.

Gestart door luamax, 06/10/2004 | 18:44 uur

zzzzzmura

Citaat van: airforce mum op 08/10/2004 | 12:41 uur
Volgens mij heet dit topic "boekje pienter". Uit de postings van die Bandiet en de stotterende zmura blijkt wel waarom dit nodig is  ;D

Ben Je nu onze intelectuele eigenschappen op de korrel aan het nemen Mum??? ;) ;D
Mensen zijn Idioten,daarom houd ik zo van kinderen maar helaas zijn kinderen gedoemd om op te groeien tot idioten.

b11 bandit

Varkens zijn beter

airforce mum

Volgens mij heet dit topic "boekje pienter". Uit de postings van die Bandiet en de stotterende zmura blijkt wel waarom dit nodig is  ;D

zzzzzmura

Citaat van: b11 bandit op 08/10/2004 | 11:08 uur
(er zijn overigens ook DP's).
Citaat
Ja daar heb ik wel eens van gehoord dubbele penetratie toch ;D ;D

Spreek je toch uit als Dieeepieee ;D ;D ;D
Mensen zijn Idioten,daarom houd ik zo van kinderen maar helaas zijn kinderen gedoemd om op te groeien tot idioten.

b11 bandit

(er zijn overigens ook DP's).
Citaat
Ja daar heb ik wel eens van gehoord dubbele penetratie toch ;D ;D
Varkens zijn beter

airforce mum

Citaat van: civiel op 07/10/2004 | 23:55 uur
Bijzonder knurfterige eenheid?
Nou, als ik daar een boekje voor uit zou willen geven, zou dat gaan over de communicatie tussen personeelszaken en werving op de onderdelen. Hier heerst een Babylonische spraakverwarring waarvan het resultaat vrijwel onmiddelijk terug te vinden is op de officiĆ«le luchtmachtsite. Bijvoorbeeld: iemand informeert bij zijn PC naar een bepaalde functie, en de PC zegt forget it, die functie is niet vacant. Ja, maar het staat wel op de site met het woord vacant in rode letters en uitroepteken erachter. Niks van waar, zegt PC. Op naar Werving: ja hoor, daar kun je op solliciteren. Ik zal een info-pakket sturen. Het resultaat van dit wedstrijdje is als volgt: op de luchtmachtsite is de betreffende functie na enkele dagen verdwenen(snelle reactie!) en het info-pakket is nooit aangekomen. De site van de betreffende MOB vermeldt slechts dat er momenteel geen vacante functies zijn.  Hieperdepiep ... :(

airforce mum

MP-bundels = Ministeriƫle Publicatie Bundels (er zijn overigens ook DP's).

civiel

Bijzonder knurfterige eenheid?

Sharona

Citaat van: Jeffrey op 07/10/2004 | 20:11 uur
sinds wanneer is een p een c  :P

Bedoelen ze niet millitaire politie bundels?

een p en een c ??? ;D

heb je die ook nog dan? een militaire politie bundel? ow wacht, dat zijn natuurlijk de mp mensen tog ?

Jeffrey

sinds wanneer is een p een c  :P

Bedoelen ze niet millitaire politie bundels?

Sharona

mp ?

multiple choice ???

zzzzzmura

Citaat van: luamax op 07/10/2004 | 11:26 uur
zou kunnen, alleen zie ik mezelf nog niet op oefening gaan met een dikke bundel a-4tjes in mijn reboza.



En dan nog een paar MP bundels erbij ;D ;D ;D
Mensen zijn Idioten,daarom houd ik zo van kinderen maar helaas zijn kinderen gedoemd om op te groeien tot idioten.

Sharona

Citaat van: luamax op 07/10/2004 | 11:26 uur
zou kunnen, alleen zie ik mezelf nog niet op oefening gaan met een dikke bundel a-4tjes in mijn reboza.

Haha, jah neej das waar!
Reboza, Rechter borst zak? (ff snel opgezocht :P)

maar je zou hem kunnen uitprinten dan heb je iig al iets , en of je hem mee neemt, tjah neej das idd niet handig..
Tenzij je het heel miniatuur uitprint.. maar dan heb je weer een loep nodig om de lettertjes te kunnen lezen.(hehe)

Maar je kan natuurlijk ook alleen de nuttige onderwerpen over pennen

Sharona

Volgensmij kun je op zich ook best wel alles wat op die site staat uitprinten en vervolgens tot een (zelfgemaakt) boekje bundelen ....

Of staat alles daar ook in het militair handboek ?

zzzzzmura

Ja het handboek militair ;D
Maar het boekie pienter heeft meer waarde daar er allemaal ook nog kleine en onbenullige dingen in genoteerd kunnen worden.

Gat in de markt mischien om zo,n boekje uit te brengen?????
Mensen zijn Idioten,daarom houd ik zo van kinderen maar helaas zijn kinderen gedoemd om op te groeien tot idioten.