het lichaam van Johnson wilde 'dumpen'. Achteraf bleek dit de leider van Al Quaida in Saudi Arabie te zijn.

bron: http://www.sky.com/skynews/article/0,,30000-13131418,00.html
CitaatUS HOSTAGE BEHEADED

Saudi security forces have killed senior al Qaeda terrorist Abdulaziz al Muqrin shortly after his group beheaded the US hostage Paul Johnson. A senior Saudi security source said Muqrin was one of three militants killed in the capital, Riyadh, in a shootout. Muqrin had claimed responsibility for the beheading of Johnson and the killing of other Westerners in the kingdom.  

Al Arabiya television said another militant had been arrested in the massive security operation in the al Malazz area.  The source said Muqrin and his men were killed while they were trying to dispose of Mr Johnson's body. Secretary of State Colin Powell called Mr Johnson's murder an act of barbarism.

"Our thoughts are with Mr Johnson's family," he said.

President Bush also condemned the killing, saying "there's no justification whatsoever for his murder, yet they killed him in cold blood."

Speaking to reporters in Seattle, Bush also said "America will not be intimidated."

The beheaded body was clad in a bright orange suit, similar to those issued to suspected Islamic militants imprisoned by the United States at Guantanamo Bay.

Another American captive, Nicholas Berg, was wearing similar clothes when he was beheaded in Iraq last month by another group of Islamic militants inspired by al Qaeda.

Mr Johnson, an employee of US defence contractor Lockheed Martin, was the first Westerner to be kidnapped in a wave of militant attacks in the kingdom that began more than a year ago.

Al Qaeda said it carried out the attacks and kidnapping to avenge US abuse of Muslim prisoners.



CitaatReinaert:
Wat voor voordeel heeft de Arabische zaak, door 1 of een paar Amerikaanse individuen de nek af te snijden?
In de huidige omstandigheden zou geweldloos verzet tegen de Israeli's en Amerikanen veruit het slimste antwoord zijn, om de uitzichtloosheid een halt toe te roepen.
Toch gebeurd dit niet.

Heel vaag allemaal. Dit lijkt me ook ongeveer het aller, aller domste dat Al Quaida kan doen en het beste dat Bush kan overkomen op dit moment. Dat moet elke terrorist weten.

bron: http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/middle_east/3821153.stm
CitaatSaudis show slain al-Qaeda chief
Saudi TV has broadcast photos of what it says is the body of a slain al-Qaeda leader, killed by security forces hours after he beheaded a US hostage.
Abdul Aziz al-Muqrin and three other militants died in a shootout in Riyadh after dumping American Paul Johnson's body, Saudi officials said.

The operation dealt a "major blow" to al-Qaeda in Saudi Arabia, said a top foreign policy adviser, Adel al-Jubeir.

A posting on an Islamist website earlier denied that Muqrin was dead.

US President George W Bush condemned Mr Johnson's murder, saying it "shows the evil nature of the enemy we face".

Speaking at a news conference in the United States, Mr Jubeir said Saudis were "outraged" by the acts of al-Qaeda.

The Saudi authorities were still searching for Johnson's body, he added.

D819

Hmm...

Denk eens andersom...

Wat voor voordeel heeft de Arabische zaak, door 1 of een paar Amerikaanse individuen de nek af te snijden?
In de huidige omstandigheden zou geweldloos verzet tegen de Israeli's en Amerikanen veruit het slimste antwoord zijn, om de uitzichtloosheid een halt toe te roepen.
Toch gebeurd dit niet.
De zogenaamde terroristen gaan door met bomaanslagen, en andere meedogenloze barbaarse geweldsmisdrijven.
Als je naar Spanje kijkt, dan is het idioot om te denken dat lieden van Al Qaeda serieus geloven, dat ze Spanje uit Irak kunnen laten terugtrekken, door bomaanslagen in Madrid te organiseren.
De Spanjaarden waren verdomme in grote meerderheid TEGEN het inzetten van militairen in Irak, wel héél erg slordig van die minkukels, om dat niet te weten. Dank je niet?
Daarom heeft het er alle schijn van, dat de bomaanslagen juist volgens het tegengestelde principe bedoeld waren.
Door de bomaanslagen moesten de Spanjaarden juist weer voor Aznar stemmen!
Alleen jammer, dat Spanjaarden niet dom zijn.
Die trapten er niet in, en schoven Aznar aan de kant.

-
Marokko heeft al sinds heel lang banden met de VS, er lopen ook heel wat zaakjes via de internationale drugshandel. De maffia heeft een stevige greep op de Amerikaanse samenleving..
Tel uit je winst.

voorwaarts

#38
Misschien komt het inzicht door ervaringen:
Ik heb in een opleiding een jaar of wat geleden ook 12 uur MID verhoor mogen meemaken (na 10 dagen te zijn gesloopt in het veld) om de basispricipen van verhoormethoden te herkennen en weten wat je wel niet kan zeggen in krijgsgevangenschap. Ook hoe eea dat je loslaat tegen jou en je maten gebruikt kan worden. Het is verbazingwekkend hoeveel een MID zonder daadwerkelijk fysiek martellen uit jou en je eenheid kunnen halen. Volledig volgens de conventies van Geneve.

Door deze ervaring herken ik ook een werkwijze die ook in het filmpje kan zijn gebruikt. Ik geef aan KAN zijn, al is het eerste deel voor de daadwerkelijke executie bijna een schoolvoorbeeld van een inlichtingendienstverhoor, ik veroordeel nadrukkelijk niemand. Ik zet hier een theorie uit. Er wijzen een groot aantal zaken in een richting die echt niet kloppen. Misschien is het wel gedaan door de inlichtingendienst van Al Sadr. Hoe dan ook, er zit wat meer achter als dat filmpje ons op het eerste gezicht laat zien. De moord is niet zo maar een weer een legubere actie van zo maar een onbeduidend groepje.  

Hoe meer je zoekt hoe vager het wordt. Natuurlijk zegt elk afzonderlijk feit absoluut niets. Het is juist de combinatie die het geheel dubieus maakt. Ja, en daar vraag je me wat waarom is er zoweinig media coverage op dit filmpje?