Kamp heeft twijfels over Iraaks wapentuig

Gestart door Ros, 05/03/2005 | 10:58 uur

Ros

Citaat van: erik83 op 05/03/2005 | 14:30 uur
FRANKRIJK krijgt een hekel aan ons, duitsland krijgt een hekel aan ons, nederland begint te twijfelen en de UK drijft ook steeds dieper de shit dankzij de oorlog in Irak
dus dat zal ook niet lang meer duren voordat zij gaan twijfelen!!

dan heb je nog de complottheoristen die alles wantrouwen en vervolgens iedereen tegen iedereen aan het opzetten zijn

dit lijkt de fokin koude oorlog wel met de intense spanning die er heerst!!

Don't say we did'nt warn you ! (UN). Laat ook de Amerikaanse bevolking maar eens wakker worden en voor zich zelf gaan denken, voor dat ze weer gaan juichen als Bush weer eens prevelt " We will prevail".  Eind jaren dertig zijn de mensen in een land in Europa ook zo dom achter iemand aangelopen, geprobeerd om de wereld te veroveren en vervolgens klappen gekregen waar ze nu nog niet helemaal van zijn hersteld. Ik zie wel enige gelijkenis.

erik83

sorry bent gewoon een beetje trots op  8) maar dat vlaggetje overweeg ik wel  ;)

KapiteinRob

Citaat van: Cobra4 op 05/03/2005 | 14:36 uur
En met "ons" bedoeld Erik de VS.

Erik, hou aub rekening met het feit dat haast niemand weet dat jij nu in de USS woont.

Citaat van: Lenoir op 05/03/2005 | 14:17 uur
Erik83, misschien moet je eens een Amerikaans vlaggetje bij je profiel zetten. Het kan verwarrend zijn als lezers niet weten dat je Amerikaan bent (geworden)......

Cobra4

En met "ons" bedoeld Erik de VS.

Erik, hou aub rekening met het feit dat haast niemand weet dat jij nu in de USS woont.
Peloton 3 602 Sqn

erik83

FRANKRIJK krijgt een hekel aan ons, duitsland krijgt een hekel aan ons, nederland begint te twijfelen en de UK drijft ook steeds dieper de shit dankzij de oorlog in Irak
dus dat zal ook niet lang meer duren voordat zij gaan twijfelen!!

dan heb je nog de complottheoristen die alles wantrouwen en vervolgens iedereen tegen iedereen aan het opzetten zijn

dit lijkt de fokin koude oorlog wel met de intense spanning die er heerst!!

KapiteinRob

Dwalen we nu niet af? Iran is toch een ander topic?

Cobra4

Citaat van: DRDRAGO op 05/03/2005 | 14:23 uur
ik denk dat het verstandig is voor de navo om zich te verenigen en een lijn te trekken. laten zien dat we ons niet laten chanteren. en dat we (als praten niet praten niet werkt) gezamelijk de strijd aan binden.  dit vergt concessies van zowel Europa als de VS..

Dat vraagt zeker concessies nu Europa en de VS langzamerhand niet meer samen door één deur passen.
Peloton 3 602 Sqn

DRDRAGO

ik denk dat het verstandig is voor de navo om zich te verenigen en een lijn te trekken. laten zien dat we ons niet laten chanteren. en dat we (als praten niet praten niet werkt) gezamelijk de strijd aan binden.  dit vergt concessies van zowel Europa als de VS..
I'm the good, the bad and you're just ugly

KapiteinRob

Citaat van: erik83 op 05/03/2005 | 14:11 uur
ik zie het al wij verliezen steeds meer steun !!

Erik83, misschien moet je eens een Amerikaans vlaggetje bij je profiel zetten. Het kan verwarrend zijn als lezers niet weten dat je Amerikaan bent (geworden)......

Ik zou met je USS Maryland maar alvast richting PG gaan!

Cobra4

Citaat van: erik83 op 05/03/2005 | 14:11 uur
ik zie het al wij verliezen steeds meer steun !!

Raar hè, met al die oorlogzuchtige taal van de VS. Of moet ik zeggen; van Bush.

Echt diplomatiek is ie niet.
Peloton 3 602 Sqn

Cobra4

Dit is inderdaad niet zijn manier van werken.
misschien iets te veel op??  ;)

Hij zal het vanaf maandag wel weer druk krijgen in Den Haag.
Peloton 3 602 Sqn

erik83

ik zie het al wij verliezen steeds meer steun !!

KapiteinRob

Al ben ik het niet altijd eens met Kamp z'n beslissingen, hij is in mijn ogen in ieder geval rechtlijnig en consequent. Dus dit is een domme uitglijder! Hij zal ongetwijfeld nog wel reageren. Ben benieuwd.......

Cobra4

Waarom hij er nu mee is gekomen??
Er was binnen de politiek toch geen gezeur meer over?
Peloton 3 602 Sqn

KapiteinRob

#8
Daar hebben ze wel een punt: je moet als regering van tevoren je informatie goed voor elkaar hebben en er niet achteraf over gaan twijfelen. Als de informatie fout was, dan kun je er gewoon voor uitkomen dat je je verkeerd hebt voor laten lichten. Maar om nu met de analyse te komen dat "de informatie misschien niet juist was" is een zwaktebod.