Registratienummer

Gestart door wannabee, 08/11/2004 | 13:39 uur

Buitenstaander?

dus dat je persoonlijke gegevens daardoor opgevraagd worden valt reuze mee dus, aangezien er eerder was vermeld dat niet te vermelden

Maar ja je collega,s kunnen dat wel dus

Ros

Als je geen toegang hebt tot defensiesystemen kan je met het registratienummer niets doen. Hoogstens iemand op de juiste dag feliciteren met zijn of haar verjaardag.

Buitenstaander?

Op dienstmakkers.nl wordt trouwens ook je registratienummer zichtbaar gemaakt, dat gebeurd toch niet als je door die nummer achter prive gegevens kan komen?
Het is geen louge site ofzo

Virtual

Citaat van: Jørgen op 10/11/2004 | 23:34 uur
Citaat van: Virtual op 09/11/2004 | 11:58 uur
Misschien handig om je regnummer niet zo openbaar te maken hier...
Via dat nummer kunnen sommige mensen (waaronder ik) namelijk alles te weten komen over je.. en om dat nu zo op het internet te doen is misschien niet handig....

Misschien wel waar maar ik hoop dat de mensen die dat kunnen wel zoveel beroeps ethiek hebben dat ze daar toch zorgvuldig mee omgaan.

Maar alles over je te weten komen??? Ik neem aan dat je bij een P&O onderdeel werkt. Volgens mij kun je alleen maar zien waar iemand heeft gewerkt, bij welke onderdelen hij /zij heeft gezeten en wat hij/zij verdient (heeft) misschien. Veel meer toch niet?

Voor de meeste mensen (een enkeling uitgezonderd) is dat toch niet zoooo erg?

Nee ik werk niet bij een P&O dienst, en misschien is het ook niet erg wat je kan zien dan, maar gegevens zoals; adressen van jezelf, relatie gegevens, opleidings gegevens en dergelijke, willen sommige misschien niet via het internet openbaar maken.

En idd mensen die toegang hebben tot dat soort informatie moeten daar goed mee om kunnen gaan, maar wil jij daar vanuit gaan??

Jørgen

Citaat van: Virtual op 09/11/2004 | 11:58 uur
Misschien handig om je regnummer niet zo openbaar te maken hier...
Via dat nummer kunnen sommige mensen (waaronder ik) namelijk alles te weten komen over je.. en om dat nu zo op het internet te doen is misschien niet handig....

Misschien wel waar maar ik hoop dat de mensen die dat kunnen wel zoveel beroeps ethiek hebben dat ze daar toch zorgvuldig mee omgaan.

Maar alles over je te weten komen??? Ik neem aan dat je bij een P&O onderdeel werkt. Volgens mij kun je alleen maar zien waar iemand heeft gewerkt, bij welke onderdelen hij /zij heeft gezeten en wat hij/zij verdient (heeft) misschien. Veel meer toch niet?

Voor de meeste mensen (een enkeling uitgezonderd) is dat toch niet zoooo erg?

zzzzzmura

#12
Citaat van: Robert op 08/11/2004 | 22:06 uur
btw zzzzzzumra je bent over drie dagen jarig  8)

Klopt 32 jaartjes alweer ;D


En dat ze wat over te weten komen maakt me niet uit ik heb niks te verbergen ze mogen alles van me weten behalve mijn PIN ;D

Maar heb het al gewijzigd ;)
Mensen zijn Idioten,daarom houd ik zo van kinderen maar helaas zijn kinderen gedoemd om op te groeien tot idioten.

Defensieforum

Citaat van: Virtual op 09/11/2004 | 13:27 uur
Citaat van: Nick op 09/11/2004 | 12:56 uur
Citaat van: Virtual op 09/11/2004 | 11:58 uur
Misschien handig om je regnummer niet zo openbaar te maken hier...
Via dat nummer kunnen sommige mensen (waaronder ik) namelijk alles te weten komen over je.. en om dat nu zo op het internet te doen is misschien niet handig....

Heb jij helemaal gelijk in  Virtual. Ik kan ze helaas niet aanpassen, aangezien ik hier geen "bevoegheden" heb. Wellicht kan een ieder zijn eigen post even aanpassen en zijn of haar reg.nr. voor de helft weghalen of zo.

mvgr

Nick

Maak mij even sub-beheerder hier, dan pas ik ze wel aan...  ;D 8)

Tja als dat eens zou kunnen. Alleen de algeheel beheerders kunnen hier moderaten. Sub beheerder zoals ik kunnen dit helaas niet.. :( ;)

Groeten

Nick

Virtual

Citaat van: Nick op 09/11/2004 | 12:56 uur
Citaat van: Virtual op 09/11/2004 | 11:58 uur
Misschien handig om je regnummer niet zo openbaar te maken hier...
Via dat nummer kunnen sommige mensen (waaronder ik) namelijk alles te weten komen over je.. en om dat nu zo op het internet te doen is misschien niet handig....

Heb jij helemaal gelijk in  Virtual. Ik kan ze helaas niet aanpassen, aangezien ik hier geen "bevoegheden" heb. Wellicht kan een ieder zijn eigen post even aanpassen en zijn of haar reg.nr. voor de helft weghalen of zo.

mvgr

Nick

Maak mij even sub-beheerder hier, dan pas ik ze wel aan...  ;D 8)

calimero

Citaat van: Robert op 08/11/2004 | 22:06 uur
btw zzzzzzumra je bent over drie dagen jarig  8)

Phoe hé, al 32  :o Echt oud man!!  ;)
Impossible only takes some minutes longer.

Defensieforum

Citaat van: Virtual op 09/11/2004 | 11:58 uur
Misschien handig om je regnummer niet zo openbaar te maken hier...
Via dat nummer kunnen sommige mensen (waaronder ik) namelijk alles te weten komen over je.. en om dat nu zo op het internet te doen is misschien niet handig....

Heb jij helemaal gelijk in  Virtual. Ik kan ze helaas niet aanpassen, aangezien ik hier geen "bevoegheden" heb. Wellicht kan een ieder zijn eigen post even aanpassen en zijn of haar reg.nr. voor de helft weghalen of zo.

mvgr

Nick

Virtual

Misschien handig om je regnummer niet zo openbaar te maken hier...
Via dat nummer kunnen sommige mensen (waaronder ik) namelijk alles te weten komen over je.. en om dat nu zo op het internet te doen is misschien niet handig....

Robert

btw zzzzzzumra je bent over drie dagen jarig  8)
Pain is temporary, glory lasts forever!

calimero

#5
Citaat van: zzzzzmura op 08/11/2004 | 19:11 uur
Mmmmmh twee keer het zelfde topic maar de laatste 3 cijfers staan voor het nr dat je krijgt omdat je zoals in mijn geval nr 057 bent van de geboortedatum in mijn geval 721113. Dat is mij toen verteld.

Ow, dat had ik ook een keer gehoord...  ::)
Impossible only takes some minutes longer.

Virtual

Nee hoor zzzzzmura, dat is niet waar..
Er zou anders te veel verwarring ontstaan als je dus in jou geval;
721113057 , 721113058 , 721113059 , 721113060 zou hebben. Het zijn willekeurige nummers, waarbij gelijkenis zoveel mogelijk voorkomen geprobeert te worden..

zzzzzmura

#3
Mmmmmh twee keer het zelfde topic maar de laatste 3 cijfers staan voor het nr dat je krijgt omdat je zoals in mijn geval nr 087 bent van de geboortedatum in mijn geval 721113. Dat is mij toen verteld.
Mensen zijn Idioten,daarom houd ik zo van kinderen maar helaas zijn kinderen gedoemd om op te groeien tot idioten.