gezocht

Gestart door simonezoekt, 16/08/2004 | 08:13 uur

Sharona

#100
Aha !

Ik heb wat leuks gevonden op het internet ! hehe
misschien wat voor simone:
http://www.kikvorsman.nl/

hehe krijg je plaatjes als dit:


niet dat dat mooi is ...hehe ;D [of nuttig ;D]

ik help tenminste met zoeken ! ;D


*ik vraag me btw af, of ze het niet koud hebben in dat water ..of worden ze daarvoor getraind ..? ;D

Queen1980

Citaat van: zzzzzmura op 16/08/2004 | 20:27 uur
Nee jij voegt lekker veel toe Queen ;) ;D

Heb ook nooit het tegendeel beweerd  :P
Winners never quit, quitters never win !!

zzzzzmura

Citaat van: Queen1980 op 16/08/2004 | 17:52 uur
Allemachtig wat een onzin  ;D
Ben 15 minuten bezig om alles door te lezen en de kikker is nog steeds niet gevonden, dus erg behulpzaam zijn jullie ook niet geweest ben ik bang  ;D ;)


Nee jij voegt lekker veel toe Queen ;) ;D
Mensen zijn Idioten,daarom houd ik zo van kinderen maar helaas zijn kinderen gedoemd om op te groeien tot idioten.

Queen1980

Citaat van: Sharona op 16/08/2004 | 18:05 uur
Liever Prins Maurits  :) ;) ;D

Als we dan toch mogen kiezen, zou dat een goeie (KIKKER) keuze zijn  :D
Winners never quit, quitters never win !!

Sharona

Citaat van: Queen1980 op 16/08/2004 | 18:03 uur
Ja nee daar wordt je echt blij van als je kikker in w-a veranderd   :-\
Liever Prins Maurits  :) ;) ;D

Queen1980

Citaat van: oud_zijde op 16/08/2004 | 17:56 uur
dat weet je natuurlijk niet

misschien is ze nu druk bezig de Franse eethuizen in de omtrek af te speuren om haar groene ietwat glibberige kameraad van een net iets te warm bad te redden om er vervolgens een kusje op te geven zodat het mormel in een prins willem alexander look a like veranderd :D

Ja nee daar wordt je echt blij van als je kikker in w-a veranderd   :-\
Winners never quit, quitters never win !!

Sharona

Citaat van: oud_zijde op 16/08/2004 | 17:56 uur
dat weet je natuurlijk niet

misschien is ze nu druk bezig de Franse eethuizen in de omtrek af te speuren om haar groene ietwat glibberige kameraad van een net iets te warm bad te redden om er vervolgens een kusje op te geven zodat het mormel in een prins willem alexander look a like veranderd :D
HAHAHAHHAHAH ;D zou best eens kunnen weetje!  ;D ;D ;D [btw, jij ook met je Franse eethuizen en Franse restaurants ;) ;D]

oud_zijde

dat weet je natuurlijk niet

misschien is ze nu druk bezig de Franse eethuizen in de omtrek af te speuren om haar groene ietwat glibberige kameraad van een net iets te warm bad te redden om er vervolgens een kusje op te geven zodat het mormel in een prins willem alexander look a like veranderd :D
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

Queen1980

Allemachtig wat een onzin  ;D
Ben 15 minuten bezig om alles door te lezen en de kikker is nog steeds niet gevonden, dus erg behulpzaam zijn jullie ook niet geweest ben ik bang  ;D ;)
Winners never quit, quitters never win !!

Sharona

Citaat van: oud_zijde op 16/08/2004 | 15:00 uur
hier mag nog gekwaakt worden :)

ik hoop echter wel dat simona wijzer wordt van al het gekwaak maar volgens mij is ze meer van de wal in de sloot terechtgekomen ... al is dat niet per se een slechte zaak bij een zoektocht naar dergelijke amphibische levensvormen ;)
Hahahahahhahahaha ;D, kijk dit soort humor hou ik van ;D ;D ;D

zzzzzmura

Gewoon humor toch ???
Mensen zijn Idioten,daarom houd ik zo van kinderen maar helaas zijn kinderen gedoemd om op te groeien tot idioten.

oud_zijde

hier mag nog gekwaakt worden :)

ik hoop echter wel dat simona wijzer wordt van al het gekwaak maar volgens mij is ze meer van de wal in de sloot terechtgekomen ... al is dat niet per se een slechte zaak bij een zoektocht naar dergelijke amphibische levensvormen ;)
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

Sharona

Citaat van: oud_zijde op 16/08/2004 | 14:53 uur
ik denk dat het net de druppel was ipv gerichte vijandigheden jegens leden van een bepaald geslacht ... zovan:

van nu af geen gekwaak meer op dit forum!
Maar zolang we 'kwaken' [ik blijf on topic] is het tog nog wel goed ... maarjah, ik ben al stil ....

oud_zijde

#87
ik denk dat het net de druppel was ipv gerichte vijandigheden jegens leden van een bepaald geslacht ... zovan:

van nu af geen gekwaak meer op dit forum!
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

Sharona

Citaat van: RAnger87 op 16/08/2004 | 14:45 uur
in dat deel van het forum: dus leden cafetaria staan nog meer topicvs waar mensen zichzelf voorstellen sommige van wel een paar maanden oud. die van jouw was 3 weken ofzo oud en werd gesloten omdat er te veel onzin in voorkwam dus ik vraag me af waarom ellen alleen die van jou sloot en niet die van die maanden oude topics

(Kikker zo blijf ik ook nog on-topic)

Omdat die andere van een paar maanden oud ... ehm tsjaah daar zit geen onzin in ..en ehm.. verrek, zou er dan tog sprake zijn van een vrouwen concurrentie ... hm wie weet ut .. ??? ....ach ik ga er maar niet te veel op in ... ik wist btw niet eens dat mijn onderwerp al gesloten was... tis dat je het zei ranger