Wie komt hoelaat en waar op voor de Marechaussee

Gestart door Defensieforum, 26/03/2005 | 20:20 uur

stefanie.k88

Hoe bevalt het u bij de marechaussee? Ik hoor zoveel negative berichten dat hun contract niet verlengd wordt vind ik wel jammer, want ze weten dat er na 5 jaar kans is dat je ergens anders verder moet. Is u contract wel verlengd?

Defensieforum

Citaat van: stefanie.k88 op 08/11/2006 | 14:03 uur
Heey
Ik heb me keuring achter de rug en al het papier werk ingevuld ;D, nu nog wachten tot de grote dag ;), 1 december moet ik om 9.00 uur in utrecht zijn voor me kleding en op 4 december moet ik opkomen om 9.30 word ik verwacht op de kazerne in apeldoorn.
Wie komt er nog meer die dag op??
Groetjes Stefanie 8)

Pff 4 december, op die datum ben ik 6 jaar geleden ook begonnen! Veel sterkte met de opleiding en wie weet treffen we elkaar eens op de werkvloer als je stage gaat lopen.

stefanie.k88

Heey
Ik heb me keuring achter de rug en al het papier werk ingevuld ;D, nu nog wachten tot de grote dag ;), 1 december moet ik om 9.00 uur in utrecht zijn voor me kleding en op 4 december moet ik opkomen om 9.30 word ik verwacht op de kazerne in apeldoorn.
Wie komt er nog meer die dag op??
Groetjes Stefanie 8)

voorheen Klu

dag mensen..
ik mag in feb. '07 beginnen met de AMO/wachtmeester :D, wie zijn er nog meer goedgekeurd en komen me in die maand versterken??
het is misschien nog een beetje vroeg, maar let me know! ;)

greetzz L.

joram

Citaat van: SupremeMania op 15/08/2006 | 12:36 uur
"Op 9 oktober 2006 start u met uw opleiding aan het Landelijk Opleiding- en Kenniscentrum Koningklijke Marechaussee" 

opening @ 10:00 Koning Willem III Kazerne  8)

wie komen er nog meer @ die datum? 

*streept dagen van z'n kalendertje :angel:*


Ook ik streep de dagen van de kalender  8)... en ook 9 oktober kom ik op in eefde.

joram.

SupremeMania

Jep  :)
kweenie wat er allemaal voor moois te w8ten staat in iedergeval goed voorbereid er tegenaan scheelt een hoop :D

Laurens

Citaat van: SupremeMania op 15/08/2006 | 12:36 uur
"Op 9 oktober 2006 start u met uw opleiding aan het Landelijk Opleiding- en Kenniscentrum Koningklijke Marechaussee" 

opening @ 10:00 Koning Willem III Kazerne  8)

wie komen er nog meer @ die datum? 

*streept dagen van z'n kalendertje :angel:*

Zelfde tijd, zelfde dag ;D. En zijn we al flink aan het trainen 8)

Defensieforum

Citaat van: SupremeMania op 15/08/2006 | 12:36 uur
"Op 9 oktober 2006 start u met uw opleiding aan het Landelijk Opleiding- en Kenniscentrum Koningklijke Marechaussee" 

opening @ 10:00 Koning Willem III Kazerne  8)

wie komen er nog meer @ die datum? 

*streept dagen van z'n kalendertje :angel:*

Welkom SupremeMania! Heel veel succes tijdens de opleiding en wie weet komen we elkaar nog eens tegen op de werkvloer!!

SupremeMania

"Op 9 oktober 2006 start u met uw opleiding aan het Landelijk Opleiding- en Kenniscentrum Koningklijke Marechaussee" 

opening @ 10:00 Koning Willem III Kazerne  8)

wie komen er nog meer @ die datum? 

*streept dagen van z'n kalendertje :angel:*

Defensieforum

Citaat van: Marcel1966 op 04/12/2005 | 21:30 uur
ik mag niets meer schrijven?

Als het niet zinnig is niet nee. Kheb je net gewaarschuwd!

Mvgr

Nick
Moderator

Marcel1966


Defensieforum

Citaat van: Marcel1966 op 04/12/2005 | 20:27 uur
Nop! ;) voorlopig niet :) ;)

Dan zal ik je vast waarschuwen om dan niks te zeggen aangezien die reacties verwijderd zullen worden en bij meervoudige herhalingen andere maatregelen genomen moeten worden.

Mvgr

Nick
Moderator

Marcel1966


Defensieforum

Citaat van: Marcel1966 op 04/12/2005 | 19:54 uur
WAAR!?!?!?!?!?!?!?!?!?...................., en WHY???????? ;D

Heb je ook nog zinnige bijdrage's??

Marcel1966

WAAR!?!?!?!?!?!?!?!?!?...................., en WHY???????? ;D