Gezanik + Reactie Beheerder

Gestart door Wannes, 20/09/2004 | 15:02 uur

Defensieforum

Beste forumleden,

Hierbij wordt deze topic gesloten. M.i.z. gaan we nu te veel op elkaar afgeven ipv discuseren.

Mvgr

Nick
Beheerder

calimero

Over onzin gesproken  :-X
lekker nuttig topic heb je geopend wannes, gaat echt over defensie hiero  >:(
Impossible only takes some minutes longer.

Jeffrey

Ik ben het wel met Reinaert aka. Wannes eens dat het onzin-topic soms wel iets te veel aandacht krijgt, het is en blijft een Defensieforum laten we dat niet vergeten.

'Leden-cafetaria' en 'van alles en nog wat!' is al genoeg, een apart ''onzin-topic'' hoeft daar niet bij imo.

Billy Rosewood

Als je van het gezanik af wilt zal je eerst Wannes moeten blokken ;)

Robert

stop dan met het zanik topic man!!!!!
Pain is temporary, glory lasts forever!

Wannes

Citaat van: robert op 20/09/2004 | 18:38 uur
edit..

tegen wie wil je dan het hakmes hanteren

post je dodenlijst eens :D

Gezanik...

Het maakt niet uit wie...
Maar het gezanik moet minder worden!


Robert

edit..

tegen wie wil je dan het hakmes hanteren

post je dodenlijst eens :D
Pain is temporary, glory lasts forever!

Robert

CitaatTja, ik erger me gewoon als ik zie wat soms voor ellenlange litaniën in de rij van laatste postings staat.
Daarom is het goed iedereen eens aan zijn neus te hangen, om daar eens naar te kijken.
Dat het uitermate knullig overkomt, als daar onzin onderwerpen in staan.

Misschien is dat technisch te verhelpen.


Jonge Jonge zeg, gaat het thuis niet goed of zo, ben je misschien ontslagen?? Je hebt iig ergens last van!!!

Er worden wel degelijk serieuze berichten geplaatst, en dat weet je zelf ook. En wat maakt het uit dat je soms in de laatste 10 berichten een stuk of wat berichten uit het onzin topic ziet staan. Daar is dat topic toch voor, gewoon even niets zeggend bezig zijn. Het heeft namelijk ook geen zin om je bijdrage te doen aan een onderwerp waar je geen vertand van hebt.

En natuurlijk ben ik het met je eens dat er in de normale topic's een serieuze discussie moet worden gevoerd, Maar volgens mij hebben we het over dit onderwerp laatst al uitgebreid gehad.

Je moet je gewoon met je eigen ding bezig houden, en dat is in uw gevoel het posten van zinvolle en serieuze bijdrage..

Citaatwil ik eventueel wel het hakmes hanteren.

Nee joh daar zitten we op te wachten. Het gaat toch allemaal goed in het forum zolang het onzin maar in het onzin maar in het onzin topic blijft.

mvg Robert


Pain is temporary, glory lasts forever!

Sharona

ik wil ook even toevoegen dat ik soms ook heel off topic bezig kan zijn ..[vooral in het onzin topic, maar de naam zegt het al]
en sommige onderwerpen zeg ik ook weleens wat off topic, maar dan gaat het meestal niet verder dan 1 of 2 keer iets off topics te posten.

Maar, daarentegen kan ik ook heel serieus lange discussie's voeren en posten!
En wijzer word ik er ook nog van! En wat mij betreft, zooveel off topic word er de laatste tijd niet meer gepraat [jah tenzij je het over het onzin topic hebt]

Maar vragen die ik heb en die ik stel of mijn mening die ik wil geven in een discussie die behandel ik heel serieus hoor!

Sharona :)

Wannes

Tja, ik erger me gewoon als ik zie wat soms voor ellenlange litaniën in de rij van laatste postings staat.
Daarom is het goed iedereen eens aan zijn neus te hangen, om daar eens naar te kijken.
Dat het uitermate knullig overkomt, als daar onzin onderwerpen in staan.

Misschien is dat technisch te verhelpen.

Defensieforum

Beste Wannes,

Ik denk dat het allemaal wel mee valt zoals jij de situatie schetst.
Er zijn inderdaad wat incidenten geweest waarbij één danwel meerdere personen net iets te ver zijn gegaan. Dit is opgelost en we gaan met zijn allen weer verder.

In het onderdeel Algmeen, sectie Van alles en nog wat, tja de naam zegt het al, mag van alles en nog wat geplaatst worden. In de overige onderdelen en secties wordt inderdaad verwacht dat de zaken die je plaatst, te maken hebben met Defensie. Bespeuren wij, beheerders, dat dit niet het geval is of het onderwerp hoord in een andere sectie thuis, dan wordt daar zeker te opgetreden, en dan spreek ik uit eigen ervaring!!!!!!

Ik kan nu alleen uit mij zelf spreken maar ik intresseer me zeker nog voor dit forum, en ben blij dat ik nu wat meer bevoegdheden heb over meerdere onderdelen.

Niet zo druk maken Wannes!


Mvgr

Nick
Beheerder

oud_zijde

#12
nou het ging mij vooral om die 2 weken

je bent hier pas net en nu begin je te roepen dat het vroeger beter was ... zoveel is het hier niet veranderd in die 2 weken
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

Wannes

Citaat van: oud_zijde op 20/09/2004 | 16:32 uur
ik vind het wel een beetje megalomaan van je hoor Wammes

je hebt wel een erg grote mond voor iemand met krapaan 40 berichten, hoe lang ben je nu lid?
2 weken?

Een beetje te kort om je stempel op de hele gang van zaken hier te drukken lijkt me

Sinds wanneer is het aantal postings bepalend voor de kwaliteit van wat iemand schrijft!?

Er is meer dan genoeg gezeverd! Het wordt onderhand eens tijd om serieus op zaken in te gaan.

oud_zijde

maar hoe weet jij nu dat het er 2 weken geleden niet exact hetzelfde aantoe ging want toen was je hier nog niet?

toen ik me aanmelde noemden ze me fantastische_adonis maar dat klopte niet, dat heb ik gewoon gezegd en daarna hield het op
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

Wannes

Deze reacties zeggen toch genoeg!

Het heeft allemaal geen ene moer met defensie te maken!

Weinigen maken zich zorgen over hoe dit forum overkomt.
Ik heb me aangemeld als Wannes, en dan begint er een eindeloos gezanik over Reinaert. Hoe interessant voor het Nederlandse publiek!
Dat gewauwel ontstijgt echt niet het niveau van een theekransje!

Zoals ik al zei, het gazanik moet maar eens afgelopen zijn.
Als heel wat beheerders zich blijkbaar niet meer voor dit forum interesseren, wil ik eventueel wel het hakmes hanteren.
Simpel genoeg toch?!