Wat is uw favoriete KM-Boot??

Gestart door -Peter-, 01/03/2003 | 18:51 uur

Mikemans

kijk er nog maar eens goed naar dan, als je even knippert met je ogen zijn ze verdwenen.

^^^^^^^

Mijn favoriete KM schip is de Van Amstel vindt die M Fregaten nog steeds  het mooist :)

wapieper

Van de vloot vind ik de Zeven Provincien klasse het mooist en van het materieel wat het Korps Mariniers gebruikt vind ik de Hägglunds wel mooi


Lex

Citaat van: marc66 op 03/01/2007 | 22:02 uur
Join the navy. It is not a job, it is an adventure 
Adventure: wrong statement.
Correct citation:
Join the Navy. It's a vocation.
  8) :angel:

Mikemans

van ach en wee de marine wordt verkocht direct door naar joepi kom bij de marine. borderline

marc66

ALLE schepen van de Koninklijke marine zijn mooi  ;)

Eigenlijk is gewoon de Koninklijke marine heel mooi  ;)

Join the navy. It is not a job, it is an adventure  ;)

KapiteinRob

Citaat van: sgt Rob op 15/08/2006 | 07:48 uur
Citaat van: cabez op 14/08/2006 | 23:59 uur
wel op de R-dam,vind ik wel lekker,eten,snurken,weer eten ;D ;D

Refererend aan bovenstaand citaat mag ik concluderen dat de actie op het schip ver te zoeken is.

Voor de meevarende troepen wel ja..... ;)

Mikemans

Nu het onderwerp toch weer open is:

Hr.Ms. Zuiderkruis. Nooit een betere tijd gehad dan daar en de reden dat ik nog steeds dien bij Harer Majesteits marine.

sgt Rob

Citaat van: cabez op 14/08/2006 | 23:59 uur
wel op de R-dam,vind ik wel lekker,eten,snurken,weer eten ;D ;D

Refererend aan bovenstaand citaat mag ik concluderen dat de actie op het schip ver te zoeken is.


Citaat van: Kapitein Rob op 15/08/2006 | 06:18 uur


Hoeoz lafjes? Daarmee doe je het schilderachtige leven aan boord veel te kort....
;D ;D

Gosh, wat zijn we vandaag dubbelzinnig ;)

Cabez, ik stond een beetje perplex cq verbaasd van de techniek en het formaat van het schip, dat er net zo makkelijk 4 landingsboten, 5 heli's en een handvol leopards aan boord kunnen, dan is er nog ruimte zat voor andere vtgn. Tel daarbij de autonomie, mbt keuken en medische staf en je kan bijn verbazing begrijpen.

KapiteinRob

Citaat van: sgt Rob op 15/08/2006 | 00:28 uur
Maar zonder gekheid, toen ik de Rotterdam voor het eerst zag viel mijn muil effe open van verbazing. Wat daar allemaal op en in kan gebeuren :P

En dan te bedenken dat-ie nog veel groter is dan, pak 'm beet, Hr.Ms. Tjerk Hiddes.......

Citaat van: sgt Rob op 15/08/2006 | 00:28 uur
Maar waarom zou dat leven op de RD zo lafjes moeten zijn? Hebben jullie geen verf bij je?

Hoeoz lafjes? Daarmee doe je het schilderachtige leven aan boord veel te kort....

cabez

Citaat van: sgt Rob op 15/08/2006 | 00:28 uur
Mijn Favoriete Boots are made for Walking! ;)


Maar zonder gekheid, toen ik de Rotterdam voor het eerst zag viel mijn muil effe open van verbazing. Wat daar allemaal op en in kan gebeuren :P

Maar waarom zou dat leven op de RD zo lafjes moeten zijn? Hebben jullie geen verf bij je?

Was het motto niet: "Alles wat beweegt moet je groeten, alles wat stilstaat moet je verven"?
Het zal wel aan mij liggen maar ik snap het niet helemaal sgt rob,dus verklaar je nader please.

sgt Rob

Mijn Favoriete Boots are made for Walking! ;)


Maar zonder gekheid, toen ik de Rotterdam voor het eerst zag viel mijn muil effe open van verbazing. Wat daar allemaal op en in kan gebeuren :P

Maar waarom zou dat leven op de RD zo lafjes moeten zijn? Hebben jullie geen verf bij je?

Was het motto niet: "Alles wat beweegt moet je groeten, alles wat stilstaat moet je verven"?

cabez

Citaat van: Kapitein Rob op 14/08/2006 | 23:52 uur
Citaat van: cabez op 14/08/2006 | 23:35 uur
De mooiste marine boot?

Op de zeebodem zodat je erop kan gaan duiken. ;D ;D

Als je dan toch zo graag wilt kotsen; ik dacht dat jij nooit dieper was gekomen dan de bodem van de Pelikaan, het favoriete MARNS-bootje.....
Heb ik gelukkig nooit op hoeven varen,wel op de R-dam,vind ik wel lekker,eten,snurken,weer eten ;D ;D

KapiteinRob

Citaat van: cabez op 14/08/2006 | 23:35 uur
De mooiste marine boot?

Op de zeebodem zodat je erop kan gaan duiken. ;D ;D

Als je dan toch zo graag wilt kotsen; ik dacht dat jij nooit dieper was gekomen dan de bodem van de Pelikaan, het favoriete MARNS-bootje.....

cabez

De mooiste marine boot?

Op de zeebodem zodat je erop kan gaan duiken. ;D ;D