Wat is uw favoriete KM-Boot??

Gestart door -Peter-, 01/03/2003 | 18:51 uur

Sjimmy

CitaatEuh mijnenbootjes? Daar heb ik ook nog nooit van gehoord. Je bedoelt zeker mijnenjagers/vegers  

En deze worden in de Marine volksmond Mijnenbootjes genoemd ;-)
Groetjes van een Onderzeedienstman!

Airpower

#8
Citaat van: Sjimmy op 27/04/2003 | 18:39 uurHeb jij al wel eens van een onderzeeschip gehoord? Mooizo ik dus ook niet, de mijnenbootjes en onderzeebootjes zijn dus gewoon BOTEN Reinaert, de rest zijn schepen!
  >:( ;D >:(


_____________________________________
Remember, there are 2 kinds of ships... SUBMARINES and TARGETS!!!!!

Euh mijnenbootjes? Daar heb ik ook nog nooit van gehoord. Je bedoelt zeker mijnenjagers/vegers  :P ;D
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

Sjimmy

Heb jij al wel eens van een onderzeeschip gehoord? Mooizo ik dus ook niet, de mijnenbootjes en onderzeebootjes zijn dus gewoon BOTEN Reinaert, de rest zijn schepen!
 >:( ;D >:(


_____________________________________
Remember, there are 2 kinds of ships... SUBMARINES and TARGETS!!!!!
Groetjes van een Onderzeedienstman!

Sjimmy

Toch ga ik voor de zwarte bootjes hoor!

Leuke site hierover:
http://www.dutchsubmarines.com

Staan trouwens ook de homepages van de onderzeebootjes op gelinkt ;) Echt een aanrader!!!

Groetjes van een Onderzeedienstman!

-Peter-

JA een goalkeeper aan het werk is gewoon fantastisch om mee te maken  ;D Meerdere keren mogen ervaren :D Maar een seasparrow-lancering is ook erg mooi hoor  8)
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Caspar

Ik ga voor de L800, de Rotterdam. Komt waarschijnlijk door mijn 9-daagse tripje naar Albaniƫ op dat geweldige schip.
Zeven Provincien is ook erg mooi hoor ;)

Trouwens, ooit een Goalkeeper horen/zien schieten, tis wel een aanrader hoor ;D ;D


Airpower

#3
Ik weet bijna niets van de Marine, maar die Zeven ProvinciĆ«n klasse ziet er leuk uit  ;D 8)

Ook omdat dit er op zit: Thales Nederland SGE-1 Goalkeeper 30mm  8)


plaatje werkte niet dus ik heb mijn eigen foto maar even ingevoegd. Wout
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

-Peter-

Voor mij is dit natuurlijk onze laatste aanwinst! De LCF's!



[verwijderd door de admin]
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

-Peter-

Aangezien we bij de andere defensie-onderdelen dezelfde topic ook overal hebben staan, stellen we de vraag hier ook maar  ;D
Wat is uw favoriete Boot binnen de KM?
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...