’Van alle kanten werden we onder vuur genomen'

Gestart door Ton de Zwart, 17/08/2004 | 11:30 uur

oud_zijde

Citaat van: Jeffrey op 17/08/2004 | 13:08 uur

Dat is nou het probleem van veel Irakezen, net als de Palastijnen ze worden beschoten door een tank maar toch blijven ze met stenen gooien terwijl het toch geen enkele zin heeft  :o
Dan zit er duidelik iets niet goed in je hoofd als je zoiets doet  ;D
tijdens demonstraties ja, niet tijdens vuurgevechten en al helemaal niet s'nachts, zelfs palestijnen zijn niet zo dom

ze gooien stenen naar tanks omdat ze weten dat die tanks niet terugschieten ... daar hoef je tijdens een dergelijk intens vuurgevecht als waar het hier over hebben niet op te rekenen
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

Jeffrey

#36
Okeej mijn fout  ;) sorry hoor oud_zijde ;D


''Mierenneuken ?''

ah, als je over alles en nog wat zit te zeiken en moeilijk zit te doen mierenneuken dus  ;D


RAnger87

Citaat
;D blijkbaar niet, jij bent daar nog nooit geweest, jij woont niet in een door oorlog getroffen gebied...
jij ook niet

ik ben echter wel in door oorlog getroffen gebied geweest, kun jij niet zeggen
Citaat

nee en jij komt zeker wel uit friesland of niet  >:(

oud_zijde

Citaat van: Jeffrey op 17/08/2004 | 13:09 uur

Wat denk je dat er nu gaande is in Najaf enzo!

Er zijn in Baghdad ook hevige gevechten geweest tijdens de aanval van de Amerikanen, hoe kan je nou zeggen dat er bijna niet gevochten is, was je erbij ofzo???
Er was laatst nog een reportage van de inname van aghdad, als je die bekijkt zie je dat er weldegelijk zware gevechten zijn geweest!
let ff op

ik heb het over de provincie waar de Nederlanders zitten, waar die kindertjes wonen weet je wel

Dus niet bagdad, niet najaf
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

Sharona

Citaat van: Jeffrey op 17/08/2004 | 13:13 uur
wat *** je nou tom man!

Je moet je niet bemoeienp de manier waarop ik post, en dat is geen regel, dat noem ik MIERENNEUKEN

Pfff, ouderwetse zeikstraal!

Oordelen terwijl je iemand niet eens kent, zo zit jij in elkaar, en die noemt mij een waardeloze millitair mwuhahaha ;D ;D ;D

Mensen beledigen is het enige waar je goed in bent!

Mierenneuken ...?

Sharona

0chjee .. is hier nu dan een echte ruzie aan de gang ... [als ik da btw ff tussendoor mag melden ...]


oud_zijde

Citaat van: Reinaert op 17/08/2004 | 13:07 uur

Wat een onzin!!!

Daarom staat het ook in De Telegraaf!!!!

Wat kan jij zwetsen zeg, om er op deze zuigende manier de SP bij te halen!
wat klopt er precies niet?
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

Jeffrey

#30
wat lul je nou tom man!

Je moet je niet bemoeienp de manier waarop ik post, en dat is geen regel, dat noem ik MIERENNEUKEN

Pfff, ouderwetse zeikstraal!

Oordelen terwijl je iemand niet eens kent, zo zit jij in elkaar, en die noemt mij een waardeloze millitair mwuhahaha ;D ;D ;D

Mensen beledigen is het enige waar je goed in bent!

Wat doe jij trouwens op een millitair forum als je het altijd over politiek/anti- amerika en geschiedenis eb, ga journalistje spelen ofso...

D819

Citaat van: Jeffrey op 17/08/2004 | 13:06 uur
Citaat van: Reinaert op 17/08/2004 | 13:04 uur
Citaat van: Jeffrey op 17/08/2004 | 12:58 uur
Maar LEEF jij ook in een door orlog getroffen gebied en dat jarenlang door een Saddam Hoessein werd bedient, je begrijpt me gewoon niet, die mensen daar zijn vuurgevechten gewend, daar kijken ze niet meer van op, en misschien dat ze NA het vuurgevecht bekogeld werden, dat is de Amerikaen ook meerdere keren overkomen!!!

Het Iraakse volk is primitief en hoe zij leven kunnen wij ons niet voorstellen denk ik...

Trouwens om 10 uur is het nog niet pikkedonker ofso hoor.




Leer eens om de militaire tijd te gebruiken... 10:00 of 22:00 uur?

Verder heb ik al eens een reactie vaqn een Amerikaan op dit forum gepost.
De Iraki's gebruiken van alles en nog wat.
Zelf gefabriceerde wapens en explosieven.
Vergeet niet dat de opleidingsgraad daar vrij hoog is.
Genoeg techneuten aanwezig, om voor een hoop shit te zorgen.



Zelf een bommetje maken is niet z moeilijk, dat kan ik zelfs maken  :-X

En neej, ik gebruik gewoon 10 uur aangezien we weten dat het om de avond- 10 uur gaat, als je het daar niet mee eens bent is dat jou probleem, ik zeg het gewoon hoe ik het zelf wil en daar hoor je je maar bij neer te leggen!

Wat doe je op een militair forum, als je zelfs de meest fundamentele regels naast je neerlegt. Dat maakt jou tot een waardeloze soldaat.
Stronteigenwijs tot op het bot.

D819

Citaat van: oud_zijde op 17/08/2004 | 13:06 uur
Citaat van: Reinaert op 17/08/2004 | 13:06 uur

Tja...

Kinderen...

Waar moet je als soldaat het meeste voor oppassen?


de vrije linkse pers

Teveel gezopen al?
Je moet juist uitkijken voor kinderen.
Die kunnen gemakkelijk opgekloot worden, met alle gevolgen van dien.
Die lui daar zijn er cynisch genoeg voor.

Jeffrey

#27
Citaat van: oud_zijde op 17/08/2004 | 13:04 uur
Citaat van: Jeffrey op 17/08/2004 | 12:58 uur
Maar LEEF jij ook in een door orlog getroffen gebied en dat jarenlang door een Saddam Hoessein werd bedient, je begrijpt me gewoon niet, die mensen daar zijn vuurgevechten gewend, daar kijken ze niet meer van op, en misschien dat ze NA het vuurgevecht bekogeld werden, dat is de Amerikaen ook meerdere keren overkomen!!!

Het Iraakse volk is primitief en hoe zij leven kunnen wij ons niet voorstellen denk ik...

Trouwens om 10 uur is het nog niet pikkedonker ofso hoor.



wat een onzin

Saddam heeft de provincie in kwestie genegeerd en de Amerikanen zijn er met sneltreinvaart doorheen gescheurd

er is daar nauwelijks oorlog gevoerd, en ook in bagdad gaan kinderen gewoon naar binnen als er van alle kanten geschoten wordt zeker als het donker is, dit hele verhaal is door iemand (Die waarschijnlijk sp stemt) uit den duim gezogen volgens mij of flink verdraaid/overdreven


Wat denk je dat er nu gaande is in Najaf enzo!

Er zijn in Baghdad ook hevige gevechten geweest tijdens de aanval van de Amerikanen, hoe kan je nou zeggen dat er bijna niet gevochten is, was je erbij ofzo???
Er was laatst nog een reportage van de inname van aghdad, als je die bekijkt zie je dat er weldegelijk zware gevechten zijn geweest!

Jeffrey

Citaat van: oud_zijde op 17/08/2004 | 13:06 uur
Citaat van: Sharona op 17/08/2004 | 13:03 uur

Neej , maar het gaat om het idee dat kinderen rond die tijd allang op bed [horen] te liggen, als ze er tenminste een hebben
nee het gaat erom dat ieder zinnig persoon het op een lopen zet als er van alle kanten op van alles en nog wat geschoten word als hij/zij er nix mee te maken heeft

het is gvd geen voetbalwedstrijd met tribunes en shit

Dat is nou het probleem van veel Irakezen, net als de Palastijnen ze worden beschoten door een tank maar toch blijven ze met stenen gooien terwijl het toch geen enkele zin heeft  :o
Dan zit er duidelik iets niet goed in je hoofd als je zoiets doet  ;D

D819

Citaat van: oud_zijde op 17/08/2004 | 13:04 uur
Citaat van: Jeffrey op 17/08/2004 | 12:58 uur
Maar LEEF jij ook in een door orlog getroffen gebied en dat jarenlang door een Saddam Hoessein werd bedient, je begrijpt me gewoon niet, die mensen daar zijn vuurgevechten gewend, daar kijken ze niet meer van op, en misschien dat ze NA het vuurgevecht bekogeld werden, dat is de Amerikaen ook meerdere keren overkomen!!!

Het Iraakse volk is primitief en hoe zij leven kunnen wij ons niet voorstellen denk ik...

Trouwens om 10 uur is het nog niet pikkedonker ofso hoor.



wat een onzin

Saddam heeft de provincie in kwestie genegeerd en de Amerikanen zijn er met sneltreinvaart doorheen gescheurd

er is daar nauwelijks oorlog gevoerd, en ook in bagdad gaan kinderen gewoon naar binnen als er van alle kanten geschoten wordt zeker als het donker is, dit hele verhaal is door iemand (Die waarschijnlijk sp stemt) uit den duim gezogen volgens mij of flink verdraaid/overdreven


Wat een onzin!!!

Daarom staat het ook in De Telegraaf!!!!

Wat kan jij zwetsen zeg, om er op deze zuigende manier de SP bij te halen!

oud_zijde

Citaat van: Reinaert op 17/08/2004 | 13:06 uur

Tja...

Kinderen...

Waar moet je als soldaat het meeste voor oppassen?


de vrije linkse pers
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

Jeffrey

Citaat van: Reinaert op 17/08/2004 | 13:04 uur
Citaat van: Jeffrey op 17/08/2004 | 12:58 uur
Maar LEEF jij ook in een door orlog getroffen gebied en dat jarenlang door een Saddam Hoessein werd bedient, je begrijpt me gewoon niet, die mensen daar zijn vuurgevechten gewend, daar kijken ze niet meer van op, en misschien dat ze NA het vuurgevecht bekogeld werden, dat is de Amerikaen ook meerdere keren overkomen!!!

Het Iraakse volk is primitief en hoe zij leven kunnen wij ons niet voorstellen denk ik...

Trouwens om 10 uur is het nog niet pikkedonker ofso hoor.




Leer eens om de militaire tijd te gebruiken... 10:00 of 22:00 uur?

Verder heb ik al eens een reactie vaqn een Amerikaan op dit forum gepost.
De Iraki's gebruiken van alles en nog wat.
Zelf gefabriceerde wapens en explosieven.
Vergeet niet dat de opleidingsgraad daar vrij hoog is.
Genoeg techneuten aanwezig, om voor een hoop shit te zorgen.



Zelf een bommetje maken is niet z moeilijk, dat kan ik zelfs maken  :-X

En neej, ik gebruik gewoon 10 uur aangezien we weten dat het om de avond- 10 uur gaat, als je het daar niet mee eens bent is dat jou probleem, ik zeg het gewoon hoe ik het zelf wil en daar hoor je je maar bij neer te leggen!