Wie komt hoelaat en waar op voor de Natres.

Gestart door Defensieforum, 27/03/2005 | 15:32 uur

JLinnebank

Citaat van: Bastiaan89 op 28/07/2015 | 09:42 uur
Ik start 17 augustus ook met de AMO (Assen). Kleeddag ondertussen gehad, zie je in Assen!

Leuk ik ben ook in Assen geplaatst. tot dan! Heb er al super veel zin in. haha

Bastiaan89

Citaat van: JLinnebank op 30/04/2015 | 20:01 uur
Hallo allemaal,

1 Juni heb ik mijn kleedmoment en begin 17 augustus met de AMO (Noord of Zuid ligt aan de aanmeldingen)
Ik heb best vroeg me kleed moment omdat ik op een andere datum op vakantie ben! Kan ik in ieder goed de kisten/Laarzen inlopen!

Er is al lang niet gereageerd maar wie weet zijn er nog mensen die op de zelfde datum opkomen! :)



Ik start 17 augustus ook met de AMO (Assen). Kleeddag ondertussen gehad, zie je in Assen!

HAskHGP9

Citaat van: geurt op 30/06/2015 | 21:23 uur
Hartelijk bedankt,.. Ik dacht misschien hebben mensen daar nog ervaring mee, want alles meenemen met openbaar vervoer gaat niet lukken denk ik.

Als er staat, alles moet mee, dan moet alles mee. En ook als je met het OV komt moet alles mee.

geurt

Citaat van: Bobber op 30/06/2015 | 21:13 uur
Je moet dat gene meenemen wat er in je brief staat.

Als daar staat PGU exclusief DT, dan neem je dat mee.

Hartelijk bedankt,.. Ik dacht misschien hebben mensen daar nog ervaring mee, want alles meenemen met openbaar vervoer gaat niet lukken denk ik.

Bobber

Citaat van: geurt op 30/06/2015 | 20:49 uur

Heeft iemand ook een antwoord op het feit of je al je PGU nodig hebt exclusief je DT?


Je moet dat gene meenemen wat er in je brief staat.

Als daar staat PGU exclusief DT, dan neem je dat mee.

geurt

Joolaar ik moet 6 Juli ook komen in Oirschot voor de AMO. Ik kom uit de buurt van Zwolle..

Heeft iemand ook een antwoord op het feit of je al je PGU nodig hebt exclusief je DT?


Joolaar

Opkomst 6 juli in Oirschot.
Nog meer mensen?

Behr

#539
Citaat van: quintyy6 op 01/05/2015 | 11:57 uur
Ik ben al een aantal dagen aan het bellen naar de kapitein voor mijn opkomstdag, maar hem nog nirt kunnen bereiken... (30natresbataljon). Iemand hier ervaring mee?

Ja, na donderdag moet hij weer beschikbaar zijn.
Ik had even een belletje gepleegd naar A'dam en dat is wat zij zeiden.

Is je opkomst toevallig 6 Juli?

quintyy6

Ik ben al een aantal dagen aan het bellen naar de kapitein voor mijn opkomstdag, maar hem nog nirt kunnen bereiken... (30natresbataljon). Iemand hier ervaring mee?

JLinnebank

Hallo allemaal,

1 Juni heb ik mijn kleedmoment en begin 17 augustus met de AMO (Noord of Zuid ligt aan de aanmeldingen)
Ik heb best vroeg me kleed moment omdat ik op een andere datum op vakantie ben! Kan ik in ieder goed de kisten/Laarzen inlopen!

Er is al lang niet gereageerd maar wie weet zijn er nog mensen die op de zelfde datum opkomen! :)


Niels94

Citaat van: rekruut op 28/01/2015 | 17:50 uur
Dank je wel Niels. Bij mij gaf het systeem aan dat ik de voorlichting niet bezocht zou hebben, maar ik heb dat aantoonbaar wél gedaan. Gevolg was wel dat ik niet kon doorklikken bij mijn sollicitatie, en dus de sollicitatie niet kon versturen. Wordt nu uitgezocht. Ik zie het maar als een 'oefening in geduld', want dat schijn je wel nodig te hebben  :P

Oh balen man. Haha ik had er inderdaad ook wat moeite mee, heb nog een paar keer gebeld met verschillende personen die me soms doorverwezen en uiteindelijk bleek dat ze zelf iets vergeten hadden. Achja, je moet er wat voor over hebben ;). Succes nog!
'als 't moet'

rekruut

Dank je wel Niels. Bij mij gaf het systeem aan dat ik de voorlichting niet bezocht zou hebben, maar ik heb dat aantoonbaar wél gedaan. Gevolg was wel dat ik niet kon doorklikken bij mijn sollicitatie, en dus de sollicitatie niet kon versturen. Wordt nu uitgezocht. Ik zie het maar als een 'oefening in geduld', want dat schijn je wel nodig te hebben  :P
Citaat van: Niels94 op 28/01/2015 | 17:28 uur
Begin mei heb ik de voorlichting gehad, dezelfde week nog begonnen met solliciteren. Daarna wachten op papierwerk, ingevuld en teruggestuurd. Eind augustus heb ik de psychologische keuring gehad en begin september de medische. Toen moeten wachten op veiligheidsscreening, in oktober mn officiële aanstelling ontvangen. In januari mn personeelpas opgehaald.
Al met al duurt het dus wel even voor je eenmaal bent aangenomen, maar zoals ik al begrepen heb van sommige hier hoort dat bij Defensie  :P
Zo niet, dan toch.

Niels94

Citaat van: rekruut op 27/01/2015 | 15:01 uur
Als ik mag vragen, wanneer heb jij je sollicitatie verstuurd en hoeveel tijd zat er tussen je sollicitatie en de daadwerkelijke oproep? Ik zelf wil solliciteren voor natres utrecht, maar door een technisch mankement is dat nog niet gelukt. Ze zijn dat nu aan het uitzoeken.

Begin mei heb ik de voorlichting gehad, dezelfde week nog begonnen met solliciteren. Daarna wachten op papierwerk, ingevuld en teruggestuurd. Eind augustus heb ik de psychologische keuring gehad en begin september de medische. Toen moeten wachten op veiligheidsscreening, in oktober mn officiële aanstelling ontvangen. In januari mn personeelpas opgehaald.
Al met al duurt het dus wel even voor je eenmaal bent aangenomen, maar zoals ik al begrepen heb van sommige hier hoort dat bij Defensie  :P
'als 't moet'

rekruut

Citaat van: Niels94 op 26/01/2015 | 15:12 uur
Iemand die 6 april in Assen aan de beurt is? Ik ga voor de 30e D compagnie in Brunssum.
Als ik mag vragen, wanneer heb jij je sollicitatie verstuurd en hoeveel tijd zat er tussen je sollicitatie en de daadwerkelijke oproep? Ik zelf wil solliciteren voor natres utrecht, maar door een technisch mankement is dat nog niet gelukt. Ze zijn dat nu aan het uitzoeken.
Zo niet, dan toch.

Niels94

#532
Iemand die 13 april in Schaarsbergen aan de beurt is? Ik ga voor de 30e D compagnie in Brunssum.
'als 't moet'