Zwemmen AMO

Gestart door Jeffrey, 11/01/2005 | 16:58 uur

B21

je moet wel zwemmen in de AMO of op de KMS, maar er zijn geen testen aan verbonden. De enige testen die je heb zijn MLV blauw en met ZMV een hindernisbaan in het zwembad.

zzzzzmura

Citaat van: luamax op 15/01/2005 | 14:18 uur
Citaat van: zzzzzmura op 11/01/2005 | 19:24 uur
Ja! weet alleen niet meer welke afstand maar echt lastig was het niet in ieder geval.

sinds wanneer dan?
ben zelf van lichting 99-11 en toen deden we daar niet aan..... heb er ook nog niemand over gehoord..

Jeetje dan noem je ook een lichting luamax ;) ;D kunnen de Nintendo bbt-ers van tegenwoordig al geen zwemles meer aan.
Maar ff alle gekheid op een stokje wij kregen in de Amo wel degelijk zwemmen met een test waar je geloof ik 350 m binnen 20 min. moest halen geen zware klus dus.
zowel als mijn dienstplicht in 91 als in mijn beroepsperiode in 1995 heb ik dit moeten doen.
Mensen zijn Idioten,daarom houd ik zo van kinderen maar helaas zijn kinderen gedoemd om op te groeien tot idioten.

ruiz

Citaat van: b11 bandit op 16/01/2005 | 12:50 uur
Ik heb in mij amo nooit mijn mlv moeten halen of afleggen. En met zwemmen is t mlv blauw maar t kan ook zonder het zwemmen

Frikadel!!!!!!!!!!!!!! 8)

b11 bandit

Ik heb in mij amo nooit mijn mlv moeten halen of afleggen. En met zwemmen is t mlv blauw maar t kan ook zonder het zwemmen
Varkens zijn beter

ruiz

Ja je moet zwemmen. Bij de AMOL (luchtmobiel in ieder geval). Voor je MLV speldje moet je iets van 200 binnen 4 en een halve minuut zwemmen, easy!!!!
Aangezien ook bij de AMO het MLV wordt gehaald, moet je dus ook zwemmen.

Je mag zelf bepalen op wat voor manier je je door het water verplaatst, zolang je gedurende 200meter maar geen contact hebt met andere mensen objecten of voertuigen!

Jeffrey

Nou...leuk, heb al 5 jaar niet meer gezwommen... :-\

b11 bandit

Zwemmen op de kms valt onder de reguliere sport, dat krijg je ook als je bij je onderdeel zit.  En t maakt een wateroversteek een stuk makkelijker.
Varkens zijn beter

Jeffrey

Mij is wel verteld dat je in de opleiding p de KMS wel moet zwemmen, maar niet in de AMO bij de Landmacht  ::)

Ros

#3
Citaat van: zzzzzmura op 11/01/2005 | 19:24 uur
Ja! weet alleen niet meer welke afstand maar echt lastig was het niet in ieder geval.

Hoek van Holland ---> Harwich en........... weer terug !.

AIRFORCE RULES

Wij lopen niet als je kunt rijden en we zwemmen niet als je kunt vliegen.

zzzzzmura

Ja! weet alleen niet meer welke afstand maar echt lastig was het niet in ieder geval.
Mensen zijn Idioten,daarom houd ik zo van kinderen maar helaas zijn kinderen gedoemd om op te groeien tot idioten.

Jeffrey

#1
Moet je in de AMO ook zwemtesten afleggen?

Alvast bedankt.  :)