Keuring Officier LVB en Officier GL

Gestart door Stijn, 14/02/2005 | 17:23 uur

Ferry

#55
Ik heb MTS (MBO 4) gedaan en heb mogelijk mijn Propedeuse (HBO 1)over 2 maanden, is dan ook mogelijk om te kiezen? omdat bij de voorlichting was dat niet bekent of je nu kort of lang model kon doen? :-\

Aangezien MBO4 toch ietsjes hoger ligt dan HAVO en aangezien ik mijn P bijna heb of een paar studiepunten.

Maar je heb gelijk, dat kort ook mooi is en dat je dan sneller in je functie bent.

gr, Ferry

Stijn

als je havo hebt gedaan mag je alleen kort...met vwo mag je kiezen tussen lang en kort!...ik wilde t liefste lang...maar dat zat r voor mij als havist niet in :( maar kort is ook mooi ;) en je bent eerder in functie!
grtz Stijn
...knowing the pathis different from walking the path...

Ferry

Mag je kiezen voor lang model KMA of heeft dat te maken met je vooropleiding?

Stijn

zooo dat is snel ;D heb net even wat mensen gebelt...de AAC is er alleen voor mensen die het lange model KMA willen doen...de oude BOT-ers...Mensen die het korte model doen hoeven daar niet voor te verschijnen :) dus t is nu echt alleen nog op de uitslagen van het ziekenhuis wachten!! en hopen dat dat gunstig is! dan zou ik in augustus kunnen beginnen :D suc6 iedereen met de keuringen!!!
grtz stijn
...knowing the pathis different from walking the path...

Stijn

tja ik blijf het vreemd vinden...ik ben nu in principe klaar met mijn keuringen...en ik heb nog niks van de AAC gehoord ??? k zal eens ff wat mensen af gaan bellen...is wel handig denk ik...

grtz stijn
...knowing the pathis different from walking the path...

Ferry

Okay, dankje.... nog ff wachten. En dan komt eindelijk de wens na 7 jaar uit ;D ohja nog gefeliciteerd allen die door de selectie zijn gekomen en binnenkort hun opleiding mogen beginnen ;)

raiden

2 weekjes of iets langer voordat je de brief krijgt. En dan kan t 2 dagen tot drie weken duren voordat je de keuring hebt.

groetjes kelly

Ferry

#48
Hey,

Ik heb sinds vorige week gesolliciteerd voor officier gevechtsleider, duurt het lang voordat je voor je eerste onderzoek mag komen (po)? ::)


raiden

hey stijn,

het aac is een gesprek waar ze in kijken of je wordt toegelaten op het kma. Je moeten weten van de politiek, van de taken van de krijgsmacht, van je functie, leiderschap e.d. Ik vind het alleen raar dat ik zo snel daar al bericht van heb gekregen. Ik heb vandaag ook aan iemand gevraagd die gelijk met mij de keuringen heeft en die heeft niks gekregen. Normaal zou je zoiets toch op het einde moeten krijgen? Pap denkt dat het komt omdat ze graag vrouwen hebben, en het aantal vrouwelijke aanmeldingen maybe gering is!

groetjes kelly

Stijn

AAC? :o daar heb ik nog niks van of over gehoord...kan iemand daar wat meer over zeggen...en over sporttest...je krijgt een boekje met de uitleg over de verschillende opdrachten...kort samengevat:

sprinttest, op een race fiets 30 seconde sprinten met opbouwende weerstand

krachttesten:
Armen
Benen
Buik
Rug
en Sprongkracht (wordt gemeten met een contact mat)

Uithoudings vermogen:
Maximaal test, op een loopband...de snelheid word langzaam stap voor stap opgevoerd en dan maar zo lang mogelijk vol proberen te houden

suc6
grtz stijn
...knowing the pathis different from walking the path...

raiden

oh heb je je aac al gehad. Ik ben uitgenodigd voor 20 mei. Dat terwijl ik pas een keuring heb gehaald! Maar goed, maybe als je het gehad hebt heb je wat tips. Wat hield de sporttest eigenlijk in, fietsen, kracht enz? Oh ja welk cluster? Wat een vragen toch weer, sorry!

groetjes kelly (again) ;)

raiden

goed man :D! gefeliciteerd. Ik hoop voor je dat je zo snel mogelijk mag beginnen! Misschien en hopelijk zien we elkaar nog in Breda!

groetjes kelly

Stijn

zooo al mijn keuringen zitten er op nu! afeglopen dinsdag sporttest gehad! was dik in orde :) dus nu alleen nog wachten op de resultaten uit het ziekenhuis van mijn ogen en EEG! ik hoop dat t niet te lang meer duurt! k hoop echt dat ik in augustus kan beginnen...weet iemand hier hoe de procedure verder gaat? na de keuringen? bijvoorbeeld van wie en wanneer je hoort of je aangenomen bent en hoe het dan verder in zijn werk gaat!?
alvast bedankt! grtz stijn
...knowing the pathis different from walking the path...

raiden

ik zal jullie laten weten wat het geworden is bij mij! Nog maar een paar daagjes en dan............................

groetjes kelly

LASander

Gewoon relaxed blijven...

Verder kan je er weinig aan voorbereiden.