Wie komt hoelaat en waar op voor de Marechaussee

Gestart door Defensieforum, 26/03/2005 | 20:20 uur

Bertina

#275
Citaat van: Ace1 op 05/09/2010 | 13:23 uur
Citaat van: Kapitein Rob op 02/09/2010 | 22:55 uur
Citaat van: Laurens op 02/09/2010 | 18:47 uur
Je gaat nog wel wat vaker en langer rondrennen dan die 12 minuten, dus succes met mentaal voorbereiden  :angel:

En dan ook nog eens met flitsapparaat, bonnenboekje, krant en thermoskan koffie bepakking op je rug......

Mijn advies, ga iedere dag 12 minuten met een rugzak rondrennen, met daarin een krant, thermoskan koffie, een zakagenda, een grote zaklamp, succes is dan al verzekerd om toe gelaten te worden bij de Kmar ;)


gelukkig ben ik al toegelaten! :D
Bertina

Bertina

Citaat van: Kapitein Rob op 05/09/2010 | 13:38 uur
Citaat van: Bertina op 05/09/2010 | 13:12 uur
Het zwaarste wat ik gemarst heb is 120 km in 5 dagen op bivak met -20 en bijna 35kilo bepakking. (natuurlijk ook nog andere activiteiten gedaan ^^)

Sarcasme? Flink doen?  :P

Ik vraag het maar even in mijn hoedanigheid van ongelovige Harry Robbie......

Sarcasme? I love sarcasm.. :D maar neu... flink doen is niet nodig hoor.. :D
En ik mag je wel Robbie, recht voor je raap.. I like that  ;)
Bertina

KapiteinRob

Citaat van: Bertina op 05/09/2010 | 13:12 uur
Het zwaarste wat ik gemarst heb is 120 km in 5 dagen op bivak met -20 en bijna 35kilo bepakking. (natuurlijk ook nog andere activiteiten gedaan ^^)

Sarcasme? Flink doen?  :P

Ik vraag het maar even in mijn hoedanigheid van ongelovige Harry Robbie......

Ace1

Citaat van: Kapitein Rob op 02/09/2010 | 22:55 uur
Citaat van: Laurens op 02/09/2010 | 18:47 uur
Je gaat nog wel wat vaker en langer rondrennen dan die 12 minuten, dus succes met mentaal voorbereiden  :angel:

En dan ook nog eens met flitsapparaat, bonnenboekje, krant en thermoskan koffie bepakking op je rug......

Mijn advies, ga iedere dag 12 minuten met een rugzak rondrennen, met daarin een krant, thermoskan koffie, een zakagenda, een grote zaklamp, succes is dan al verzekerd om toe gelaten te worden bij de Kmar ;)

Bertina

Citaat van: Kapitein Rob op 02/09/2010 | 22:55 uur
Citaat van: Laurens op 02/09/2010 | 18:47 uur
Je gaat nog wel wat vaker en langer rondrennen dan die 12 minuten, dus succes met mentaal voorbereiden  :angel:

En dan ook nog eens met flitsapparaat, bonnenboekje, krant en thermoskan koffie bepakking op je rug......

Grinnik...ik weet er alles van..  voor de vakantie heb ik nog een test bij de KL afgelegd (12 min en 2x 2 min)die ik overigens afgelopen jaar ook al een stuk of 6x afgelegd heb.
Ik heb er zin in, en dat mentaal voorbereiden is natuurlijk flauwekul   Ik houd ervan om fysiek helemaal tot het einde te gaan. Marsen vind ik ook geweldig, ik heb namelijk mijn kisten al ingelopen en heb er nog NOOIT (in het hele jaar niet) blaren ingelopen.Heeft mijn voetafwijking met gevolg 2 paar aangepaste kisten toch nog een groot voordeel! 
Het zwaarste wat ik gemarst heb is 120 km in 5 dagen op bivak met -20 en bijna 35kilo bepakking. (natuurlijk ook nog andere activiteiten gedaan ^^) SJonge ik heb er echt zin in! :XD:

Thnkx voor de info btw!!
Bertina

DanielR

Citaat van: SGroen op 02/09/2010 | 17:10 uur
Citaat van: DanielR op 01/09/2010 | 23:19 uur
29 nov, AMBV

Heb je daar al een aanstellingsbrief van gehad of is dat de datum waar je rekening mee moest houden?
Ik wacht namelijk nog steeds op de uitslag van het veiligheidsonderzoek maar ze hebben gezegt dat ik rekening moet houden met 29 november als opkomstdatum.

Aanstellingsbrief, mijn veiligheidsonderzoek duurde net geen 4 maanden.

Gozo

Citaat van: Cigarz op 03/09/2010 | 22:06 uur
Maak wel even een touwtje aan je Glock....  :silent:

Hahaha! Is dat ding al teruggevonden of loopt er nu een 16-jarige povhend mee rond? (ja, off topic maar kmar-related  ;))

Enforcer

Citaat van: Cigarz op 03/09/2010 | 22:06 uur
Maak wel even een touwtje aan je Glock....  :silent:

Daar heb je van die speciale koorden voor. Snap ook niet dat die niet veel gebruikt worden.

Cigarz

Maak wel even een touwtje aan je Glock....  :silent:

Laurens

Citaat van: Kapitein Rob op 02/09/2010 | 22:55 uur
Citaat van: Laurens op 02/09/2010 | 18:47 uur
Je gaat nog wel wat vaker en langer rondrennen dan die 12 minuten, dus succes met mentaal voorbereiden  :angel:

En dan ook nog eens met flitsapparaat, bonnenboekje, krant en thermoskan koffie bepakking op je rug......

Stoker  :P

KapiteinRob

Citaat van: Laurens op 02/09/2010 | 18:47 uur
Je gaat nog wel wat vaker en langer rondrennen dan die 12 minuten, dus succes met mentaal voorbereiden  :angel:

En dan ook nog eens met flitsapparaat, bonnenboekje, krant en thermoskan koffie bepakking op je rug......

Laurens

Citaat van: Bertina op 02/09/2010 | 14:00 uur
Citaat van: Ap op 01/09/2010 | 19:29 uur
12 min lopen plus opdrukken en sit ups tot falen(2 min de tijd per oefening)

ahhhhhh *%^7*($#$>:":** niet weer!!!  :( Alsof ik dat al niet vaker heb gedaan t laatste jaar...  :annoyed:

ZUCHT.. thanks voor reactie.. kan ik me nu mentaal voorbereiden  :P

Je gaat nog wel wat vaker en langer rondrennen dan die 12 minuten, dus succes met mentaal voorbereiden  :angel:

SGroen

Citaat van: DanielR op 01/09/2010 | 23:19 uur
29 nov, AMBV

Heb je daar al een aanstellingsbrief van gehad of is dat de datum waar je rekening mee moest houden?
Ik wacht namelijk nog steeds op de uitslag van het veiligheidsonderzoek maar ze hebben gezegt dat ik rekening moet houden met 29 november als opkomstdatum.

Bertina

Citaat van: Ap op 01/09/2010 | 19:29 uur
12 min lopen plus opdrukken en sit ups tot falen(2 min de tijd per oefening)

ahhhhhh *%^7*($#$>:":** niet weer!!!  :( Alsof ik dat al niet vaker heb gedaan t laatste jaar...  :annoyed:

ZUCHT.. thanks voor reactie.. kan ik me nu mentaal voorbereiden  :P
Bertina