Vlootdagen Marine 2004 - Den Helder

Gestart door -Peter-, 24/06/2004 | 08:27 uur

Marcel1966

Om de marine weer onder de aandacht van het Nederlandse publiek en daarmee de Nederlands regering te krijgen moet de marine het land in. Vaar met duikvaartuigen vol met jongelui, mariniers en een heleboel foldermateriaal het land in en laat het Nederlandse volk zien wat de marine allemaal doet.

Vooral ook, waar de vloot zich op houdt, wat zij gedaan heeft en doet, wat de marine kan et cetera.

Doet de marine dit niet dan zal er nooit weer een draagvlak komen uit de samenleving, dan zal de minister (denk aan de Orions) niet beter weten dan dat de marine op onderzeeboten jaagt en alles afschaven.

Waar blijven de bonden, de AR en de rest van de marine nu?

De marine moet zich promoten. HEEL belangrijk!!!!! Vertel het publiek wat de marine allemaal doet. Dat is zo ongelooflijk belangrijk


Kaasboer

Dammit! Te horen gekregen dat geen boot meer is exclusief voor VenV leerlingen, was wel leuk geweest. Maarja er is nog genoeg leuks te zien bij de aankomende vlootdagen

willemcool

Hallo Luitjes, heb nog meer plaatjes op mijn Webshots pagina's gezet,
Vlootdagen 2004 part 10 is geupdated met meer foto's en Vlootdagen 2004 part 11 is geheel nieuw.

zie de links.....

http://cards.webshots.com/cp-98182843-kqdU-album/262681735dXzFwf

http://cards.webshots.com/cp-98182843-kqdU-album/327520207ObTpug


Groetjes uit Rotjeknor,

Willem Cool

Ranger87

serieus joh??????   ??? ;D

en wat heeft dit te maken met defensie laat staan de nationale vlootdagen 2004 in den helder  ???

willemcool

net effe aan de late kant, maar ben nu pas op dit forum gestuit.....

voor foto,s van de vlootdagen 2004 moet je maar eens even op mijn pagina's bij Webshots gaan kijken, staan er meer dan genoeg op..... ;D

http://community.webshots.com/album/261268749nyiQUQ

Sjimmy

Beetje late reactie, maar ja, ik was er ook ;) , overigens naast dat U17 geval, vind ik onze bootjes toch wat mooier hoor.... La Perla Negra (De Zeeleeuw) mag dan wat oud zijn, maar ze doet het nog steeds goed, ook tegen die Duitse jongens...
Groetjes van een Onderzeedienstman!

Daniel

Ik was er gisteren (vrijdag).

Het Duitse onderzeebootje U17 was vooral leuk. Om daarin te komen, wow... Ik dacht even dat m'n laatste uur aangebroken was. ;)
In dat ding klimmen is echt een levensgevaarlijke stunt.

Maar wel leuk, zo'n mini-onderzeebootje. ;D
Onvoorwaardelijke steun aan de strijd tegen het terrorisme! Nederland, USA, UK, Israƫl!

-Peter-

Voor de mensen die morgen ook op de vlootdagen rondlopen:

Ik ben er ook, en dit zal duidelijk te zien zijn aan mijn t-shirt met daarop zowel het defensieforum-logo als de poster  8)
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

-Peter-

hahahahahaha, ook dat zal vast wel weer lukken ja  8)
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

zzzzzmura

Dat laat ik aan anderen over ik ga zo bezig met een ander gebruik bij de marine nl het innemen van veel goudkleurig gerstenat. ;D ;D ;D
Mensen zijn Idioten,daarom houd ik zo van kinderen maar helaas zijn kinderen gedoemd om op te groeien tot idioten.

-Peter-

Mensen vergeten we niet foto's te maken voor in de galerij  ;)
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

zzzzzmura

Zou ik gewoon proberen niet geschoten altijd mis ;D
Mensen zijn Idioten,daarom houd ik zo van kinderen maar helaas zijn kinderen gedoemd om op te groeien tot idioten.

Kaasboer

Ik heb een vraagje:
30 aug ga ik v&v doen ik ben al helemaal toegelaten enz.
Er stond op de marine site dat je als V&V-leerling of SUBS lid, op bepaalde schepen mocht enz. Nu heb ik nog geen les 30 aug pas mag ik dan ook daar komen, en zo ja moet ik dan gewoon me toelatings brief laten zien???

armyangel

Tuurlijk ben ik aanwezig op de vlootdagen !
De opbouw van de tenten is gister al begonnen dus begint toch weer beetje te kriebelen. Lekker genieten met een drankje erbij!
((<Army>)^(<AnGel>))

zzzzzmura

Mensen zijn Idioten,daarom houd ik zo van kinderen maar helaas zijn kinderen gedoemd om op te groeien tot idioten.

ruiz

Jammer dat het op die datums is. Ik wilde dit jaar (speciaal voor diverse marine georienteerde mensen op het defensieforum) eens kijkje nemen bij onze peperdure marine.  Misschien dat mijn beeld hierover dan positiever gestemd zou worden,   jammer.
Helaas wil het zijn dat ik die datums doorbreng op het strand van Alanya  ;D

JoeMann

Ik ga, net zoals voorgaande jaren, natuurlijk ook weer ;D, als je de kans krijgt om als burger (nog 3 maanden ;)) op de schepen een kijkje te nemen ga ik dat zeker doen. Ik bezoek elke open dag dus deze natuurlijk ook, weet alleen nog niet welke dag.

zzzzzmura

Off course,speel ook dit jaar weer een thuiswedstrijd in mijn hometown. Gewoon lekker genieten van de demonstaties en genieten van een biertje(heel veel) Heb er weer zin in heb zaterdags ook nog een vrijgezellen avond van jawel een marineman (dat word weer hoofdpijn) ;D ;D ;D
Mensen zijn Idioten,daarom houd ik zo van kinderen maar helaas zijn kinderen gedoemd om op te groeien tot idioten.

-Peter-

Zijn er nog mensen die naar de vlootdagen toe gaan dit jaar op 9, 10, en 11 juli in Den Helder?
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...