Wie komt hoelaat en waar op voor de Marechaussee

Gestart door Defensieforum, 26/03/2005 | 20:20 uur

Sierra Echo Romeo

#50
Hallo allemaal,

Ik heb op mijn verjaardag te horen gekregen dat er een opleiding tot wachtmeester voor mij is gereserveerd op 19 November 2007. Mooi verjaardagscadeautje dus 8) , nu nog even wachten op de officiƫle reservering! Zijn er meerdere mensen die op deze datum op moeten komen?
gegroet :police:

X-Sollic

Mmmh jammer......

Maar toch ook fijn. Ik heb een reservering op zak voor een opleidingsplaats die in December '07 gaat beginnen. Zie topic 'selectieprocedure' voor de reden waar dit van afhangt!

Dus: Zijn er al mensen voor December 2007??

Wellicht de blonde meid die na mij een gesprek had in Amsterdam? Jij/zij ging ook voor wachtmeester en had vandaag een gesprek na mij. Was om een uur of 14:00....

In ieder geval ben ik blij met mijn voorlopige reservering!

I'll keep in touch!

Defensieforum

Nou gefeliciteerd!!! Je gaat de opleiding in voor wmr begrijp ik uit je reactie. Heel veel sterkte en succes!

Tot op de werkvloer!

Groeten

mistah_mitch

hallo allemaal (misschien mede-collega's),

Ik hoop dat er nog iemand op dit forum kijkt, om te zien of er meerdere mensen opmoeten komen voor de Koninklijke Marechaussee!
Ik ben door de selectie heengekomen en heb telefonisch te horen gekregen dat ik, 17 september 2007 , moet beginnen in Apeldoorn! zijn er nog meer mensen die deze datum op moeten komen?

met vriendelijke groet,

mitchie

Defensieforum

Heel veel plezier en suc6 iedereen en wellicht tot snel op de werkvloer.  :police:

voorheen Klu

#45
hallo mensen!
voor alle mensen die 19 feb '07 begonnen zijn met de wachtmeester opleiding in apeldoorn.... 21mei kom ik jullie versterken! :)

maike

15 augustus ben ik erbij op de KMA in Breda. Ben vrijdag goedgekeurd voor de officiersopleiding kmar  ::)

evisuonline

Ik ben Melviin, 21 jaar,  :)
Kom uit Limburg en mag 17 september opkomen voor de Wachtmeester opleiding te Apeldoorn  :police:

Nog meer genodigden voor deze aanvangsdatum?  :angel:

Gegroet!  :laugh:
"Vriendelijk als het kan, hard als het moet!"

Brulaap

Citaat van: The Men op 17/03/2007 | 23:31 uur
Citaat van: Brulaap op 12/03/2007 | 12:56 uur
Ik begin op 23 april in Apeldoorn. Heb er erg veel zin in! Nog meer mensen die deze dag opkomen?


Heey Brulaap ik moet ook beginnen 23 April ook voor wachtmeester? :)

klopt!!

The Men

Citaat van: Brulaap op 12/03/2007 | 12:56 uur
Ik begin op 23 april in Apeldoorn. Heb er erg veel zin in! Nog meer mensen die deze dag opkomen?


Heey Brulaap ik moet ook beginnen 23 April ook voor wachtmeester? :)

Brulaap

Ik begin op 23 april in Apeldoorn. Heb er erg veel zin in! Nog meer mensen die deze dag opkomen?

Laurens

gefeliciteerd nieuwe collega's, denk eraan je moet het beleven en niet ondergaan ;D

Nog een 1.5 maandje tot de baret 8)

Defensieforum

Hoi Tineke,

Gefeliciteerd! Welkom bij de KMar! Hoop dat je het naar je zin zal krijgen... maar dat zal wel ;).

Groeten

Nick

WmrTvS

Hoi
Ik ben goedgekeurd voor de wachtmeester functie. Zijn er nog meer die 19 februari aan hun AMO beginnen?

Groetjes Tineke

Defensieforum

Citaat van: stefanie.k88 op 08/11/2006 | 15:54 uur
Hoe bevalt het u bij de marechaussee? Ik hoor zoveel negative berichten dat hun contract niet verlengd wordt vind ik wel jammer, want ze weten dat er na 5 jaar kans is dat je ergens anders verder moet. Is u contract wel verlengd?

Pm me maar even, dan bespreken we het via die weg.

Groeten