Luchtmb...

Gestart door Tommy, 20/01/2005 | 08:26 uur

Tommy

Dit jaar doe ik ook examen :/ dan heb ik vmbo bbl gedaan. Dan krijg ik als het goed is een diploma voor bouwkunde :P als ik het haal...  ook wel timmerman.

En bij de landmacht heb je recht om 6 uur perweek teleren aan een vak of iets.

Dus, en ik wou al heel me leven al bij de landmacht en was ook vanplan omdat zeker ook te doen.

Cheers
Het leven is hard, koop daarom een helm!

Jeffrey

#10
Defensie verzorgd (eventueel) ook opleidingen.

Ros

Citaat van: Tommy op 22/01/2005 | 13:29 uur
Ik ga nu ook meer trainen.. 6 weken ofzo dan me zelf laten testen en hopen dat ik er door kom zo niet moet ik iets anders vinden. want moet voor 1 april een andere school zoeken als ik door ga leren :P

Als je me begrijpt

Als je de mogelijkheid heb om verder te leren zou ik dat eerst doen en later alsnog bij Defensie te gaan werken. Als je nu bij Lmb. gaat werken kom je er straks uit zonder burger opleiding en dan .......?.

Hoe beter je schoolopleiding des te meer mogelijkheden er bij Defensie voor je zijn !.

Tommy

Ik ga nu ook meer trainen.. 6 weken ofzo dan me zelf laten testen en hopen dat ik er door kom zo niet moet ik iets anders vinden. want moet voor 1 april een andere school zoeken als ik door ga leren :P

Als je me begrijpt
Het leven is hard, koop daarom een helm!

Jeffrey

Ze vragen niet om je rond te vreten zodat je een zogenaamde ''anti-koud laag'' om je heen te bouwen, we zijn mensen, geen dieren  ;)

Beste is gewoon om veel gezond te eten, dus niet allemaal vette dingen gaan eten om zo meer massa te kweken want daar heb je dus helemaal niks aan, ga fitnessen om meer massa te kweken (spieren wegen meer dan vet) en ga hardlopen om meer conditie op te doen.

calimero

Citaat van: Tommy op 20/01/2005 | 17:37 uur
Ah, bedankt voor de info.. en die paar kilo zal ik er dan maar bij trainen :p

Groetjes Tommy

Trainen? spieren en conditie moet je trainen, gewicht kan er beter bij eten... veel vlees enzo, geen vette hap.

als je wat mee vlees aan je lichaam hebt, hou je t ook wat langer vol met weinig of geen eten. je bent ook minder gevoelig voor extreme kou, en het zal nie zo snel voor komen dat je rugzak er met jou van door gaat.
Impossible only takes some minutes longer.

Tommy

Ah, bedankt voor de info.. en die paar kilo zal ik er dan maar bij trainen :p

Groetjes Tommy
Het leven is hard, koop daarom een helm!

DRDRAGO

I'm the good, the bad and you're just ugly

Jojo

Beste Tommy,

Probeer het eens met de zoekfunctie op de site!!

En ja, je moet min. 65 kg wegen, dit zodat men er vanuit gaat dat je wat reserves hebt en je bepakking van zo'n 35 kg met je mee kan zeulen :o

M.v.g. Jojanneke 8)
"The man who makes no mistakes does not usually make anything"

Ros

Er zal een grens zijn voor  gewicht en lengte. Bij de een zal 61 kg te gering zijn in combinatie met bouw en lengte en bij de ander niet. Ik zou gewoon proberen om die paar kilo erbij te eten  :)

Tommy

Hey, ik ben hier nieuw hier maarja :P

Ik had een vraagje he, ik heb me aangemeld voor lmb, maar ik las dat je 65kilo of meer moet wegen. Alleen ik zelf weeg 61kilo ofzo. Zouden ze daar erg streng naar kijken. En waarom moet je minimaal 65 kilo wegen? Om de dunne dennetjes er tussen uit te houden?

Groetjes Tommy
Het leven is hard, koop daarom een helm!