'Egypte, Syrië en S-A hebben nucleaire programma's'

Gestart door Dennis123, 24/01/2005 | 23:02 uur

DRDRAGO

was al lang bekend, het staat ookwat over in het boek militaire strijdkrachten van richard bennett  (isbn:90 5764224 7)

I'm the good, the bad and you're just ugly

Dennis123

bron: www.fok.nl

Meir Dagan, het hoofd van de inlichtingendienst van Israël de Mossad, heeft maandag laten weten dat er concrete aanwijzingen zijn dat enkele landen in het Midden-Oosten bezig zijn met een nucleair programma. Hiermee doelt hij niet alleen op Iran maar ook op Syrië, Egypte en Saudi-Arabië.

Dagan waarschuwde tevens voor Iran waar het atoomprogramma steeds meer vorm krijgt. Bij de bouw wordt Iran geholpen door Russische ingenieurs. Volgens Dagan worden de inspecteurs van het IAEA op hun zoektocht naar een nucleair programma misleid door de Iraniërs.

Volgens vice-premier Shimon Peres is Iran het grootste probleem van de regio. "Het is het centrum van het terrorisme in het Midden-Oosten. Het geeft haar nucleaire programma een religieus kleurtje."






hmm zou willen zeggen dat het een verassing is, maar eelijk gezegd wist ik dat al beetje langer en/of zag ik het aankomen, maarja als het nu al op fok komt te staan. Moeten zelfs de meest naieve nederlanders een paar signalen opgemerkt hebben ::) Misschien dat ze nu is snapen dat de wereld nog niet veilig is, en bezuinigen op defensie helemaal verkeerd is? :)

Hmm dat zal wel te positief van mij gedacht zijn dan, ben ik bang :-\