Wie komt hoelaat en waar op voor de Landmacht.

Gestart door Defensieforum, 26/03/2005 | 20:19 uur

KapiteinRob

Citaat van: Flum91 op 27/10/2009 | 18:24 uur
topic gaat toch over de opkomst bij je AMO en toch niet over je opkomst van je keuring :annoyed:

Correct; daarom een aantal postings verwijderd.

Rob
Forumbeheerder

Flum91

topic gaat toch over de opkomst bij je AMO en toch niet over je opkomst van je keuring :annoyed:
Bam! Totale gekte!

45 Painf RIOG

annet


Wally21

Citaat van: TakooN op 26/10/2009 | 08:33 uur
Ik ook 5 nov keuring, bij psych. Maar dan voor Oof. KLu.

Moet je daarvoor ook naar Amsterdam?

Ik ga trouwens voor oof infanterie.
ik heb op 5 nov. de Psych. en vaststelling fysieke belastbaarheid.

TakooN

Ik ook 5 nov keuring, bij psych. Maar dan voor Oof. KLu.

Wally21

Telt op komen voor de keuring ook mee??

Ik moet 5 nov. op keuring komen.  :big-smile:

Steen


Sld-Tcws

Citaat van: joe 010 op 18/10/2009 | 20:17 uur
Citaat van: Fujikawa op 18/10/2009 | 19:25 uur
die zulu tijd heb ik er zelf ingestrooid zitstuk, mensen nemen me wel serieus hier zeg  ;D


idd volgende week zondag klok 1 uurtje terug, voor diegene die dan telaat komen.. :dead:


Als de klok een uur terug gaat, dan kom je toch juist een uur te vroeg of zie ik dat verkeerd?

Voor degenen die de klok dus niet terug zetten, komen dus juist wel telaat, omdat defensie de wintertijd wel handhaaft :P
42BLJ

joe 010

Citaat van: Fujikawa op 18/10/2009 | 19:25 uur
die zulu tijd heb ik er zelf ingestrooid zitstuk, mensen nemen me wel serieus hier zeg  ;D


idd volgende week zondag klok 1 uurtje terug, voor diegene die dan telaat komen.. :dead:


Als de klok een uur terug gaat, dan kom je toch juist een uur te vroeg of zie ik dat verkeerd?

Fujikawa

die zulu tijd heb ik er zelf ingestrooid zitstuk, mensen nemen me wel serieus hier zeg  ;D


idd volgende week zondag klok 1 uurtje terug, voor diegene die dan telaat komen.. :dead:

ZitStuk

heel apart dat ze voor de amo begint al strooien met zulu tijd. Je weet dat dat wintertijd -1 uur is? anders kom je mooi een uur te laat
De ogen van een vrouw horen te zijn als de voeten van een infanterist, Groot, Zwart en Vochtig

Fujikawa

ow nee bedoelde er niets mee, vind het zelfs nog heel royaal, 9 uur  :lol:

Piranha

Vóór 9.00 zulu is toch niet zó vroeg ... of bedoel je iets anders?
Piranha, een vriendelijk visje met echte tandjes

Fujikawa

jeps.. ik verwachte de grote enveloppe vandaag op de brievenbus ''gefrot'' te krijgen, en wat bleek?  ;)
26e oirschot, vóór 09.00 zulu tijd aanwezig zijn, 3 dagen aan kleding mee ook wat sportwitjes, voordat we vertrekken naar kpu.
ciao


Dr_pepper

idd een uiterlijk een week van tevoren, staat ook in de brief