Grenzen forum.

Gestart door Jeffrey, 17/08/2004 | 14:07 uur

Sharona

#5
achjah .. je wilt immers nu ook iets voor jezelf verbieden jeff ;) .. want euh ... wie doet er soms ook mee aan dat off topic gelul ::) ..

en btw, kleine ellen had al zoiets gedaan wat jij voorstelde, ze had mijn topich 'sharona zegt: ik ben ook neiuw hier' gesloten, omdat er te veel onzin in stond ;D

Jeffrey

#4
Maar op dat leuke grapje komen weer 5/6 leuke grapjes terug, we hebben niet voor niks een onzin topic  ;D

BTW, zouden  de beheerders hier op kunnen reageren en zeggen wat ze er van vinden?

Ik hou me nog redelijk in, en zolang er niks van gezegd wordt...tsjaah dan wordt het moeilijk...

Reinaert is degene die iedereen hier wel een keer heeft beledigd of nog moet beledigen en dan nog het feit dat die is aangesteld als sub-beheerder kan ik toaal niet begrijpen!



Sharona

ben ik het ook mee eens, maar jef dan moet jij je tog ook wel soms inhouden hoor .. en btw, ik denk dat al dat off topic gelul, wel KAN, maar het moet niet overheersen. ik bedoel. het mag , maar laten we niet het onderwerp vergeten. Af en toe een leuk grpaje tussendoor moet kunnen . anders krijg je zo een saai en strak forum. tog..?

airforce mum

Ben het met je eens: de normale (weet iedereen nog wat dat is) regels van fatsoen en respect moeten in acht worden genomen. Dan kun je je richten op het onderwerp ipv op het zo efficient mogelijk "afmaken" van iemand. Sommige uitlatingen die je noemt kunnen wat mij betreft niet door de beugel.

Jeffrey

#1
Ik vraag me af wat nou de grenzen zijn wat betreft tot opmerkingen en off-topic op dit forum.

Het valt me op dat er bij zowat elk topic flink off-topic wordt gelult, zonder dat er ook maar iets over wordt gezegd, zelfs sommige (SUB)-beheerders doen vrolijk mee aan dit off-topic gelul of beginnen er zelfs mee!

Hier een voorbeeld:

''Wat doe je op een militair forum, als je zelfs de meest fundamentele regels naast je neerlegt. Dat maakt jou tot een waardeloze soldaat.
Stronteigenwijs tot op het bot.'''

Is dit toegestaan?
Check het maar effu na en je ziet dat er zo een pagina aan reacties op het bericht van deze off-topic gelul beginner staat.


En wat zijn de grenzen wat betreft uitlatingen op dit forum, zo maakte ik een overdreven opmerking die ik later ge-edit heb, maar een opmerking als:

''Nou wou ik eigenlijk de reactie nog geven van : ik zag laatst je moeder nog in een van die filmpjes spelen maar dat doe ik maar niet uit respect voor je moeder''

Gaat dit niet veelste ver?


Voor dit soort opmerkingen vind ik dat er een tijdelijke forum-ban (straf) van 1/2 dagen moet staan.

Op dat off-topic gelul moet 1: eerst een waarschuwing staan dan 2: het verwijderen van al het off-topic gelul in de betreffende topic en 3: het sluiten van de betreffende topic  :)

Wie is het hiermee eens of wil er wat over zeggen?
En wie wil dat dit wordt ingevoerd?

Ik in elk geval wel  :P

Groeten,

Jeffrey (netjes hèh  ;))