Wie komt hoelaat en waar op voor de Marechaussee

Gestart door Defensieforum, 26/03/2005 | 20:20 uur

Roy B

Dat hoeft niet altijd zo te zijn volgens mij. Tenminste, in mijn geval was het anders.

Defensie had bij mij vertraging bij mijn veiligheidsonderzoek. Dat was de reden dat 't bij mij zo lang duurde.
...

Vincent Gl

Citaat van: MichaelCabo op 05/06/2009 | 21:48 uur
Citaat van: Vincent Gl op 05/06/2009 | 21:41 uur
zo raar is het niet hoor! Ik ben in juli vorig jaar gekeurd en ben in mei begonnen! heeft te maken met vertragingen bij defensie!
zoals bij meerdere bekend is gaat het allemaal niet zo snel bij defensie! wen er maar aan.....

Ik ben later pas goed gekeurd voor me eerste keuring, en eerder dan jou begonnen, dus daarom vind ik het raar.

Ik vraag me af waarom ik bijv. eerder mocht beginnen dan jou, terwijl ik later ben goedgekeurd :P
Het zou kunnen komen omdat er wel eens uitvallers zijn en dan proberen ze die plekken op te vullen met anderen!
Dan nemen ze de mensen die het eerst in de mappen voorkomen!
dus wie weet komt het daardoor

MichaelCabo

Citaat van: Vincent Gl op 05/06/2009 | 21:41 uur
zo raar is het niet hoor! Ik ben in juli vorig jaar gekeurd en ben in mei begonnen! heeft te maken met vertragingen bij defensie!
zoals bij meerdere bekend is gaat het allemaal niet zo snel bij defensie! wen er maar aan.....

Ik ben later pas goed gekeurd voor me eerste keuring, en eerder dan jou begonnen, dus daarom vind ik het raar.

Ik vraag me af waarom ik bijv. eerder mocht beginnen dan jou, terwijl ik later ben goedgekeurd :P

Vincent Gl

zo raar is het niet hoor! Ik ben in juli vorig jaar gekeurd en ben in mei begonnen! heeft te maken met vertragingen bij defensie!
zoals bij meerdere bekend is gaat het allemaal niet zo snel bij defensie! wen er maar aan.....

MichaelCabo

Raar dat jullie toen al waren goedgekeurd, en zo lang moeten wachten  :o

Roy B

Oké.

De aanstelling heb ik zelf nog niet gehad. Ik ben in half augustus al goedgekeurd. Zal dan binnenkort wel komen. ;)
...

WMR Roy

Vandaag de officiële aanstelling gehad voor de WMR opleiding van 3 augustus as. Gelukkig begint het balletje nu een beetje te rollen, eind september '08 al goedgekeurd...

Rol

#208
ik moet ook 28 september op komen dagen voor wachtmeester opleiding

Gr. Alex
keuringsdatum: 19 Januari 2009 (Gehaald)
Korps Gesprek:  18 Mei 2009 (Aangenomen)
Opkomst: 28 September 2009

emmel

Ik moet 28 September beginnen voor de opleiding wachtmeester!:D
Zijn er nog meer op het forum die dan moeten beginnen?

Roy B

Citaat van: Jun0W op 14/04/2009 | 00:38 uur
:D jeep bij mij het zelfde verhaal , eerst ergens in augustus en toen werd het verplaats naar 18 mei
ik moet beginnen in eefde/apeldoorn als marechaussee wachtmeester  8)

ik heb alleen nog geen brief of schema ontvangen van waar en hoelaat precies verzamelen maar ik denk dat ik die binnenkort binnenkrijg.

Ohw? Bij mij juist andersom. Ik zou 18 mei beginnen, en moet nou 3 augustus beginnen.
...

Vincent Gl

je krijgt ongeveer 3 weken voor je opkomstdatum een brief over waar je kleding moet halen, waar je op moet komen enz enz!!!


Jun0W

 :D jeep bij mij het zelfde verhaal , eerst ergens in augustus en toen werd het verplaats naar 18 mei
ik moet beginnen in eefde/apeldoorn als marechaussee wachtmeester  8)

ik heb alleen nog geen brief of schema ontvangen van waar en hoelaat precies verzamelen maar ik denk dat ik die binnenkort binnenkrijg.

Vincent Gl

#203
Ik begin ook 18 Mei voor de zelfde opleiding!
Ik zou ook in november beginnen maar dat werd ook ineens Mei!

Woodburne

Hey,

Ik begin 18 mei met mijn opleiding voor KMar Beveiliger.
Moest eerst in november beginnen maar dat werd verplaatst naar 18 mei...
Nog paar maar paar maandjes.
Zijn er nog meer mensen die beginnen op 18 mei? En voor dezelfde functie natuurlijk  ;)

Woodburne

KapiteinRob

En daar is-ie dan....... het verzoek om ontopic te blijven.  ;)

Rob
Onbezoldigd forumbeheerder