''Defensie geeft, als het er op aankomt niks om zijn personeel''

Gestart door Jeffrey, 26/11/2004 | 11:04 uur

Virtual

Moet je eens aan hem vragen of hij zelf ooit in dienst gezeten heeft, of dat hij afgekeurt is...

De meeste afgekeurde denken het allemaal zo goed te weten.. ;)

Jeffrey

Dit heeft een leraar van de opleiding V&V ons wij proberen te maken, hij zei o.a wanneer er NL militairen in een gebied lopen dat op een bepaald tijdstip plat gebombardeerd moet/gaat worden dat ze dan gewoon pech hebben en dat ze het gebied gewoon mogen bombaderen, ook als er bekend is dat er nog NL militairen aanwezig zijn, en vervolgens wist hij te menen dat degene die toestemming geeft voor het bombardement daar geen enkel probleem mee heeft, voor die persoon is het dan, ''jammer dan'' , omdat 10% van de Nederlandse militairen mag sneuvelen...

EN hij wist ook te menen dat mensen die last hadden van een PTSSyndroom ook gewoon pech hebben en dat Defensie die gewoon laat barsten, dat moesten we ons goed realiseren...

Ik zat me ondertussen dood te ergeren aan deze man, nou is de vraag of hij gelijk heeft, ik zelf denk van niet, vooral over het eerste denkt hij imo heel simpel  >:(

Die is één van zijn vele imo methodes om ons te dismotiveren om bij Defenise te gaan werken...