gezocht

Gestart door simonezoekt, 16/08/2004 | 08:13 uur

Sharona

Citaat van: oud_zijde op 16/08/2004 | 13:53 uur
maar waar ik eerder bang voor ben is dat kleine ellen strax wakker wordt, dit leest en ontploft na de conclusie dat dr onzin topic is vervangen ;)
hm, zit wat in jah ... maar eigenlijk hebben we het onzin topic nog lang niet vervangen, we zijn pas bij bladzijde 5 ::)

oud_zijde

Citaat van: zzzzzmura op 16/08/2004 | 13:44 uur
Weet je wat nou het mooie is.... Simone gaat straks kijken of iemand wat gevonden heeft voor haar en dan leest ze dit allemaal. Humor!!!!
nu hopen dat ze het zelf ook humor vind want ik neem aan dat ze wel gecharmeerd is van dr glibberige metgezel

maar waar ik eerder bang voor ben is dat kleine ellen strax wakker wordt, dit leest en ontploft na de conclusie dat dr onzin topic is vervangen ;)
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

Sharona

Citaat van: airforce mum op 16/08/2004 | 13:45 uur
'k vroeg me al af hoe je "promotie" kon maken op dit forum, maar nou snap ik het: met kikkersprongen ;D
HAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAH ;D ;D ;D

airforce mum

'k vroeg me al af hoe je "promotie" kon maken op dit forum, maar nou snap ik het: met kikkersprongen ;D

zzzzzmura

Weet je wat nou het mooie is.... Simone gaat straks kijken of iemand wat gevonden heeft voor haar en dan leest ze dit allemaal. Humor!!!!
Mensen zijn Idioten,daarom houd ik zo van kinderen maar helaas zijn kinderen gedoemd om op te groeien tot idioten.

Sharona

Ik heb nog een neef, die is helemaal fan van kikkerspullen .. misschien dat hij ....... iets weet ;D

Marvin

hehehe....het valt in ieder geval goed op, ja  8)
confused...? so am i....

zzzzzmura

Citaat van: Marvin op 16/08/2004 | 13:37 uur
simone ziet er best appetijtelijk uit....misschien moet ik mijn kikkerpakje maar eens aantrekken.....muahahahaha  ;D ;D

Ben jij die kikker die bij duinrel werkt dan???

Daar kikker je van op zo,n dagje duinrel...... Kwaaaak!!!!!
Mensen zijn Idioten,daarom houd ik zo van kinderen maar helaas zijn kinderen gedoemd om op te groeien tot idioten.

oud_zijde

#62
Citaat van: Marvin op 16/08/2004 | 13:37 uur
simone ziet er best appetijtelijk uit....misschien moet ik mijn kikkerpakje maar eens aantrekken.....muahahahaha  ;D ;D

?

succes verzekerd lijkt wel
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

oud_zijde

Citaat van: zzzzzmura op 16/08/2004 | 13:37 uur
Ik loop zo even bij ons naar de overkant bij de sloot. Hij heet ook toevalligerwijs het kikkerslootje dus ik heb goede hoop ;D
doe geen moeite

komt geen helder woord uit, ze beginnen wel hard te kwaken als je die foto voor hun neus zwaait maar verstaan doen ze je zogenaamd niet.

geen wonder dat de Fransen er zo weg van zijn
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

Marvin

simone ziet er best appetijtelijk uit....misschien moet ik mijn kikkerpakje maar eens aantrekken.....muahahahaha  ;D ;D
confused...? so am i....

zzzzzmura

Ik loop zo even bij ons naar de overkant bij de sloot. Hij heet ook toevalligerwijs het kikkerslootje dus ik heb goede hoop ;D
Mensen zijn Idioten,daarom houd ik zo van kinderen maar helaas zijn kinderen gedoemd om op te groeien tot idioten.

oud_zijde

nou in slaap vallen is hier geen optie meer nu simona dr vrienden een observatiepost in mijn tuin hebben opgezet
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

Sharona

Citaat van: Marvin op 16/08/2004 | 13:33 uur
dat klopt, bovendien zitten er dussen de diverse posts ongeveer een week tijd, dat gaat mij ook iets te langzaam....val ik daar tussenin steeds in slaap  ;D

jaja, hier m0et je bijblijven ;) ;D

Marvin

nu ik het hele verhaal van voren af aan heb gelezen: is die amfibische kikker al boven water....?
confused...? so am i....